Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 11 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [Het einde van Seizoen 2] NU ONLINE

Ayumii schreef::love Kewl

Maar ik vind het heel erg saai worden als Chrissy WEER zwanger wordt.
ik zal alvast verklappen dat ze dat niet is :P Ik heb het daar ook wel even mee gehad :thumbup

btw, ieder seizoen wordt beter dan de vorige :D
en ik moet je vertellen dat ik pas gisteren op dit idee met Matt enz. ben gekomen, of in ieder geval het einde. Ik had wel een beetje een einde in mijn hoofd natuurlijk, maar met die brand werd het in een keer toch wel interessant voor mij. Die kwam omdat ik de open haard aan had laten staan XD die was ik vergeten en toen stond ineens mijn huis in de fik XD en toen verzon ik dit.
Dan moet ik er bij zeggen dat ik wel trots ben op het resultaat, want opzich vind ik het een mooi einde om een vervolg op te maken

Matt heb ik gekozen omdat dat de enige mannelijk sim was die Jay kende, en ik had geen zin om weer nieuwe mensen te ontmoeten daarom belde ik hem op om te komen.

maar ik had mijn sims dus terug laten komen van dat restaurant, en de brandweer was net weg. Dus ik dacht van ja, ik wil nog een gesprek met de brandweer eigenlijk, dus had ik de brandweer opnieuw gebeld en toen hij naar binnen rende en zag dat er geen brand was wilde hij weer terug in zijn auto springen. En ik zet hem op pauze, kijk naar zijn gezicht: en het is Matt. Ik moest zo hard lachen, echt de grootste toeval ooit XD en dus verzon ik dit, de puzzel valt vanzelf in elkaar he ;)

@Xkar
Ik ben bezig met een nog mooier huis, dus maak je maar geen zorgen, ik zal jullie wel weer verbazen denk ik XD want ik verbaas mezelf ook altijd :$
dat laatste klinkt echt arrogant :cry
Jozz

JustMyLife schreef:Whaa! Het huis is weg :S. Als het om die club gaat, steekt hij die toch gewoon in de brand? Dan heeft niemand hem xD.
die willen ze eigenlijk zelf hebben, dus in de fik steken is niet zo'n heel goed idee. Jay moest gewoon uit Twinbrook verdwijnen en en dit was 1 van de enige opties. Ze hadden het ook op kunnen blazen XD was ook wel leuk geweest opzich
Jozz

Seizoen 3

dit is een inleidende update, dus erg lang is hij niet

Update 1: Een dak boven je hoofd
Het is nu 3 weken na de brand. Wij zijn na 2 dagen zwerven bij een adres gekomen waar we met liefde binnen werden gehaald. Het gaat hier om een appartement dat we voor 3 weken hebben gehuurd, het beslaat 1 etage en die etage ligt tussen de winkel en woongedeelte van de eigenaar Joris in. De middelste etage. Hoewel het allemaal er primitief is en we eigenlijk maar 1 paar kleren hebben, zijn we tevreden. Tevreden over het feit dat we nog leven, dat we nu onderdak hebben.
Afbeelding
Althans, nog wel. Het huurcontract loopt nu af en we moeten dus naar een andere plek. Weg van Twinbrook als het even kan.
Joris kon er ook niks aan doen, er waren namelijk al huurders maar die waren zo aardig voor ons om 3 weekjes te wachten.

Afbeelding
"Nogmaals bedankt voor alle hulp Joris." Zei Chrissy dankbaar. "Wij zijn zo ontzettend blij met alles dat je voor ons hebt gedaan. We sturen wel een kaartje als we weer een huis hebben gevonden."
"Oke is goed." Antwoordde Joris tevreden. "Ik zal jullie er morgen vroeg niet te vroeg uit halen. Ik begrijp dat het voor jullie ook ontzettend moeilijk en zwaar is, maar de andere huurders zijn nu ook wel klaar met wachten. Die hebben ook geen onderdak."
"Nee maar dat maakt ons niks uit, jij hebt gedaan wat je kon." Zei Chrissy. "In ieder geval, tot morgen." Chrissy schudde zijn hand en liep samen met May de trappetjes op naar onze etage. May gaapte, het was weer vermoeiend geweest vandaag.

Afbeelding
Ik zat op de bank tv te kijken met Flore. Ze keek altijd mee als ik naar sport zat te kijken. Ze vertelde mij altijd dat ze later geen sporter wilde worden maar ze vond het wel leuk om te zien.

Afbeelding
Dit is dan ons plekkie, voor even nog. We hebben ook de beschikken over een kleine badkamer en een slaapkamertje met 3 bedden en een wieg.
De trap leid naar Joris' appartement dat op de hoogste verdieping ligt.

Afbeelding
"Weltrusten Jay en Flore." Zei Chrissy toen ze binnenliep.
"Truste mam!" Antwoordde Flore. "Ik kom zo ook naar bed." Chrissy knikte tevreden, ze was blij dat ze verstandige kinderen had.

Afbeelding
Dit is ons slaapgedeelte, erg simpel, maar wel genoeg voor ons.

Afbeelding
"Lekker slapen May, tot morgen." Zei Chrissy en gaf May een kus op haar hoofdje. May gaf meteen een kus terug. Daarna dook Chrissy haar bed in, man wat was ze gesloopt.

Afbeelding
Ondertussen was Joris ook binnengekomen.
"Truste allemaal." Zei Joris. "Ik zie jullie morgen weer."
"Ja, tot morgen." Antwoordde ik.

Afbeelding
Joris liep stilletjes de trap op. Die kraakte altijd heel erg en hij wilde niemand wakker maken.

Afbeelding
"Zo ga jij ook maar eens slapen Flore." Flore knikte en ging zwijgzaam naar de slaapkamer. Ik deed de TV uit en stond ook op.

Afbeelding
Ik keek uit over de stad, Twinbrook. De stad die mij zo verraden heeft, en waar ik nu zo'n pesthekel aan heb. En vooral de bevolking. Niet iedereen natuurlijk, er waren ook mensen als Joris, maar mensen als Matt helaas ook.

Afbeelding
"Morgen..." Zei ik tegen mezelf. Mijn woorden stierven weg in de huilende wind. Morgen was weer 1 groot mysterie. Waar gaan we heen? Waar gaan we eten? Waar gaan we slapen? Stormt het dan nog steeds?
Daar komen we morgen achter

Laatst gewijzigd door Jozz op di 19 okt 2010, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [-- SEIZOEN 3 --] NU ONLINE!!

Nako schreef:Joris lijkt een beetje op Matt met een ander kapsel en andere kleren. Wacht even NEee Toch? Huuuuu
Nee joh XD
die heb ik ooit eens zelf gemaakt, het moet mijn neef voorstellen die heet ook joris. XD maar in het verhaal is hij gewoon een behulpzame burger/vriend
Emma

Re: Zon, Jay en Strand! [-- SEIZOEN 3 --] NU ONLINE!!

Jozz schreef:
Nako schreef:Joris lijkt een beetje op Matt met een ander kapsel en andere kleren. Wacht even NEee Toch? Huuuuu
Nee joh XD
die heb ik ooit eens zelf gemaakt, het moet mijn neef voorstellen die heet ook joris. XD maar in het verhaal is hij gewoon een behulpzame burger/vriend
Awwwwwwww. Was wel cool geweest als hij weg was gegaan en dan het huis in de fik had gestoken.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie