Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 19 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd8~ *nieuwe update!*

~~~~~~

Hoofdstuk 9

Afbeelding

De tijd gaat snel, Rosalie was alweer 3 jaar, en Oliver 2,5. Ja, het kindje van Jessica en mij was geboren. En sindsdien zorgde Jessica niet meer voor hem. Ze had letterlijk een hekel aan het kind, en schold hem uit omdat ze wat kilootjes was aangekomen. Het was vreselijk.
Ondertussen trok in mijn sportschoenen uit, ja, sportschoenen, ik was gaan joggen. Ik moest wat doen om mijn vrije tijd te doodden en van Megan moest ik meer gaan sporten.
Zachtjes liep ik de trap op, naar Jessica's kamer. Jessica was echt een apart geval, ze wilde iets in de mode gaan doen, zo zag haar hele kamer eruit.

Afbeelding

Jessica hoorde me niet toen ik haar kamer binnen stapte, ze was druk bezig met een paspop. 'Hmm nee, die donker roze schoenen passen niet bij het jurkje', mompelde ze en ze bukte om er een ander paar schoenen bij te zetten.
'Jes', zei ik. Ze schrok op, verstijfde en toen leek het alsof ze me negeerde. 'Jessica!', kreunde ik. 'Doe dat nou niet!'

Afbeelding

'Wat niet?', zei ze en ze draaide zich om en zette arrogant haar hand in haar zij. 'Me negeerde', verduidelijkte ik. Jessica trok haar mond open om wat te zeggen, maar ik was haar voor. 'Dat je boos op me bent oke, ik ben er ook niet blij mee dat ik een kind met jouw heb gekregen', zei ik. 'Maar dat is toch geen reden om Olivier te haten? Wat heeft de kleine jongen jouw aangedaan? En dan graag wat redelijks', voegde ik er gauw aan toe. Jessica's ogen knepen samen. 'Ik haat kinderen gewoon, ze zijn irritant, ze poepen, ze janken, ze..', weer onderbrak ik Jessica.
'Dus? Was jij dan zo geweldig toen je een klein kind was?', snauwde ik, Jessica stak haar kin in de lucht en snoof.

Afbeelding

'Jessica, ik weet hoe kinderen zijn, ik bedoel, wij hebben Rosalie toch, en Olivier? Heb je ooit van beide last gehad?', ik las de twijfel in Jessica's ogen, ik ging de juiste richting op, gelukkig.
'Weet ik niet', antwoordde ze te snel. 'Ik...ik....zij......bedoel..', stotterde Jessica.
Ik zuchtte en haalde mijn hand door mijn haar.
'Damien, ik...je-je begrijpt mijn standpunt niet, misschien zijn Olivier en Rosalie wel niet zo lastig, maar ik heb niks met kinderen, de klik is er niet, snap je?', ik keek Jessica aan in haar smekende ogen. 'Damien... Willen jij en Megan voor Olivier zorgen? Voor altijd, zodat..zodat het lijkt alsof jij en Megan de ouders van hem zijn, en niet ik. Ik heb dan wel niets met kinderen, maar je hebt wel gelijk, ze verdienen mij niet als moeder', zei ze en ze sloot haar ogen.

Afbeelding

Jessica liep naar me toe en drukte haar hand tegen mijn borst, 'bedankt', zei ze oprecht, wetend dat ik nog geen antwoord had gegeven. 'Jes-', Jessica legde haar vinger tegen mijn mond en keek me diep aan in mijn ogen, 'shjj niks zeggen', suste ze. Ik voelde iets in me, een apart gevoel, het was milder als het gevoel dat ik had bij Megan, maar het was wel even aanwezig. Jessica leunde naar me toe en drukte een kus op mijn mond. Een lange liefdevolle kus.
Toen liet ze me los en pakte een tas en propte er wat dingen in. Ik stond nog steeds versteld van de kus.

Afbeelding

Toen liep Jessica langs me, 'ik stuur jullie wel een kaart', mompelde ze en ze was weg. Automatisch liep ik naar het raam, wachtend tot ik Jessica naar buiten zag komen.

Afbeelding

En daar kwam ze, ze rilde, ze had geen jas aan. Arme Jessica, ik zag hoe ze omhoog keek, naar mij. Ze glimlachte en wierp een kushandje, ik deed alsof ik hem opving. 'Dag Jessica, ik houd van je', fluisterde ik toen Jessica allang uit beeld was.
Dit kon je toch niet menen? Ik was verliefd, alweer, op Jessica!

~~~~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd9~ *nieuwe update!*

^
Ja hé? En het was eig. het enige haar waarbij die bloem goed uitkwam, maar 't is wel leuk. Ook dat broekpakje :3

Bedankt allemaal!
Ik moet voor de volgende update echt veel doen, en door school zal het wel wat langer duren, maargoed. Ik moet echt wat foto's bewerken voor dit dagboek. Vanwege Jessica. Dus verzin maarzelf wat er van haar geworden is ;D
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd9~ *nieuwe update!*

Thnx all! :knuffel

Dit is ook weer een soort preview, al zie je geen foto's van de echte Jonshen familie leden.

~~~~~~

Preview

Afbeelding

Sinds Jessica was vertrokken was het erg stil in huis. Al eerste dachten we dat Jessica dood was of iets dergelijks. Maar dat was dus niet zo, Jessica had een carrière gemaakt als model. Ze was vaak iemand van die 'Puur Natuur' spotjes en posters, maar Jessica leek er voor gemaakt, en telkens als ik naar zo'n foto keek nam mijn hart een loopje met me.

Afbeelding

We dachten dat Jessica ons vergeten was, totdat we een uitnodiging kregen van haar, het was volgens mij van een of andere modeshow. Maar Megan en ik besloten toch om erheen te gaan, samen met Olivier en Rosalie.
We hadden Olivier's naam veranderd, precies zoals Jessica vroeg, ik was benieuwd hoe ze daarop zou reageren als we haar zouden zien!

~~~~~~
Afbeelding
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~'Preview'~ *nieuwe update!*

@Marit
Volgens mij was het een heel outfit ofzo.. Iig, een foute download.

Bedankt beide :knuffel

Als ik Beestenbende heb ga ik denk ik wel meer uppen c:
Maar dat duurt zoo lang T.T
Maargoed, zo snel mogelijk een update! <3
Afbeelding
Simmielove

Welk haar? Van de eerste of de laatste foto?
EDIT:
Dat haar is pay van Cazy (A)

Bedankt trouwens! :knuffel

Sorry dat ik niet echt vaak up, echt sorry. Ik zit vooral te wachten op Beestenbende (-.-) maar dat duurt nog wat lang. Iig, ik leef zowiezo nog hoor :3

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 26 aug 2011, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove

^
Mijn moeder is haast nooit op mijn kamer, en ze bemoeit niet echt wat ik doe, ze snapt er toch niks van xD

Iig, thanks :knuffel
Afbeelding
Simmielove

~~~~~~

Hoofdstuk 10

Afbeelding

Na het avond eten gingen Megan, Rosalie, Olivier en ik naar buiten. We pakken allevier een stoel en maken een soort kampvuur. Ik knikte naar Megan, ze glimlachte en schraapte haar keel. Ik zag hoe ze een beetje worstelde om met de goede woorden te beginnen, dus begon in de zin. 'Roos. Olivier', ik keek beide kinderen aan toen ik hun naam zei, ik zag de nieuwsgierigheid in hun ogen en glimlachte erom. 'Megan en ik hebben ongelofelijk leuk nieuws, tenminste. We hopen dat jullie het leuk vinden! Maar... We hebben ook slecht nieuws', ik keek de kinderen aan, die elkaar weer aankeken. 'Eerst het slechte nieuws', besloten ze.

Afbeelding

Megan sloot haar ogen. 'Jessica is dood, overleden. Nog voordat we naar die "Catwalk Choas" konden gaan. Aan een overdosis.... uhh... overdosis', Megan kneep haar ogen bedenkelijk dicht. 'Een overdosis vergif', zei ik. Megan keek me dankbaar aan. Ik zag hoe Olivier zijn hoofd liet hangen en zijn schouders begonnen een beetje te schokken.
'Nu het goede nieuws', zei ik snel, in de hoop dat ik ze kon opvrolijken.

Afbeelding

Megan knikte opgewonden. 'Ik ben zwanger', gilde ze van geluk, Olivier's hoofd schoot naar Megan, Rosalie volgde zijn voorbeeld. 'We krijgen er een broertje of zusje bij!', gilden ze beide, Megan en ik schoten in de lach.
Olivier was een soort van ons kind geworden, hij wist wel dat Jessica zijn moeder was, maar hij beschouwde Megan meer als zijn moeder, omdat ze altijd thuis was en goed voor hem zorgde.

Afbeelding

De rest van de avond kletsen praatten we veel, Olivier en Rosalie waren vooral bezig met namen bedenken voor het kindje, Rosalie wilde het liefst een meisje, omdat je die zo leuk kan aankleden, zei ze dan. Olivier wilde een jongen, zodat hij ermee kon stoeien.
Megan en ik wilde dat het kind gezond zou worden, want Megan kon hierna niet zwanger worden, dat was al lang geleden ons verteld, en als ze dan zwanger zou worden zou het de laatste zwangerschap van haar zijn.
Het is een klein beetje Megan's schuld, ze gebruikte vroeger allerlei dingen die slecht waren, en Jessica was in haar voetsporen getreden, maar het werd haar te veel. Als ik aan Jessica's kwetsbare gezicht dacht voelde ik mijn hart breken.

Afbeelding

'Nee!', schreeuwde Megan opeens, gelijk waren we allemaal stil, Megan keek ons even vreemd aan. 'De watermeloen is verbrand', zei ze en ze trok een pruillip, tegelijkertijd schoten we allemaal in de lach. We dachten dat er wat ergs gebeurde.
'Mam!', hikte Rosalie, 'mijn marshmallows zijn ook verbrandt, en mij hoor je toch ook niet gillen?', riep ze uit en ze viel van haar stoel en rolde over de grond.
'Je hebt gelijk', bromde Megan, ze stak haar hand uit en hielp Rosalie weer op de stoel.

Afbeelding

Het was een lekker 'toetje' zo buiten zijn met zijn alle en dan ook nog lekker eten. Alhoewel, lekker eten? Dat gold niet voor Megan!

~~~~~~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie