Ik zat wat te kijken, en het huis lijkt bijna helemaal op die van Familie Smith(Gemaakt door LittleMissLien). Niet gemeen bedoeld, viel me op. Maar 10G, dat zijn toch 10 mensen onder de eerste van de stamboom?
Neejoh, daar lijkt mijn huis helemaal niet op! Er zit ech geen enkele gelijkenis in... Of bedoel je de vorm? Ik maak altijd een vierkant, en daar ga ik omheen buowen.. En ja, 10g, dan begin je met 1 sim, en heel weinig geld, en dat moet je dan opbouwen... Je kiest steeds ieman uit de kinderen die de volgende generatie voort gaat zetten.. snappie??
Ik vind het niet zo snel gaan hoor... Ik wil dat juist, als ik dan bij g2 of 3 zit dan is het veel leuker spelen! Ik kan nu al niet wachten tot ik daar ben... Maar eerst wat verrassingen
Essel schreef:Ik vind het niet zo snel gaan hoor... Ik wil dat juist, als ik dan bij g2 of 3 zit dan is het veel leuker spelen! Ik kan nu al niet wachten tot ik daar ben... Maar eerst wat verrassingen
Dankje allemaal <33
Natuurlijk hoeft het niet realistisch te zijn, maar zo snel trouwen in De Sims is ook wel iets te snel. Maar jij bepaalt 't. Leuk verhaal btw.
Ja, maar de eerste generatie is nooit zo heel leuk. Dan heb je echt alleen nog maar je gezinnetje. Niet dat ik nu zo snel mogelijk naar g2 wil gaan.. Integendeel ik heb een paar leuke verhaallijnen verzonnen