Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

48 berichten • Pagina 3 van 3

Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: CSO: De misdadigers op de loop

Beter laat dan nooit. ;)
Al is er al een hele poos geen vervolg gekomen. Deze week zou ik nog niet overwegen voor een volgend deel, maar misschien de week daarop wel. ;) Met natuurlijk een extra lang verhaal, om het weer goed te maken. XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic

Hey lezers van CSO,

Ik hen het verhaal nieuw leven in willen blazen met een site op weebly! Met een kleine aanpassing aan de naam ga ik een verfrissende start maken met 'Crime Sims Investigation'! Lees hier alles: http://www.crimesimsin ... weebly.com

Reacties moeten hier het liefst geplaatst worden!
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic

Bedankt, ga er niet vanuit dat de volgende updates precies erop gaan lijken. Deze zijn al wat verouderd en tenslotte is er een verfrissende wind door heen geblazen! Maar toch bedankt dat je 'Crime Sims Investigation' een erg leuk verhaal vind! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie