Hoofdstuk 41
'Fondsenwerving'

'Om je goede figuur te behouden moet je trainen. Belachelijke regel natuurlijk, maar ok, ik houd mij er aan. Daarom ging ik vanmorgen hardlopen door Barnacle Bay, stiekem hoopte ik dat ik een leuke vent tegen het lijf zou lopen, maar zo'n feest was het helaas vanmorgen niet. Vanavond wordt het wel een feest, want ik heb een feest georganiseerd met als doel het werven van fondsen voor mijn campagne. Ik heb wel meer donaties nodig dan op mijn vorige feestjes, want de campagnes worden steeds duurder, vooral nu ik gouverneur ben. Daarom heb ik vanmorgen een stukje verder gejogd in de hoop dat iedereen vanavond ziet wat voor een lichaam ik heb. En zeg nou zelf, wie wil daar nou geen geld voor geven?'

'Het feestje begon 's avonds erg rustig. De enige die het helemaal naar haar zin had.. was ik zelf. Oeps.'

`
'Maar hoe verder de zon zakte, hoe leuker het werd. Er kwamen zo veel mensen, de muziek ging steeds harder en geen geklaag van de buren. Het was echt een heerlijke avond en de donaties.. Mmmm... ze roken naar meer, meer, meer!'

'Het feest was voorbij. Ik had echt een leuke tijd gehad en aan de donaties te zien had iedereen dat gehad. Bijna 40.000 Simoleons had ik opgehaald. Jammer dat ik er geen leuk autootje van kopen mocht..'