Oehhh, Rosalie doet me denken aan Twilight. Superrr update! Vind het echt een mooie naam, in de mijne gebruik ik alle namen van Twilight, Rosalie is mijn 2e gen hahah. We want more!
Het spijt me dat er gisteren geen update is gekomen ;x
Ik moet weer even een verhaallijn verzinnen
Anyway, ik denk wel dat hij morgen komt als we niet weg gaan (:
Superleuk! Ik ben 2 weken op vakantie geweest, en volgens mij heb ik 2 generatie's gemist x'D Ik lees me een andere keer wel weer bij, de laatste update is in ieder geval superr
Bedankt!
Mijn sims doet echt gemeen, nu doet het 10G Jonshen bestandje het wel weer.
~~~~~~
Hoofdstuk 8
Door Megan.
'Hé Jes', zei ik toen ik Jessica in de woonkamer zag zitten, ze keek even op maar al snel gleden haar ogen weer naar de tv, 'je baalt er nog steeds van dat je zwanger bent hé?', vroeg ik, Jessica knikte droevig. 'De idioot', blaasde ze, 'oké, we hebben "het" gedaan, maar die oen kon toch gewoon een condoom gebruiken! Hij zit niet met een rot joch in zijn buik!', snauwde ze, ik drukte Rosalie automatisch dichter tegen me aan. 'Jessica', zei ik en schudde zuchtend mijn hoofd, 'wat?', gromde ze. 'Jessica, kijk... Ik snap je punt, ik moet ook zeggen dat ik jou niet als moeder zie, eerder als iemand die met jan en alleman in bed duikt', Jessica wierp me een dodelijke blik toe, ik slikte even maar ging verder. 'Jessica, wij, Damien en ik dus, voeden het kind op, niks om je zorgen over te maken', zei ik.
Jessica's blik leek te verzachten, en toen leken haar ogen vochtig te worden, 'nee Meg, je begrijpt het niet. Ik... Ik wil níét dat jullie het kind opvoeden. Ík wil het doen, ik weet dat het moeilijk zal worden.. Maar ik mag toch altijd bij jullie op bezoek komen, toch?', Jessica's ogen werden groot. Ik knikte kreunend.
Blijkbaar schrok Rosalie van mijn kreun want ze begon zachtjes te huilen, 'nee Roosje, het is goed lieverd', murmelde ik en ik begon met het baby'tje te spelen, het hielp, Rosalie giechelde het uit, ik schoot zachtjes in de lach er vergat even dat Jessica naar ons keek. Toen ik mijn ogen weer op haar richtte zag ik dat ze met haar hand over haar buik ging, 'ik wil zo graag jou, kleintje', fluisterde Jessica tegen haar buik, ik voelde hoe ik verstijfde, sinds wanneer was Jessica zo lief? En dan nog wel tegen iets dat ze niet zag! 'Jes...', begon ik, ze keek me aan. 'Weet je zeker dat je het aan kunt? Moeder zijn?', vroeg ik, Jessica snoof hooghartig en knikte. 'Wat je laats tegen me zei, over die 10G van Damien's familie', begon Jessica, ik keek haar aan. 'Moet... Moet mijn kind er ook aan mee doen?', vroeg ze, ik haalde mijn schouders op, 'weet ik niet, ik weet wel dat Damien en ik erover hebben zitten denken om er nog een kind bij te nemen', ik glimlachte naar haar.
Ik ging zachtjes naast Jessica op de bank zitten, beide staarden we bedenkelijk voor ons uit. Ik hoorde hoe Jessica diep adem haalde om wat te zeggen hoorde ik de engelachtige stem van de man van mijn dromen.
Einde door Megan.
'Ik ben thuis!', riep ik, ik wist dat ik Jessica, Megan en Rosalie in de woonkamer kon vinden, dus liep ik erook naartoe. Toen ik de meiden zag zitten overspoelde een koud gevoel me. 'Wat is hier gaande?', vroeg ik angstig.
Sorry allemaal! Het komt doordat ik nogal bezig ben met een andere familie, en mijn sims langzaam laadt
Maar ik zal nu de fam Jonshen openen. Ik heb nogal wat dingen gepland voor de volgende update, en daarvoor moeten ook veel dingen gebeuren