Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 13 van 20

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 25 (Nako)*

Afbeelding
"Wil je misschien bij haar komen kijken...?" vraagt Luc aan me. "Flore graag kijken wil! Flore Mai-La wil zien en Flore ve-die-tug." antwoord ik met een snotneus.
Afbeelding
Ik stap uit mijn bed. Luc pakt mijn hand vast en ik bloos. We lopen naar de kamer van Mai-La. Terwijl we lopen ben ik bang voor wat er zal komen.
Afbeelding
We komen bij de kamer aan. Ik knijp stevig in Luc's hand. Op het bordje naast de deur staat in kleine letters: "Mai-La-Kim Yoong Byul". "Lange naam heeft ze eigenlijk..." zegt Luc. Hij opent de deur.
Afbeelding
Mai-La ligt er te slapen. Ze ziet er niet goed uit. Haar huid is een beetje verbrand en haar haar zit een beetje in de klit en is een beetje afgeraffeld. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ze vallen op mijn witte ziekenhuis-broek...
Afbeelding
Plotseling opent Mai-La haar ogen. "...Flore...Luc..." zegt ze zachtjes. "Ik ben blij...dat jullie er...zijn...maar..." ze maakt haar zin niet af. Wat wil ze zeggen?
Afbeelding
"Ik heb...niet veel tijd...meer over. De dokter heeft het aan me verteld. Er is maar één oplossing daarvoor..." maakt ze af. Ik schrik maar blijf stil. Luc krijgt ook tranen in zijn ogen.
Afbeelding
"Dus...Ik wil nog één ding zeggen..." zegt ze steeds zachter. Luc loopt verder naar Mai-La toe en spreekt. "Wat is die oplossing dan?!" zegt hij. Ik voel tranen in mijn ogen. Steeds meer en meer en meer...
Afbeelding
...totdat ik het niet meer volhoud. "MAI-LA! MAI-LA!!! MAI-LA MAG NIET STERVEN MAI-LA MIJN MAMA!!!! MAI-LA VOOR MIJ MAMA!!!!!!" Ik zak neer op mijn knieën. Mijn ogen zijn groot. Ik heb mijn handen in mijn haar en ik tril. Luc schrikt. Hij knielt neer. "Flore! Is alles goed?!! Flore, antwoord me!!" schreeuwt hij.
-------------
Ja, voor deze update heb alleen ik de plaatjes én tekst gemaakt :P Nako bood het me aan voor een keertje XD
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 25 (Nako)*

Leuk! Ben zoo benieuwd naar het volgende deel :). Het lijkt me leuk om samen een dagboek te doen :p. Emma moet wel de titel veranden :roll
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Yum

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 26 (Ayumii)*

Afbeelding
"Flore doe dat nou niet." Fluisterde Mai-La. Ze pakte Luc bij zijn shirt en trok hem naar haar toe. Ze mompelde wat tegen hem.
Afbeelding
Luc knikte en keek naar mij. "Flore wat zou je ervan vinden als we naar...Bridgeport verhuisden?" Zei hij zachtjes.
Afbeelding
Ik keek Luc aan. "Wat is een bridgeport?" Vroeg ik.
Afbeelding
"Bridgeport is een sterrenstad. Ik woon er." Woonde Luc in een sterrenstad?
Afbeelding
"En wat is Sterrenstad?" Luc zuchtte. "Een sterrenstad is een stad waar veel beroemdheden leven. Dat zijn mensen die iedereen kent."
Ik dacht heel even na. "Dan is Flore ook een Ster!" Zei ik verwonderd.
Afbeelding
"Zo zou je het kunnen zeggen." grijnsde Luc.
Afbeelding
"Flore." Fluisterde Mai-La. Ik liep naar haar toe. "Ja Mai-La?" Vroeg ik zachtjes.
"Maak het niet te moeilijk voor hem." Zei Mai-La. Haar ogen vielen dicht.
De hartmonitor maakte nog twee keer een piepje en viel toen in dezelfde lange pieptoon.
Afbeelding
Ik begon te snikken. Er stroomden tranen over mijn wangen.
IK begroef mijn gezicht tegen de deken van Mai-La

---De Volgende Dag---

Afbeelding
Ik stond naast twee grote verhuisdozen. Al mijn spullen waren ingepakt.
Er stond een grote vrachtwagen in de straat. "Daar gaan we dan Flore." Fluisterde Luc.

------------------------------
R.I.P Mai-La Kim Yoong Byul.
Je was veel te vroeg gestorven.
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Afbeelding

"Hier zijn we dan Flore." zegt Luc tegen me. Hij probeert vrolijk te klinken, maar ik hoor een golf van verdriet in zijn stem.

Afbeelding

Een luxe gebouw staat voor ons. “Mooi” Zeg ik traag en sloom.
"Ja, het is heel groot. En wij mogen erin wonen! Maar laten we eerst maar ergens naartoe gaan, want ze zijn nog aan het bouwen." zegt Luc. Ik knik.

Afbeelding

We komen aan bij een hoog gebouw staat. "Dit heet een club. De naam van de club is Het Klatergoud. Zullen we naar binnen gaan, Flore?" ik knik. Mai-La had het soms over Bridgeport. Dat ze er graag zou willen wonen en daar gelukkig en blij oud kon worden.

Afbeelding

Tranen stromen over mijn wangen. Mai-La. Ik wil haar terug. "Kom Flore, sta daar niet zo!" zegt Luc lachend. We lopen naar binnen.

Afbeelding

Flitsende lichten voor mijn ogen. De technologie van tegenwoordig. Vroeger was dat heel anders. Toen mocht je niet eens lol maken. Het enige wat je moest doen was zorgen dat de stam kon overleven, inclusief jezelf...

Afbeelding

Luc zit aan een bar. "Kom hier zitten Flore! Welk drankje wil jij hebben?" Ik ga op de barkruk naast hem zitten. Wow. Wat een grote lijst met drankjes!

Sorry voor de PP
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum

Afbeelding
'S avonds kwamen we thuis. Luc moest me ondersteunen zodat ik niet omviel.
Afbeelding
Hij legde me op een van de bedden. Ik trok mijn Pyama aan.

~~De volgende Morgen~~

Afbeelding
Ik werd wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wat was er gister gebeurd?
Afbeelding
Ik stommelde mijn bed door en maakte een kop thee. Mijn hoofd bonkte.
Luc zat tegenover me met donkere kringen onder zijn ogen.
Afbeelding
“Mogge Flore.” Mompelt hij. “Hou je mond.” fluister ik met mijn hoofd in mijn bak cornflakes.
Afbeelding
“Flore je hoofd word vies.” Grinnikt Luc. “Ik zei Hou je kop!” Kwaad keek ik op en ik stommelde naar mijn slaapkamer.
Afbeelding
Ik bekeek mezelf in de spiegel. Ik zag er niet uit!!
Ik had donkere wallen en mijn haar was een grote pluisboel.
Afbeelding
Ik zette de kraan aan en dompelde mijn hoofd eronder.
----------------
:D Arme dronken Flore en Luc.
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 29 (Ayumii)*

Afbeelding

Ik plensde wat koud water in mijn gezicht en hijgde. Ik voelde me ellendig en liep de badkamer uit. Ik ging vandaag de hele dag in bed tukken.

Afbeelding

Ik kroop in mijn bed en gooide de zachte, dikke dekens over me heen. "Bler." kreunde ik.

Afbeelding

Opeens hoorde ik boven me vreemde geluiden en een: "Waaah!!" ik gooide de dekens over me heen, maar kort daarna vloog ik mijn bed uit. Hier woont niemand anders dan Luc en ik, wie was dit dan?!! Ik keek opzij.

Afbeelding

Stond daar nou de vrouw van de poster? Vreemd. Ze staarde me aan. "H-hoi. Wie ben jij?" vroeg ze. Ik wreef in mijn ogen.

Afbeelding

"Uhm, Flore ik heet. Wie jij is en hoe jij uit poster van Flore komt?" vroeg ik. Wie is zij in vredesnaam?!!

Afbeelding

"Ahhh mijn hoofd. Ik heet Cwenburg. Waarom ben ik hier?" vroeg ze aan mij. "Flore weet niet." antwoord ik. Ik ben verbaasd.

-----------------------------------------------------------------------------------
Upp!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 30 (Nako)*

Afbeelding
Cwenburg legde haar hand op mijn shouder. “Is hier ergens een haven?” Vroeg ze zacht. “Niet dat Flore weet.” antoordde ik.
Afbeelding
Cwenburg schopte tegen de muur. “Verdomme! Ik wil Gewoon naar mijn schip!” Brulde ze.
Afbeelding
Luc kwam binnenlopen. “Halloooo Sexy dame.” Hij greep Cwen vast en kuste haar. Ik wendde mijn hoofd af en liep weg.
Afbeelding
Ik hoefde dus echt niet te zien hoe die twee bezig waren. Ik schonk een glas water in en begon te drinken.
Afbeelding
Mijn hoofd deed pijn. Ik pakte een appel uit de mand en at hem op.
Afbeelding
Toen ik weer naar mijn kamer ging lagen Cwenburg en Luc samen op bed te zoenen
Afbeelding
Ugh ik draaide mijn hoofd weg en ging er vandoor.
Ik staarde uit het raam. Er kwam een mooie jongen voorbij.
Afbeelding
Hij had bruin haar en groende ogen. Hij keek omhoog en zwaaide naar me. Voorzichtig zwaaide ik terug.
-------------------------
Oeh, :laugh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie