Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 13 van 18

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H9

^ Jaaa, vooral je wortels. (A)

Maar succes met school Marit!

\/ Oeh goed idee! Gelukkig zijn er een hele hoop manieren om sims te vermoorden in het spel. verdrinkenverhongerenelektrocuterenverbrandenetc

Laatst gewijzigd door Evelieen op wo 31 aug 2011, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

^ Best begrijpelijk dat je minder kan updaten; school is best veel indd. Ik zit nu ook op de middelbare en merk dat je het dan gewoon drukker hebt. ;)

Hahaha, ik wil carrot (hij verdient idd geen hoofdletter :twisted ) mee doden! Laten we hem in stukjes snijden en aan wilde konijnen voeren zodat hij verder uit elkaar gescheurd wordt. Alhoewel, ik lust ook wel een stukje wortel...(A)
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp

Omg, oké. Ik lees niet snel dagboeken van mensen. Maar ik las die van jouw even, & ik ben verslaafd!
Ik vind het zo zielig voor Bruise en Carrot is echt lomp!
Ik kan niet wachten tot de andere delen komen, nu moet ik wachten zoals iedereen hier ook doet!
Niet leuk, haha. Ga zo door, het is echt geweldig! <3
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Hoofdstuk 10 ~ Lastpost Afbeelding
In Bruise zijn kindertijd was hij vaak ziek. Dan had hij weer eens hoofdpijn of buikpijn en soms moest hij zelfs overgeven. Ik vond het echt heel zielig, maar ik had echt geen idee waar het door kon komen. Zelfs de dokter kon niets vinden.

Afbeelding
Ondertussen was Bruise een tiener, die erg veel op zijn echte vader leek. Hij was niet meer zo vaak ziek en hij leek blijer te zijn.

Afbeelding
Ook Leaf was opgegroeid, hij was een creatief kind. Hij was begonnen met schilderen en dat kon hij steeds beter. Hij kon er zelfs mee verdienen.

Afbeelding
Leaf was veel makkelijker dan Bruise. Bruise was echt een lastpost, hij haalde veel grappen uit, zoals verf in de douche, waardoor ik, George of Leaf blauw/groen haar kreeg. Ook luisterde hij slecht.

Afbeelding
Bruise had wel al een vriendin. Ondertussen al een tijdje. Zijn vriendin heette Purple Violet. Ze waren een prachtig koppel en bijna altijd samen. De meeste tijd waren ze ook samen bij ons en ze bleef vaker slapen.

Afbeelding
Door Bruise
‘Doe niet wat ik deed, met je echte vader. Dat wil je niet. Dus doe het pas als je getrouwd bent.’ Dat was wat mijn moeder altijd zee. Of ik luisterde? Nee dus. Ik vond het maar gezwets. Ze moest niet zeuren, ik ben oud genoeg en waarom zou zij dat vroeger wel mogen.

Afbeelding
Zij mocht niet bepalen wat ik wel deed en wat ik niet deed. Maar of ik het mijn moeder vertelde? Nee. We deden het gewoon als zij niet thuis was. Purple en ik waren er toch allebei klaar voor en ze wordt toch niet zwanger. Dat gebeurt alleen bij andere.
Einde door Bruise
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie