Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 18 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 41
'Fondsenwerving'

Afbeelding
'Om je goede figuur te behouden moet je trainen. Belachelijke regel natuurlijk, maar ok, ik houd mij er aan. Daarom ging ik vanmorgen hardlopen door Barnacle Bay, stiekem hoopte ik dat ik een leuke vent tegen het lijf zou lopen, maar zo'n feest was het helaas vanmorgen niet. Vanavond wordt het wel een feest, want ik heb een feest georganiseerd met als doel het werven van fondsen voor mijn campagne. Ik heb wel meer donaties nodig dan op mijn vorige feestjes, want de campagnes worden steeds duurder, vooral nu ik gouverneur ben. Daarom heb ik vanmorgen een stukje verder gejogd in de hoop dat iedereen vanavond ziet wat voor een lichaam ik heb. En zeg nou zelf, wie wil daar nou geen geld voor geven?'

Afbeelding
'Het feestje begon 's avonds erg rustig. De enige die het helemaal naar haar zin had.. was ik zelf. Oeps.'

Afbeelding`
'Maar hoe verder de zon zakte, hoe leuker het werd. Er kwamen zo veel mensen, de muziek ging steeds harder en geen geklaag van de buren. Het was echt een heerlijke avond en de donaties.. Mmmm... ze roken naar meer, meer, meer!'

Afbeelding
'Het feest was voorbij. Ik had echt een leuke tijd gehad en aan de donaties te zien had iedereen dat gehad. Bijna 40.000 Simoleons had ik opgehaald. Jammer dat ik er geen leuk autootje van kopen mocht..'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 42
'De liefde van de man gaat door de maag'

Afbeelding
'Zo goed als ik ben heb ik weer een promotie gemaakt en ik ben dicht bij het regeren van de wereld! Ik ben namelijk gekozen tot vice-president! Dat betekent wel dat ik soms lange dagen maak en erg druk ben, maar daarvoor heb ik ook extra vrije dagen. Toch voel ik me schuldig tegenover Jamie die dan alleen met de babysitter thuis zit.'

Afbeelding
'Jamie is erg speels en heeft veel aandacht nodig. Daarom besteedt ik veel van mijn vrije momenten aan haar. Zwemmen, overgooien, trampoline springen, ik doe het allemaal. Om dat te compenseren shop ik natuurlijk wel extra, ga ik vaker op mannenjacht en feestjes waar rijkdom centraal staat sla ik ook liever niet over.'

Afbeelding
'Ik had nog wel dates, want ik wou immers nog steeds graag 100 baby's op de wereld brengen. Ik besloot voor hem te koken, wat overigens uit liep tot een drama, want liefde van de man gaat door de maag. Zeker bij deze stevige jongen!'

Afbeelding
'En toen was het eindelijk weer zo ver. Een beetje actie in de hoop dat er een kind uit voort zou komen.. of meer.'
Afbeelding
Mikese

Bedankt allemaal! Ja, snel een nieuwe up hopelijk, maar de computer gaat ergens deze week de deur uit, omdat hij gecontroleerd moet worden, een standaard-checkup zegmaar, terwijl er niets mee aan de hand is.. :( Maarja.. ik ga m'n best doen om voor die tijd nog wat te uppen, want ik ben weer helemaal beste vrienden met Amaley, kan me niet bedwingen om steeds maar haar game te spelen! Jullie zijn nu trouwens helemaal up to date, de foto van de laatste up ik ook het laatste moment dat ik gespeeld heb, dus voor mij word alles nog net zo'n verassing als voor jullie! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie