Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 3 van 7

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het leven op de boerderij

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Een nieuwe update!
---------------------------------------------------
Ik stond al weer vroeg in de tuin, want nu de groenten van hogere kwaliteit zijn, verdien ik meer per dag. Nu verdient ons gezin ongeveer $250,- per dag.
Afbeelding
Helaas voelde ik me niet zo lekker. Verbaasd dacht ik bij mezelf: Ik kan toch niet zwanger zijn, nee toch? Ik had me in ieder geval op het ergste voor bereid, en had zwangerschapskleding aangetrokken.
Afbeelding
Tracy had na haar eerste dag op school een heel leuk vriendje meegenomen. Ze waren nu nog te jong, maar ik vroeg me af of het later nog wat zou worden tussen die twee.
Afbeelding
Die avond hielp ik Tracy met haar huiswerk. Daar was ze erg blij mee, want wiskunde was nou niet bepaald haar sterkste kant.
Afbeelding
Die avond was Buck bezig met een boek, maar ik onderbrak hem. ‘Buck,’ zei ik zenuwachtig. ‘Ik denk dat ik weer zwanger ben.’ Buck keek op. ‘Wat geweldig schat!’ Hij omhelsde me. Ik wist niet of ik blij of verdrietig moest zijn. Ik had zo meteen weer een koter waar ik de hele dag voor moest zorgen, en de tuin was al behoorlijk groot. Ik ga Tracy eens wat trucjes in de tuin leren.
Afbeelding
Na een tijdje was mijn buik nog groter. De kleine zou er al snel weer aankomen.
Afbeelding
------------------------------------------------------
Dat was een korte update!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Waar heb jij die zwangerschap kleding gedownload? En weer een geweldige update!

Groetjes Sanne
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuk! :thumbsup
Leuk dat ze weer zwanger is...

Ik ben wel benieuwd naar die kinderen, of ze wat met elkaar krijgen.

Maarrr, vraagje... Waar kan jij elke keer zien, of ze die kleding kan dragen met zwangerschap?? Ik kom er altijd per ongeluk achter ofzo... Maar ik wil meer kleding voor als er een sim zwanger is...

XxEssel
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Nou ik weet het van een paar outfits die in het spel zitten, omdat mijn eerdere sims die automatisch aantrokken. Verder download ik wel een kleren en dan staat er gewoon bij of hij kan voor zwangerschap.
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Dat is voornamelijk Tomislaw.
Bedankt voor de leuke reacties. Dat maakt het erg leuk om te schrijven!
------------------------------------------------
“Na lange tijd probeerde ik weer eens te koken. Ik merkte wel dat ik het bijna helemaal verleerd was, de pannenkoeken waren helemaal verbrand. Het zag er afschuwelijk uit, ik durfde niks te proberen, dus ik gooide alles maar in de prullenbak.
Afbeelding
Ik was druk aan het sleutelen aan de douche. Die was al voor de duizendste keer kapot gegaan. Het houdt ook nooit op.
Afbeelding
Buck en Tracy hadden een vader-dochtermoment, ze waren druk bezig met de bal overgooien. Maar als snel moest Buck weer weg voor z’n parttimebaan.
Afbeelding
Tracy kwam een beetje beteuterd terug naar mij. Ze was er niet zo blij mee dat haar vader zomaar weg moest. Ik liet haar aan mijn buik voelen. Dat vond ze erg interessant, want het was toch wel raar voor haar dat in die buik een familielid aan het groeien was.
AfbeeldingAfbeelding
Tracy was in haar boek aan het lezen terwijl ik het avondeten aan het maken was. Het moest spaghetti met groentesaus worden, maar ook dat liet ik verbranden…
Afbeelding
…dus eindigden we allebei met een bordje soep. Dat smaakte nog niet eens zo slecht!
Afbeelding
Toen kwamen de weeën. Ik had zware pijn en wilde graag naar het ziekenhuis. Tracy had geen flauw idee wat ze moest doen, en maakte de hele situatie alleen maar erger door heel hard te gillen. Ik holde weg naar het ziekenhuis.
Afbeelding
Dus eindigde Tracy in haar eentje met een bordje soep.
Afbeelding
Na een lange bevalling kwam ik thuis met onze zoon, Aron. Buck en ik waren heel erg gelukkig. Tracy keek verwonderd om de deur, maar ze liet Aron met rust.
Afbeelding
Door alle drukte was ik bijna vergeten dat ik die dag daarna jarig was! Ik blies de kaarsjes uit…
Afbeelding
Ik vond dat ik nu toch wel wat meer volwassen was, dus koos ik een andere outfit en kapsel. Ik schrok van het resultaat, maar uiteindelijk vond het behoorlijk mooi.
Afbeelding
Tracy was begonnen aan een nieuw “groot” project. Het werd al erg mooi.
Afbeelding
De tuin aan de rechterkant van het huis groot geworden! Ik had ook wat onbekende nieuwe zaadjes geplant.
Afbeelding
-------------------------------------
Bedankt voor het lezen. Dit was de tiende update alweer!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie