Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

168 berichten • Pagina 3 van 9

simsxlove
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: 6G valentina hoofdstuk 13! 11-11-2012

desimsswaggertje schreef:echt een mooi huis maar hoe kom je aan dat ding waar je de draag gebeuren bij die screen bij het zieken huis ik wil dat ding ook :drool (begrijp je me?) :wink
Dat ding heb je alleen maar als je meer dan 1 kind krijgt dan komen ze in dat draagmandje en als je dan thuis bent dan tillen ze de kinderen op en dan is dat ding weg :(
echt stom ik weet het maar je kunt het dus niet kopen sorry
simsxlove

Re: 6G valentina, MEDEDELING pagina 5

samenvatting

Afbeelding
Hallo, ik ben Niall. Ik ben de zoon van Eva en Romeo Valentina.
Ik ben getrouwd met de liefste en mooiste vrouw genaamd Pien.
Verder heb ik nog 3 zusjes, Julia Rosa en Robbyn, en nog een broertje, Cor.
Hij is jongvolwassen

Eva: moeder van Niall en generatie 1. Ze heeft een vriend die Romeo heet.
Waar ze 4 kinderen van heeft, een drieling Julia Rosa en Robbyn. En de kleine Cor.
Maar ze heeft een geheim die alleen zij en Romeo weten, Niall is niet een kind van Romeo maar van haar oudere vriend Jason. Ze weet niet hoe ze het moet vertellen dus ze houd haar mond maar.
Ze is volwassen.

Romeo: is de stiefvader van Niall, maar Niall denk dat het zijn echte vader is, wat niet zo is.
Hij heeft 3 dochters en 1 zoontje. Verder werkt hij in het leger en is erg romantisch en vriendelijk.
Hij is volwassen

Pien: vrouw van Niall. Ze heeft geen moeder meer (reden komt nog wel) en door de dood van haar moeder was haar vader depresief en heeft hij samen met Piens zus en haar broertje ze naar Piens oom gestuurt. Daar mishandelde hij Pien. Ze had daardoor een angst voor jongens, maar door een goed gesprek met Niall is dat helemaal over. Verder is ze en goede schilder en niet op haar mondje gevallen. Ze is jongvolwassen

Afbeelding
Julia: zusje van Niall. Deze meid is egt een studie bol. Ze versloeg haar vader met schaken toen ze nog maar net een kind was. En op school haalt ze goede cijfers zonder moeite. Ze wil graag dokter worden. Ze is een tiener
.
Afbeelding
Rosa: zusje van Niall. Ze lijkt super veel op haar vader en is daarom ook erg vriendelijk. Ze is nog een erge dromer en heeft nog niet echt een plan wat ze gaat doen met haar leven. Ze houd wel erg van koken. Ze is een tiener.

Afbeelding
Robbyn: zusje van Niall. Ze heeft een goede band met Niall en Pien. Ze is nergens bang voor en ook best rebels. Ze is ook al aardig bezig met jongens en haar uiterlijk. Ze wil later net als haar vader in het legen. Ze verbergt alleen een geheimpje (komt nog wel).
Ze is een tiener.

Afbeelding
Cor: broertje van Niall, hij lijkt al enige op zijn moeder en is daarom ook precies het zelfde, hij is nog maar net een kind en is dus nog niet echt ergens mee bezig. Meer over Cor is er eigenlijk niet.
Hij is kind.

Ik heb alle screens van het huis niet meer en van de Familie dus daarom niet bij iedereen screens sorry daar voor maar het is niet anderss...
verder hoop ik dat het een goede samenvatting is :3

Laatst gewijzigd door simsxlove op do 28 feb 2013, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

simsxlove

Re: 6G valentina, SAMENVATTING pagina 6

hoofdstuk 17

*door Piens ogen

Afbeelding
Ik denk terug naar 2 weken geleden... die nacht samen met Niall... ik zou zwanger kunnen zijn...
Eerst maar een ontbijdt maken voor Niall en mezelf.
Daarna zorg ik dat Niall even een middagje weg gaat, naar het festival ofzoiets.
Afbeelding
Een tijdje laten aan de tafel.
''Niall misschien moet je er vandaag even een middagje uit.''
''Ja dat zou kunnen, we kunnen naar het festival gaan??''
''Nou eigenlijk blijf ik liever thuis, moet nog dingentjes regelen.''
''Okee dan ga ik wel alleen.''
Zo dat is geregeld.
Afbeelding
Ik wacht tot Niall weg gaat.
Dan ontdek ik dat ik inderdaad zwanger ben...
Dit is egt niet goed!!!! Ik ga gelijk mijn zus bellen!!
Afbeelding
Ik loop naar buiten en bel mijn zus Felise op.
''Hoi met Felise''
''Hey met Pien, kun je gelijk komen!!!''
''Okee.. ik kom er aan!!''
Afbeelding
Even later als Felise er is.
''Ik ben zwanger Felise..''
''Wat leuk meid!''
''NEE! Foute boel... straks gebeurt er het zelfde als bij mama....''
''die kans is zo klein... Pien geloof me!''
Afbeelding
''Pien, meid je moet daar niet aan terug denken. Dat kwam doordat mama erg ziek was. Jij bent kern gezond!!!''
''Ja dat is waar, bedankt Felise.''
''Graag gedaan zusje! Nu moet je het nog wel aan Niall vertellen! Hij zal vast dolblij zijn!
''Haha inderdaad, hij heeft die 6G ofzo dus dat komt wel goed!''

*door Nialls ogen

Afbeelding
Wauw, ik word er al aardig goed in!
Toch wordt het al aardig koud.. ik ga maar eens naar huis.

Afbeelding
Eenmaal thuis zie ik Pien op de slaapkamer naar de tv kijken, maar het beeld is zwart...
''Pien wat is er?''
''Kom eens zitten''

Volgende keer verderr xd :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie