Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 20 van 27

Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 12: Fort Greenhill] NIEUW!!

Echt leuk die 2 update 's echt weer super mooie plaatjes enzo ;-)
sinds ik dit dagboek volg kijk ik altijd of je een up hebt geplaatst :sweatdrop
Het zal wel lollig zijn als Flore verliefd werd op een jongen maar die jongen heeft al met een meisje en dan raakt ze alleen nog maar gestrest door die jongen en al helemaal door dat meisje want die wil dat Flore jaloers word xD geen top idee maar het is alleen maar matriaal om te gebruiken :thumbsup

I love the sims i play it my hole life
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 12: Fort Greenhill] NIEUW!!

weet je, up 13 gaat in 2 delen komen, en hier is deel 1 !
:D
speciaal voor rita XD

EINDE SEIZOEN 3!!

Update 13 - Deel 1: Sneeuw, kou en...... eten!
Flore en ik waren die avond nog aan het jammen. Het klonk best goed, Flore heeft echt muzikaal talent.
Afbeelding
"Pap! Zullen we even stoppen?" Vroeg Flore luid. Anders kwam ze niet over de muziek heen.
"Tuurlijk, wat is er?" Vroeg ik.

Afbeelding
"Er is niks, ik wordt er alleen een beetje moe van." Zei Flore. Ze stond op en liep een paar rondjes door de kamer. Ik zette mijn gitaar weg en haalde de plug uit de versterker.
"We hebben wel weer genoeg gedaan vandaag." Zei ik. Ik liep naar Flore toe.

Afbeelding
"Zal ik je eens een geheimpje vertellen?" Zei ik mysterieus.
"Nou, vertel!" Antwoord Flore enthousiast.
"Je weet dat het bijna kerst is he?" Vroeg ik. Flore knikte. "Wat zou je er van zeggen als we met het gezin een weekje naar een chalet in de bergen zouden gaan?"
"Ooh! Geweldig!" Riep Flore blij. "Mag ik het aan May vertellen?"
"Is goed, we vertrekken morgen om 9 uur met de auto, dus ik verwacht jullie dan allemaal in de hal." Zei ik.
"Komt goed!" Riep Flore vanaf de gang.

De volgende morgen stonden ik en May als eerst in de hal.
"Waar is je zus en waar is mama?" Vroeg ik ongeduldig.
"In de badkamer." Antwoordde May.
"Oh nee!" Zuchtte ik.
Afbeelding
Chrissy en Flore waren druk bezig met zichzelf klaar te maken, net of hun leven er van afhangt.

Afbeelding
"Het is al negen uur." Zei May gapend.
"Ja ik snap er ook niks van." Zuchtte ik. "Hoe kan zoiets nou zolang duren?"
Ongeduldig keek ik naar de trap. Nog niemand, ik hoorde wel voetstappen boven.

Afbeelding
"Goedemorgen!" Zei Chrissy vrolijk. Verwonderd keek ik omhoog.
"Wauw!" Riep ik blij. "Je hebt je haar los!"
"Mooi he? Speciaal voor deze week." Lachte Chrissy.

Afbeelding
Niet veel later kwam ook Flore naar beneden en we konden dus gaan.
"We gaan in tante Kaitlyn's auto." Zei Chrissy. "Zij haalt hem daarna op bij het treinstation."
"Ik rijd!" Riep Flore.
"Nee ik rijd!" Riep ik met een glimlach.

Afbeelding
"Wie het eerst bij de auto is!" Riep Flore lachend en ze sprintte de deur uit, ik volgde haar op de voet.

Afbeelding
Maar helaas, ik was te langzaam.

Afbeelding
We gingen lekker even een weekje weg.
Weg van de drukke stad, hoewel we toch in een buitenwijk wonen maar het gaat om het idee. Lekker met het gezin in een chalet kerstmis vieren.

De trein- en korte vliegreis waren wel leuk. We deden gezamenlijk spelletjes en de tijd vloog voorbij.
Eenmaal bij de bergen aangekomen namen we een busje en een kabelbaan naar boven. Eenmaal daar boven moesten we nog een stuk lopen en toen waren we er eindelijk. Ons kerstparadijs!

Afbeelding
"Wauw wat groot!" Riep Flore enthousiast.
"En we hebben ook nog eens goed weer!" Zei ik Tevreden. Ik stak de sleutel in het slot en we stapte naar binnen.

Afbeelding
De verwarming stond al aan, want we liepen een aangenaam klimaat in. Het huis zag er geweldig uit, precies zoals we het ons voor hadden gesteld.

Afbeelding
We liepen meteen naar boven, want daar was het woongedeelte.

Afbeelding
"Kerstbooooooom!" Riep May blij. De meisjes rende er op af. Onder de boom lagen alle pakjes die ik en Chrissy voor ze hadden gekocht. Het was wel een beetje veel, maar voor onze dochters hebben wij zoveel over.

Afbeelding
"Hij is prachtig pap!" Zei Flore lachend. Ik was blij dat iedereen het zo mooi vond. Deze kerst kon niet meer stuk.

Afbeelding
Chrissy omhelsde me.

Afbeelding
"Jij ook fijne feestdagen." Zei ze.
"Jij ook, liefje." Antwoordde ik. We wilde niet te klef gaan doen dus we lieten elkaar maar weer los. Flore stak ondertussen de open haard aan, gezellig!

Afbeelding

Afbeelding
"Zullen we de cadaeu's zo uitpakken?" Zeg ik.

En dat was seizoen 3 :)

Laatst gewijzigd door Jozz op ma 21 mar 2011, 23:18, 5 keer totaal gewijzigd.

Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 13 - 1: Sneeuw, kou en... e

Wat lief speciaal voor mij :knuffel ik heb hem zojuist gelezen toen ik ff keek op mijn profiel zag ik dat je update 13 neer had gezet er stond ook x tromgeroffel x dat ik hier het meest actief ben bij Uitgelicht: mijn sims2 en sims3 dagboeken en het onderwerp waar ik het meest actief ben is x tromgeroffel x Hier :sweatdrop

I love the sims i play it my hole life
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie