MelissaRoos schreef:Moooooi huis! Hoe heb je die trap gemaakt en staat hij op de uitwisseling? Ja, toch?
het staat niet op de uitwisseling, maar ik kan hem misschien wel uploaden.
die trap heb ik volgens mij zo gemaakt : eerst gewoon een trap naar de volgende verdieping, dan de volgende 90 graden draaien, de 3 trap hetzelfde. Tussen de 1e en 2e verdieping zit een soort tussen verdieping met niks, dat moet omdat trap 3 op die verdieping staat en er dus 1 hoger uitkomt.
als je een probleem hebt dat je geen vloertegels kan leggen op de hoogste verdieping moet je op de tussenverdieping een aantal muren eronder zetten
SunShineMimi schreef:Wanneeer komt je update nouw..??
Sorry hoor als ik zeur.. niet mijn bedoeling. maar... ik.... wil... UPDATE!!!..... :D:D
haha maakt niet uit, ik heb de plaatjes wel maar het verhaal nog niet, en ik ga zo slapen want ik moet er op een 'normale' tijd uit morgen.
Ik moet nog even kijken wanneer ik het dan ga typen want het weekend is wel vrij druk
ik heb ********** echt geen tijd
ik ga zo snel mogelijk (en dat beloof ik) verder!
Waawww!!!!!! wat een mooie meubels je maakt echt van die mooie huizen
heb je die op de uitwisseling staan
Maar echt mooi werk en dat bed in dat verbrande huis van Jay en Crissy die is zo mooi
je hebt echr mooie meubels ik wou dat ik die meubels had ik zit opgescheept met die troep
ik wilde binnekort weer verder gaan, ik weet al hoe de volgende episodes eruit gaan zien maar ik heb echt een tijdtekort heel dit weekend ben ik ook al voor school en volleybal en andere zooi bezig.
nu niet, ik heb morgen wiskunde herkansing en ik moet en zal daar een goed punt voor halen en volgende week heb ik het ook heel druk. Misschien kan ik er wel een klein update opzetten want ik heb wel 40 minuten roosten