Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 14 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist

Re: Natte traan en zachte wang. ''Stem allemaal op de poll!''

Deel 19.

Afbeelding
Na een groot stuk wandelen door de bossen komt Isabella iets voor half elf bij de prachtige rivier en het oude bankje. Het is koud en stil. Isabella gaat op het oude bankje zitten. Het hout is rot en de leuning is verroest, maar toch vind ze het een prachtig bankje. Het idee dat Joost en zij samen daar gaan zoenen vindt ze al helemaal geweldig. Ze kijkt naar de prachtige sterren en de prachtige volle maan. Romantischer kan het niet.

Afbeelding
Opeens denkt ze aan Melissa, die is nu alleen thuis en slaapt. Ze hoopt niet dat ze merkt dat ze weg is. Anders gaat ze weer iedereen bellen en dat wilt ze niet. Ze wacht rustig op Joost. Ze kijkt op haar horloge: tien over half elf. Zou hij de afspraak vergeten zijn? Ze besluit op te staan maar dan hoort ze voetstappen en hoort ze takken ritselen.
Daar is hij.

Afbeelding
Stefano komt aan bij de de verdieping van Willemijn haar appartement. Hoe gaat hij die deur nou open krijgen? Hij trapt hard tegen de deur aan en je ziet al een beetje schade.
Hij bonk een paar keer met zijn lichaam tegen de deur aan en blijft erop slaan en ertegen trappen.
‘Willemijn, liefje, ik kom je vermoorden.’ schreeuwt hij vals terwijl hij de deur kapot blijf maken.

Afbeelding
Willemijn staat in de keuken en weet niet wat ze moet doen. Ze hoort Stefano tegen de deur aan bonken en ze hoort hem de bedreigingen roepen.
‘Wat moet ik doen?’ vraagt Willemijn aan zichzelf. Haar angst voor Stefano leek weg te gaan, maar nee. Nu komt alle angst in een klap terug.
‘Willemijn, schatje, ik weet dat je daar bent.’ schreeuwt hij lachend. Willemijn raakt overstuur en probeert zich te verstoppen.

Afbeelding
Uiteindelijk zit de deur los genoeg.
‘Eindelijk!’ schreeuwt Stefano en hij geeft een flinke trap tegen de deur, die openschiet.
‘Waar ben je dan?’ vraagt hij lachend maar woest. ‘Ik vind je wel!’ Hij rent naar de slaapkamer. Hij kijkt eerst onder het bed. Daarna rent hij naar de badkamer. Nergens is Willemijn.
‘Waar ben je?’ schreeuwt hij. Ze is er gewoon niet. Hij heeft dit allemaal gedaan voor niks.

Afbeelding
Hij loopt naar de schuifdeur en hij kijkt naar buiten of Willemijn misschien op het balkon is. Maar nee, Stefano ziet haar niet. Hij wilt haar vermoorden. Willemijn zit onder het kleine raam op haar hurken. Ze is ongelooflijk bang. Als hij haar ziet dan is ze er geweest. Ze hoort Stefano vloeken en dan hoort ze hem boos weglopen. Gelukkig ze is veilig.

Afbeelding
Isabella besluit niet om te kijken. Dat vindt ze wel spannend. Marloes loopt door de bossen heen. Ze ziet Isabella zitten en lacht. Haar laatste seconden tikken. Dat beseft Marloes steeds beter terwijl ze dichterbij komt. Marloes hoort Isabella een beetje giechelen. Ook Marloes moet giechelen, maar dan om een heel andere reden. Ze is bijna bij haar. Isabella draait zich om.
‘Hee liev...‘ Ze stopt midden in het woord en is verbaast dat ze Marloes aantreft.

Afbeelding
‘Had je iemand anders verwacht?’ vraagt Marloes. Isabella staat op.
‘Nee, nee natuurlijk niet. Ik moet maar weer eens gaan. Melissa is alleen thuis.’ zegt Isabella die voorbij Marloes wilt stappen maar Marloes pakt haar arm.
‘Melissa kan wel wachten. Ik ben niet niks voor niets hier helemaal naar toe gekomen met een dikke buik.’ Isabella’s hart begint steeds harder te kloppen.

Afbeelding
‘Jij bent vreemdgegaan met mijn man!’ schreeuwt Marloes opeens. ‘Wie denk je wel niet dat je bent?’ Isabella schrikt zo erg dat ze haar handen wilt gebruiken als verdediging, alsof ze geslagen wordt.
‘Het spijt me.’ zegt Isabella onschuldig.
‘Het spijt me? Ik loop hier met een dikke buik, draag alle lasten, en jij gaat dan lekker even lopen vrijen met mijn man?’ schreeuwt Marloes.

Afbeelding
‘Sorry, echt het spijt me!’ zegt Isabella heel zacht.
‘Je weet dat je hier niet mee weg kan komen!’ zegt Marloes. ‘Ik wil een gezin waar niemand elkaar bedriegt. Een man die ik kan vertrouwen, maar door jou kan dat niet!’
Isabella weet niet wat ze moet doen. Zal ze wegrennen, want ze weet namelijk dat Marloes nu op wraak uit is. Nee, wegrennen is geen optie. Isabella weet niet wat ze moet doen. Haar ogen worden natter terwijl haar hart te keer gaat als een beest.

Afbeelding
Stefano loopt woest in het flatgebouw. Willemijn is er niet. Nu kan hij geen wraak nemen. Hij gaat de trap af naar de eerste verdieping. Simone die van de begane grond naar de eerste verdieping loopt is helemaal blij. Haar dag kan niet meer stuk. Alles gaat perfect voor haar! Ze heeft het haar hele dag al over haar kind. Wat Simone en Stefano niet weten is dat ze elkaar zullen treffen op de eerste verdieping.

Volgende keer:
- treffen Simone en Stefano elkaar.
- wat gaat Marloes met Isabella doen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie