Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 15 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 9: Night life] ONLINE! NOW

Update 10: Déjà vu
Over 2 dagen kunnen we ons nieuwe huis in. Morgen gaan we inpakken en de dag erna vertrekken we. Ik ben erg blij dat ik uit dit appartement weg kan, het is zo klein. En ik kan niet zo heel goed tegen kleine woonruimtes eerlijk gezegd.
We zijn nu aan het slapen, midden in de nacht ja. Deze avond zijn we gewoon gezellig thuis gebleven.
Afbeelding
Naast ons gebouw staat een man, die aan het telefoneren is.
"Dus wat?" Vraagt hij aan de andere persoon door de telefoon.
"Hetzelfde als vorige keer?" Vroeg hij. "Komt goed, deze keer weet ik wat ik moet doen." De man sloop een stuk om de hoek.

Afbeelding
Hij checkte eerst het adres, hij knikte daarna en ging geruisloos naar binnen.

Afbeelding
Hij liep naar de telefoonpaal toe om te kijken welk nummer hij moest hebben. Hij stond er 5 minuten te zoeken totdat hij hem pas vond.
Aarzelend duwde hij het knopje van de lift in. Die maakte alleen een *ting* geluid. Hij bleef even staan luisteren of er iemand aan kwam, dat was niet het geval, dus kon hij naar boven.

De lift kwam zonder al te veel herrie boven aan.
Wij hadden niks gehoord.
Afbeelding

Afbeelding
De man zocht de deuren af, en glimlachte toen hij bij de goede stond.
"Oke, en nu maak ik mijn werk af." Zei hij stil en gemeen.

Afbeelding
Hij pakte wat gereedschap uit zijn zak en had het slot met niet al te veel moeite open. Daarna stapte hij naar binnen en keek eens rond.

Afbeelding
"Waar is dat kreng." Zei hij zacht.

Hij stootte met zijn voet tegen een stoel, die schoof een stuk naar achteren en maakte wat herrie.
De man bleef verstijfd staan.

Afbeelding
Ik werd ondertussen wakker, niet van het geluid, maar omdat ik me bedacht dat ik het alarm niet aan had gezet. Dus ik kleedde me snel om en ging naar de voordeur.

Afbeelding
De man vloekte.

Afbeelding
Hij wist de weg niet, dus rende hij de dichtstbijzijnde deur in.

Afbeelding
Ik zag de deur dicht klappen en aarzelde niet. Ik draaide de sleutel in het slot om, en de deur zat op slot. De inbreker zat nu opgesloten in het washok. Ik keek naar binnen maar door de duisternis zag je niet veel van het gezicht.

Afbeelding
"Yes." Zei ik. "Nu laat ik hem er ook zitten tot morgenvroeg, dan kan hij eens lekker zitten balen en dan worden opgepakt." Ik liep daarna naar de voordeur en deed het alarm aan.

Ik ging weer naar bed.
Afbeelding
"Wat was dat?" Vroeg Chrissy.
"Oh niks, het was een inbreker maar ik heb hem opgesloten, dus maak je geen zorgen." Zei ik. Ik legde het nog even verder uit en daarna vielen we met zijn allen weer in slaap.

In de kamer ernaast, in het washok, was het opvallend stil. Op de gang hoorde je wel wat kraken en piepen...
Afbeelding
Van het raam! De inbreker heeft het raam open weten te krijgen!

Afbeelding
"De volgende keer..." Zei de man kwaad. "Dan zijn jullie er geweest, en dan zal ik er voor zorgen dat jullie het niet meer na kunnen vertellen!"

Afbeelding
Flore werd half wakker, ze keek naar het raam.

Afbeelding
"Huu?" Zei ze slaperig. "Een man? Ja ik droom!" Ze ging weer liggen. Daar kon toch helemaal geen man staan, alleen als je kan vliegen kan je daar komen.

Afbeelding
Gerust ging ze weer slapen.

Afbeelding
"...ik haat jullie..." Zei de man. "En heel onze organisatie ook... jullie gaan eraan."

Afbeelding
De man bleef daar een tijdje staan. Nadenken enzo. Hij dacht zijn plannen uit, en verzon alvast de mooiste aflopen ervan. En wij? Wij merkte helemaal niks van zijn aanwezigheid, we sliepen als een blok.

Mijn wekker ging die ochtend vroeg. Dat deed ik expres omdat ik het vuilnis op tijd aan de straat moest gaan zetten. Ik deed zo stil als ik kon en haalde het alarm er van af. In de lift kwam ik erachter dat ik alleen mijn onderbroek aan had.
"Ach, er is toch nog niemand wakker." Dacht ik. Daarna liep ik naar buiten, om de hoek. En aldaar bleef ik staan...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat er die nacht is gebeurd weet niemand precies. Waarschijnlijk is de man uitgegleden. Maar waarom was hij bij ons in het appartement? Deze vragen zouden spoedig beantwoord worden.
Ik keek een tijdje naar de dode indringer. Ik had geen medelijden, niet na wat hij ons heeft geflikt.

Ik besloot de politie maar te bellen.
Afbeelding
Ik haalde mijn iPhone uit mijn achterzak (je van zijn onderbroek XD).
"Kijk Matt, mooi of niet?" Zei ik gemeen. "Wil je ook een pizza? Oh nee, ik ging de politie bellen omdat je dood bent."
Normaal gesproken zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zoiets te zeggen. Maar zoals je weet, hij was waarschijnlijk iets veel ergers met ons van plan.

Afbeelding
Gelukkig werd het al licht...

Afbeelding
Ik deed mijn verhaal aan de politie, ze begreep het en zei dat ik nergens schuldig aan was. Daarna haalde zei er een ambulance en meer politie bij voor onderzoek.
Ik ging naar boven, de rest wist het nog niet.

Afbeelding
Ik vertelde het.
"En het was Matt?" Vroeg ze. "Dan is het niet erg."

Afbeelding
"Morgen gaan we naar ons nieuwe huis he." Zei ik nog.
"Ja, heb er zin in!" Zei Chrissy blij.

Afbeelding
Die dag kwam er veel politie over de vloer, maar het onderzoek was gelukkig snel klaar.

Hier alvast de foto's van de buitenkant van het huis.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BTW: Deze zijn voor de Matt-haters onder ons.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 10: Déjà vu] ONLINE!! NU!!

Leuke update!!

Kreeg alleen een beetje het idee dat ik dinge miste.. dat er bijv dingen waren overgeslagen of dat het misschien te snel ging..lijkt ook wel alsof er iets veranderd is aan je schrijfstijl..
maar dat kan ook aan mij liggen..

verder echte een super update..
kan niet wachten tot de volgende..:D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Jozz

SunShineMimi schreef:Leuke update!!

Kreeg alleen een beetje het idee dat ik dinge miste.. dat er bijv dingen waren overgeslagen of dat het misschien te snel ging..lijkt ook wel alsof er iets veranderd is aan je schrijfstijl..
maar dat kan ook aan mij liggen..

verder echte een super update..
kan niet wachten tot de volgende..:D
ik heb sommige dingen expres even geskipt. Anders werd het te langdradig, dat was ook niet echt van toegevoegde waarde. En ik ben vandaag een beetje ziek, was ook thuis en mijn hoofd stond niet echt naar heel veel werk. Toch moest ik van mezelf iets gaan doen ;)
Maar ik ben in ieder geval niks per ongeluk vergeten ;)

het zal wel weer veranderen als ze naar het nieuwe huis gaan, ik ben niet van het afraffelen hoor :P maar als het korter sneller kan dan doe ik dat, maar alleen als het kan en ik dacht dat het nu wel kon :P

voor de poll-stemmers, je kunt meerdere keuzes kiezen
Jozz

Ik had gisteren even een foutje gemaakt XD ik wist niet dat 'transformeren' bij een vampier betekend dat hij je bijt. Dus die gast had Jay gebeten en die was een mooie lelijke vampier geworden XD ik kon wel zo'n drankje gaan halen maar ik dacht ik laad gewoon mijn vorige save, die had ik een paar minuten ervoor gemaakt dus dat maakte verder niet uit.
heb helaas geen screens gemaakt :P
Jozz

binnenkort ga ik de poll uitbreiden. Dat zal ik later wel toelichten.
je moet dan 3 liedjes kiezen omdat in de video naast het basisliedje nog 2 andere van een speciaal muziekgenre bij komen.

hier alvast een voorproefje van de simband. Jay en Chrissy zitten erin, net als Ramon de buurman.

Jozz

Ik heb wel plaatjes voor een rondleiding door het nieuwe huis. Ik ga morgen proberen om nog wat te spelen tussen het leerwerk door. Ik moet echt iets gaan doen anders ga ik het niet halen ;-)
maar ik zal aan jullie denken, mijn deadline is dinsdag, en hij kan dus ook eerder komen :thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie