Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

393 berichten • Pagina 14 van 20

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 29/08/11 <]

Nieuwe update! Wat zou er aan de hand zijn?
Tot nu toe staat Elisa voor, waarschijnlijk omdat jullie haar al wat beter kennen.
Ik zal verklappen, in de aankomende updates zal het erg spannend worden! Niet alleen leer je Hikari en Elisa (nog) beter kennen, ook Dex showt een andere kant en Lisa was altijd wat rebels, maar ze gaat nu wel weer doorslaan. Spannend dus! :woot
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 29/08/11 <]

Wel poewp dat je die ene verhaallijn toch niet deed, Nja ik weet nu nog niks en dat wil ik zo houden :3

TEAM ELISA o:
edit;
wow, nu vind ik Elisa niet meer zo cool -___-

TEAM HIKARI o:

Laatst gewijzigd door xRainbow op di 30 aug 2011, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 30/08/11 <]

KWARTIER UITSTEL! SNEL STEMMEN!

Beste lezers,
De poll tussen Hikari en Elisa is niet voor niets geweest: De uitslag bepaald namelijk de verhaallijn van G5. Jullie hebben nog een uur om te stemmen, de poll sluit om 18:00. Ik zal hier ook nog een poll openen en die bij de rest van de stemmen rekenen. Je mag dus 1 keer dubbelstemmen! Ik vraag jullie dus echt om te stemmen, want de poll staat nu gelijk en dat is voor mij niet zo handig. Stemmen dus!

V Heel erg bedankt Nina! :knuffel

Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 30 aug 2011, 18:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie