Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 19 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Simpower16 schreef:eigenlijk vind ik dit een raar verhaal.
ik heb een paar hoofdstukken gelezen en ik zelf persoonlijk zet dit in een categorie: overig
het wel grappig maar er zitten hele rare stukken in, ik heb betere gelezen.
sorry
Nouja, niet iedereen kan het leuk vinden! Wat vind je precies raar eigenlijk?

De rest, bedankt! :wub
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mikese schreef:
Simpower16 schreef:eigenlijk vind ik dit een raar verhaal.
ik heb een paar hoofdstukken gelezen en ik zelf persoonlijk zet dit in een categorie: overig
het wel grappig maar er zitten hele rare stukken in, ik heb betere gelezen.
sorry
Nouja, niet iedereen kan het leuk vinden! Wat vind je precies raar eigenlijk?

De rest, bedankt! :wub

nouja, zonder haters geen lovers! en ik ben een lover van dit dagboek!
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Hij hoeft niet meteen een hater te zijn als hij het minder leuk vind dan ons? Het is gewoon een heel ander soort dagboek, en anders geschreven. Maar Mike weet dat er genoeg mensen zijn die het helemaal geweldig vinden, toch?
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mikese

Ja, aan de andere reacties heb ik heel erg veel! Ik vind het altijd goed als mensen reageren, dus ik respecteer ook wat Simspower over mijn verhaal zegt, ik vind het alleen jammer dat er geen duidelijke argumentatie bij zit, daar kan ik namelijk veel meer mee. Als hij zegt: dit is gewoon niet mijn soort dagboek en na een paar hoofdstukken had ik het wel gezien, vind ik dat ook goed, dan past mijn verhaal gewoon niet bij hem en dan ligt het niet zo zeer aan mijn verhaal zelf.

Maar bedankt voor alle reacties weer!

Het updaten is een beetje moeilijk, want mijn broertje en zusje denken dat (net als eerder al eens is gebeurd) alles wel eens door die 'minder slimme' mensen van het ict-bedrijf verwijderd kan worden van de computer voor altijd en in dat geval zou ik weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik zit dus te denken om de slotscène van Kaviaar en Kinderen te maken en die plaatjes naar mijn laptop te sturen zodat ik het in ieder geval af kan ronden als het misgaat. Een groot deel van het zoetzure leven en volgens mij de Gouden Kooi in zijn geheel zijn opgeslagen en als het goed is kan ik daar dus sowieso mee verder. Maar natuurlijk wil ik het liefst alledrie de verhalen houden! :$
Afbeelding
Amberr_M
Snackventer Snackventer

Het zou wel jammer zijn als het nu stopt... Maar als het niet gaat, gaat het gewoon niet.... Je kan er niks aan doen. :p Iniedergeval is dit een van mijn favoriete dagboeken, of het stopt of niet! ;D

V Haha graag gedaan hoor! :laugh
Het zou echt heeeel leuk zijn als hetdoor ging :$

Laatst gewijzigd door Amberr_M op wo 05 okt 2011, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Be different
Mikese

Aahw dankje Amber! Ik hoop echt dat het lukt, vooral nu ik ook nog het dagboek van de maand heb, zou het even een teleurstelling zijn als ik gelijk aan het begin van de maand al op moet geven. Maar ik ben heeeel positief, ik denk echt dat het helemaal goed komt! Het is gewoon een klein foutje, en dit is niet om jullie gerust te stellen hoor, ik denk dat Amaley, haar kindjes en haar ego er wel bovenop komen en dat jullie zeer binnenkort weer van haar kunnen genieten. Morgen probeer ik de foto's van de pc te halen voordat hij weggaat van Kaviaar en Kinderen én de Gouden Kooi en dan hoop ik de laatste ups die ik tot nu toe voor jullie heb gelijk online te kunnen zetten. Maarja, jullie hebben wel vaker geduld moeten hebben met mijn verhalen, dus jullie zijn het gewend, toch? :fluit
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie