Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 14 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 32
'Midden in de nacht'

Afbeelding
'Vannacht liet ik mij opnemen in het hotel. Ik had al uren last van weeën en toen mijn vliezen braken wist ik zeker dat ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis moest. Eerst leek er nog niet zo heel veel aan de hand en de dokter zei dat het nog wel even kon duren voordat de baby echt zou komen, maar toen ineens.. AAAAAAUUUUUUWWHUUUUOOOOOOOOOOOOOO! PAPAAAAAAAAAAAA!'

Afbeelding
'Toen ik pijn lag te lijden omringt door witte muren, zat Adam gewoon lekker op de pc te surfen. Weet hij wel hoe laat het is? Het is geen weekend!'

Afbeelding
'En erger nog.. Adam liet de tweeling opblijven. Ach ja, laat ik er maar niet te boos over worden, straks krijg ik nog rimpels..'

Afbeelding
'Een paar uur later was het zo ver. Mijn chauffeur haalde mij op en mij niet alleen. Ik had er ook een zoon bij, Noah.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 33
'Vlammen'

Afbeelding
'Deze avond keek ik een programma over hoe je een piano perfect kunt bespelen. We hadden een piano in het vorige huis herinner ik me. Jeetje, ik heb zo veel meegemaakt de laatste tijd. Met niets gekomen hier in Barnacle Bay en nu ben ik de burgemeester, woon in een prachtige villa en heb twaalf prachtige kinderen. Mag ik eigenlijk wel zo veel klagen? Wat ruik ik eigenlijk?'

Afbeelding
'Barbecue.. rook.. VUUR?! Ik rende naar buiten en zag Alicia met grote ogen naar de barbecue kijken die in vlammen stond. ''AAN DE KANT, ALICIA,'' schreeuwde ik! Ze deed een stap achteruit en ik doofde de vlammen, maar kreeg erg veel rook binnen. Voor het eerst in Barnacle Bay moest ik dus naar het ziekenhuis wegens een andere reden dan een bevalling.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 34
'Twee handen op één buik'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Alicia en Catey zijn echt twee handen op één buik. Ze zijn onafscheidelijk, net als ik en mijn kapitaal overigens. Ze zitten op school altijd naast elkaar, spelen altijd met elkaar en staan altijd klaar voor elkaar. Ze komen zelfs midden in de nacht voor elkaar uit bed om te kletsen of elkaar te helpen met een schoolopdracht.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie