Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

374 berichten • Pagina 19 van 19

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G van Beeck: UPDATE 07/05/11 16:00

Ik heb leuk nieuws voor jullie, maar ook minder leuk nieuws. Ik zit er al een tijdje mee, de laatste weken heb ik geen plezier meer in het schrijven voor 10G van Beeck. Daarom heb ik besloten dat ik binnenkort ga stoppen met dit dagboek. Ik ga het wel netjes afmaken, maar er komen dus geen 10 generaties.
Het leuke nieuws is dat ik bezig ben met een nieuw verhaal, maar al mijn toekomstige verhalen komen op Sims Nieuws staan en niet meer op mijn Weebly. Hij blijft nog wel bestaan voor degene die dat leuk vinden, maar ik zal daar niks meer updaten.
Nina

Re: 10G van Beeck: Mededeling blz. 37!

Ik vind het ook jammer, maar ik wil jullie geen verhaal laten lezen waar geen leuke verhaallijn meer in zit. Ik ga gewoon verhalen maken zoals Spoorloos, met een duidelijke afloop voor mij en een (hopelijk) leuke verhaallijn.

Ik ben nu nog bezig met het bouwen voor mijn nieuwe verhaal en dat gaat nog wel even duren. Als 10G van Beeck klaar is, heb ik dus even geen eigen dagboek meer, maar Lost is ook een erg leuk verhaal om te lezen :D
Nina

Re: 10G van Beeck: Mededeling blz. 37!

Zoals jullie vast al hebben gemerkt, is er al heel lang geen update meer geweest. En jammer genoeg ga ik zeggen dat die er ook niet meer gaat komen. 10G van Beeck stopt dus hier. Ik vind het erg jammer van mezelf dat ik de uitdaging niet kan volbrengen, maar binnenkort zat er een nieuw verhaal starten, dit keer geen 10G natuurlijk :D En misschien... ooit... in de verre toekomst... kan je nog een 10G van mij lezen.

www.ninasims.weebly.com zal nog wel blijven bestaan, maar ik denk dat ik hem over een aantal maanden ga verwijderen ;)
Nina

Re: 10G van Beeck: Gestopt

Even nog een berichtje: de site is verwijderd, iets eerder dan ik had gezegd, maar omdat er helemaal geen reacties meer kwamen heb ik het toch maar gedaan ;)

Maar.... ik ben volop bezig met mijn nieuwe verhaal en dat gaat hopelijk erg leuk worden! Ik hoop dat mijn trouwe volgers ook dit verhaal gaan lezen, dus hou het dagboeken gedeelte in de gaten!

En bedankt allemaal voor het lezen van 10G van Beeck natuurlijk :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie