Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 13 van 21

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Ok, Mikese, ik heb net alles nagelezen. En omg, dit is echt geweldig!
Hoe verzin je al die grappige stukjes, en dat personage! Ik denk dat ik dit dagboek maar diehard ga volgen. :D
Echt super gedaan!
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mira17
Podium hulp Podium hulp

Heel leuk verhaal. Knap dat je drie verhalen tegelijk kan bijhouden. Ik kan dat niet met al mijn verhalen. Het is geniaal bedacht. Ik had verwacht dat bij een honderd baby challenge al snel zou worden teruggevallen in een zelfde ritme, maar het is een heel spontaan een verrassend verhaal. Kan je niet op school schrijven? Dat is mijn manier om de lessen makkelijker door te komen (ik heb standaard een schriftje bij me)
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

freggel schreef:Oke, waneer weer een update, het duurt de laatste dagen best lang
Hij kan niet elke dagen updaten hé ;)

Ah school, dat is vaak het probleem bij dagboeken, maar wat Mira hierboven al zei zou wel kunnen, als je bijv. ergens eerder mee klaar bent ofzoo... ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik schrijf overal haha, bushaltes, treinstation, in de les, maar het probleem is vooral de tijd die ik bezig moet voor school. Zit nog geen week op school en heb volgende week al herkansingen en er moeten binnenkort al 2 verslagen af, dat is het meer. Volgende week ga ik echt veel updaten, en dat begint bij zondag. Hopelijk voor alledrie de verhalen! ;)
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Hoofdstuk 31
'Mijn man'

Afbeelding
'Catey en Alicia worden erg snel groot, dus ik heb mijn handen vol aan die twee.'

Afbeelding
'Adam redt zich zelf natuurlijk veel beter. Hij is veel te vinden in het park met vrienden, of op zijn sportclub.'

Afbeelding
'Ook heeft hij de scooter van Isis gekregen en kan zich dus overal door het wanstaltige, euh.. prachtige Barnacle Bay bewegen.'

Afbeelding
'Adam is een goede jongen. Hij weet dat ik mijn handen vol heb aan de tweeling en komt daarom nooit laat thuis en als ik hem nodig heb kan ik hem altijd bellen. Iemand moet immers die luiers verschonen en die afgelebberde flesjes aanraken, niet waar?'

Afbeelding
'Ik heb een erg goede band met mijn zoon. De leukste tijden zijn die als we aan de vijver in de voortuin zitten en gewoon hamburgers, braadworstjes en allerlei andere uitvindingen van de duivel naar binnen werken. Ja, deze jongen heeft me niet alleen veel geld gekost, maar ik heb ook menig calorieën aan hem te danken!'

Afbeelding
'Ik hoop dat Adam nog een lange tijd bij me blijft in de villa. Ik kan me niet voorstellen dat ik straks afscheid van hem moet nemen, vooral niet omdat ik weer zwanger ben..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie