Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 2 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 4.

Afbeelding

De weken erna stortte ik mij volledig op mijn werk. Ik wil nog steeds een kind maar ik wil ook een succesvolle stilist zijn! Even was ik niet bezig met de perfecte man zoeken. Dit wierp zijn vruchten af, mijn klantenbase is flink gegroeid en ik heb al aardig wat bekendheid in de stad!

Afbeelding

Op een dag was ik gewoon aan het werk toen manager Donald weer binnen kwam lopen. Aardige man hoor, maar hij werkt veel te hard en is absoluut niet mijn type. Vaak kwam hij binnenlopen om te kijken hoeveel omzet we al hadden gedraaid en om een praatje te maken.

Afbeelding

'Esther! Je ziet er weer geweldig uit vandaag! Heb je iets nieuws aan, aan ander kapsel?'
'Dankje Donald. Je hebt mij promotie gegeven weet je nog, daarbij hoort deze outfit.'
'Je verdient veel meer dan deze outfit. Ik neem je mee uit lunchen, wat vind je daarvan. Trek iets chic aan, dan zie ik je bij de nieuwe lunchroom in een uurtje. Tot zo.'

Ik was helemaal in shock, vroeg hij mij nou mee uit?

Afbeelding

'Fijn dat je zo snel kon komen. Ik moet mij af en toe met een mooie vrouw omringen, anders komen mijn ouders er nog achter dat hun perfecte zoon niet zo perfect is!'
'Hoe bedoel je dat Donald?'
'Kom op Esther, je bent een mooie meid en zeker niet dom. Ik ben een manager van een beautysalon en om eerlijk te zijn kloppen de vooroordelen.'
'Val jij op mannen?' Mijn mond viel open van verbazing, dit kon niet! Die man die altijd netjes in pak kwam en mij zojuist had uitgevraagd is homo?
'Ja, proud to be. Maar dit hoeft niemand te weten, daarom vraag ik je om een gunst. Ga vaker met me uit. Ik zal je niet betasten, maar af en toe moet er een kusje komen.'
Hoe kan ik hier nou nee tegen zeggen? Hij is mijn baas!

Afbeelding

De volgende dag vroeg Donald mij alweer mee uit. Ik durf hier geen nee tegen te zeggen, hij is hartstikke aardig en per slot van rekening de manager!
'Ik heb nog kaartjes over voor een klassiek concert, ga vanavond met me mee. Je zal de avond van je dromen hebben!'

Afbeelding

'Trek iets klein, straks en roods aan. Dat doen vrouwen als ze iemand leuk vinden. En steek dat mooie haar op alsjeblieft.'

Afbeelding

Zo gezegd, zo gedaan. Dit kon geen kwaad, ik hoefde niet bang te zijn dat hij me wat aan zou doen en misschien zat er nog wel een bonus of zelfs een promotie in!

Afbeelding

'Daar ben je dan, je ziet er geweldig uit!'
'Dankje wel Donald, maar is dit wel een goed idee? Gaan ze op het werk geen rare dingen denken?'
'Vast niet schat, ik ben de manager, ik bepaal de regels. Pak mijn hand, het moet wel echt lijken.' We liepen de zaal in en ik vergat al mijn zorgen, dit kan prima zo.

Afbeelding

Aan het eind van de avond gaf Donald me een kus en hij bedankte me voor deze avond. 'Je kan een hele goede vriendin van me worden, samen kunnen we grootse dingen doen. Kom morgen naar mijn huis. De deur staat altijd voor je open.'


>>>>Update 5<<<<
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 5!

Afbeelding

De tijd vloog voorbij als ik met Donald was. Iedereen zag ons als een verliefd stelletje dat net bij elkaar was, maar wij wisten beter. Ik zag Donald als mijn beste vriend waar ik veel tijd mee besteedde.

Afbeelding

Ik weet dat ik steeds ouder wordt maar vaak dacht ik niet meer aan een goede man te vinden om kinderen mee te krijgen. Ik leefde in het hier en nu. En hier en nu had ik veel lol.

Afbeelding

Ik verbleef merendeel van mijn tijd bij Donald. Ik voelde mij thuis in zijn grote huis en we noemden het dan ook vaak ons huis.

Afbeelding

Donald gunde mij al mijn vrijheid, hij liet me dan ook vaak gewoon mijn ding doen. Hierdoor voelde het niet benauwend om zo vaak bij hem in de buurt te zijn. Het voelde allemaal natuurlijk, alsof we al jaren samen waren.

Afbeelding

Op een avond zaten we weer rustig in de tuin te barbecueën toen Donald ineens heel serieus werd.
'Ik wil je aan mijn ouders voorstellen.'
'Prima toch? Wanneer wil je gaan en hoe moet ik eruit zien.'
'Gewoon netjes, alsof je naar de ouders gaat van je geliefde natuurlijk.' Met volle mond knikte ik.
'En ik wil dat je hier komt wonen. Dat kleine huisje van je slaat nergens op en het kost je alleen maar veelste veel geld.'

Afbeelding

Ik voelde me wat onzeker worden en mijn mond viel open.
'Meen je dat nou?'
'Natuurlijk meen ik dat. De wereld denkt dat we al een half jaar samen zijn en mensen op onze leeftijd gaan dan samenwonen.'
'Ja nu je het zegt. Ik kom bij je wonen, maar nog steeds onder de zelfde voorwaarden.'
'Ik ga niet aan je zitten, ik val namelijk nog steeds op mannen, en zo nu en dan laten we aan de buitenwereld zien dat we verliefd zijn.'
'Ja.'
'Morgen naar mijn ouders?'
'Natuurlijk.'

Afbeelding

Die avond lag ik op bed naast Donald en ik dacht na over deze situatie. Het voelde niet vreemd. Hij beschermde mij, ik beschermde hem. Op twee hele verschillende manieren.
Maar een kind van hem krijgen zal er nooit inzitten, misschien moest ik eens over adoptie praten.

Op dat moment dacht ik even aan hoe kinderen tussen mij en Maarten eruit zouden zien.

>>>>Update 6<<<<
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie