Hoofdstuk 31
'Mijn man'

'Catey en Alicia worden erg snel groot, dus ik heb mijn handen vol aan die twee.'

'Adam redt zich zelf natuurlijk veel beter. Hij is veel te vinden in het park met vrienden, of op zijn sportclub.'

'Ook heeft hij de scooter van Isis gekregen en kan zich dus overal door het wanstaltige, euh.. prachtige Barnacle Bay bewegen.'

'Adam is een goede jongen. Hij weet dat ik mijn handen vol heb aan de tweeling en komt daarom nooit laat thuis en als ik hem nodig heb kan ik hem altijd bellen. Iemand moet immers die luiers verschonen en die afgelebberde flesjes aanraken, niet waar?'

'Ik heb een erg goede band met mijn zoon. De leukste tijden zijn die als we aan de vijver in de voortuin zitten en gewoon hamburgers, braadworstjes en allerlei andere uitvindingen van de duivel naar binnen werken. Ja, deze jongen heeft me niet alleen veel geld gekost, maar ik heb ook menig calorieën aan hem te danken!'

'Ik hoop dat Adam nog een lange tijd bij me blijft in de villa. Ik kan me niet voorstellen dat ik straks afscheid van hem moet nemen, vooral niet omdat ik weer zwanger ben..'