Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

moet ik mijn tweede dagboek, Hollywood drama ook binnenkort posten ?

Peiling eindigde op do 08 aug 2013, 22:24

ja !!
9
82%
nee !!
2
18%
Totaal aantal stemmen: 11

85 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: insecurity

Insecurity: mini update

Afbeelding
Een week na het winkelen ging ik op de weegschaal staan. Ik was nu al ongeveer een maand intensief aan het diëten. Ik woog 51 kilogram, en dat zag je. Ik was wel blij, maar voelde alsof het nog niet genoeg was, dus besloot ik gewoon door te gaan. Ik schrapte enkele dingen uit mijn eetpatroon.Ik had mezelf verboden om snoep te eten, als avondeten nam ik 2 scheppen aardappelen en de helft van een stuk vlees en de helft van mijn bord werd groenten. We vertrokken over een week naar New York. Dit is altijd al mijn droom geweest. Ik houd van hoge gebouwen en grote steden. Jammer genoeg was dit niet zo goed voor mijn eten. Omdat je in NYC de hele dag bezig bent en weinig tijd hebt, eet je s' avonds al wel eens een Quik of een McDonalds. Maar goed...
Afbeelding
eindelijk was ik er dan, New York City. Mijn droom. Jammer genoeg heb ik er niet echt van genoten...

als je dit dagboek leuk vind, lees dan ook mijn tweede dagboek, Hollywood Diva's, over het leven van 7 rijke hollywood rolmodellen!
viewtopic.php?f=31&t=16450&p=448196#p448196

XOXO
Sims3lover<3
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: insecurity

Insecurity: Update

Afbeelding
Terug thuis van New York, ging alles weer zijn normale gangetje. Ik probeerde nog steeds zoveel mogelijk gewicht te verliezen, want na New York was ik 700 gram aangekomen van alle hamburgers en ongezonde maaltijden. Ik walgde ervan! Ik had op mijn computer een mapje gemaakt genaamd 'dikke mensen'. Er stonden foto's van mezelf bij, maar ook foto's van dikke mensen die ik online had gevonden. Dit mapje moest me eraan doen herinneren dat ik er ooit ook zo uitzag en dat ik er zo niet meer wou uitzien. Ik had ook een ander mapje gemaakt, 'perfecte mensen'. hier waren foto's van dunne, slanke en mooie mensen die er naar mijn normen perfect uitzagen. Er zaten ook veel modellen tussen, en zoals we allemaal weten, zijn modellen niet perfect van gewicht.
We besloten te vieren dat we terug thuis waren en gingen dineren in een restaurant. Ze hebben een heel uitgebreide menukaart. Vroeger nam ik altijd rundsteak met kroketjes. Vandaag koos ik een salade, zoals ik bijna altijd at. Aan tafel was ik stil en aan het na denken en piekeren. Het eten was er. Om mezelf te straffen voor de 700 gram at ik alleen de komkommers en de tomaten en een beetje salade. de helft van mijn bord bleef onaangeraakt. mama keek vragend naar me. Ik vertelde haar dat ik geen honger had.
Afbeelding
Afbeelding
Het einde van de zomervakantie naderde. Dat wil dus zeggen dat het weer tijd is voor school. Daar voelde ik mij het meest depressief. Tussen de slanke jongens en meisjes lopen en mijn dagen verdoen in een muf klaslokaal. Maar het wou wel zeggen dat ik Emma terug zag. Emma is al 6 jaar mijn beste vriendin en we delen alles met elkaar.
Afbeelding
Na school gingen we op een bankje in het park zitten om bij te praten. Ik had haar in de zomer nauwelijks gezien. 'jij bent mager geworden, je bent toch niet aan het diëten hé?' Emma keek vragend naar me. 'Tuurlijk niet, ik ben gewoon een kilo of twee afgevallen tijdens de vakantie, maar zonder te diëten.' Ze wist dat ik altijd al onzeker was over mezelf en ik wist dat ze mijn woorden in twijfel trok, maar ze zweeg stil en ging door over een ander onderwerp. We hadden nog wat bijgepraat en samen ons huiswerk gemaakt. We hebben veel gelachen samen! Haar wil ik nooit meer weg uit mijn leven!

leave comments, goede reacties zetten me aan om te schrijven!
XOXO
Sims3lover<3

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: insecurity

Wauw! Wat een goede vriendin heb jij zeg! :D
Hopelijk kan zij je helpen! ;) Om te overtuigen dat je helemaal niet te dik bent! :) (ik heb het even over het 'nu' in het dagboek. ;) )
Echt heel heftig verhaal heb je! En wat ben je dapper! ;)
Je schrijft echt heel mooi! :)
Echt doorgaan zo! :D
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: insecurity

Insecurity: special update
hallo iedereen! eerst wil ik me verontschuldigen omdat ik lang geen update meer heb gepost, maar vandaag is er een speciale update in mijn dagboek. Ik heb het de laatste weken erg druk gehad, de reden: mijn beste vriendin Emma is woensdag 21 augustus overleden. Ze had een hartaderbreuk en was opslag dood. Dit heeft mij heel veel pijn gedaan. Zeker omdat ik geen afscheid heb kunnen nemen. Emma was voor mij als een familielid, ze was mijn allerbeste vriendin. En om haar samen met die andere vriendin die overreden is door een bus te verliezen, doet veel pijn. 29 augustus was de begrafenis. Deze update wil ik daarom opdragen aan Emma. Ik ga hier herinneringen posten die ik verwerkt heb in de sims om te laten zien hoeveel lol we samen wel niet hebben gehad. Ik ga je missen Emma <3

Afbeelding
Emma deed soms modellenjobs. het was nooit veel ofzo maar ze deed het heel graag. Ik ging altijd mee naar de studio om te zien hoe het ging en om haar te helpen. Het was altijd heel leuk. We hebben altijd veel gelachen en plezier gemaakt tussen de foto's door. Op een dag viel ze zelfs over een draad en nam heel het decor met haar mee tegen de grond. De fotograaf moest toen een uur werken om alles terug piekfijn te krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Emma hield van de winter. Het was haar favoriete seizoen. We gingen buiten altijd sneeuwpoppen, sneeuwengels maken. We waren er alleen niet zo goed in, onze sneeuwpoppen stonden altijd scheef of waren totaal mislukt. Maar dat was net het leukste! ze schaatste ook graag, heel graag. Ik bakte er niets van maar zij was echt een Professional.
Afbeelding
vorig jaar nog zijn we samen naar China geweest samen met haar ouders. We hebben er samen echt veel lol gehad. We hebben veel belachelijke en grappige foto's genomen met monumenten, poses van chinezen en zelfs met chinezen zelf. ik heb de foto's bekeken en heb de leukste nagemaakt in de sims.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik kan nog honderden foto's namaken en situaties vertellen aan jullie die we samen hebben meegemaakt maar ik wil jullie daar niet mee vervelen. Ik hoop dat jullie het een leuke up vonden ik ga mijn best doen om meer ups te plaatsen

xoxo
Emma en Sims3lover<3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie