Er is al veel gebeurd de laatste tijd de sneeuw is al weggesmolten. Het begint eindelijk wat warmer te worden!
‘Nina!’ Jeffery kust me. ‘alles goed op je werk’ ‘Ja prima!’
‘Ik heb wat voor je’ achter zijn rug haalt hij een groot boeket met roze rozen. ‘Ik ga nu gauw lees het kaartje!’ ‘Eeuh.. oke!’ Wat beduusd kijk ik naar Jeffery die door de deur gaat. Ik pak het kaartje. Op de voorkant staat een beertje met ‘iloveyou’ ik klap het kaartje open: Kom om 7 uur naar het strand je ziet me vanzelf daar. X-jes Jeffery. Huh? Wat is dit nou weer? Ik ben benieuwd. Ik kijk op mijn mobiel het is nog maar 3 uur!
Nou wat zou ik is gaan doen. Ik kijk naar de dozen met schilderijen. Ik pak er een uit. Als ik die nou daar… Ik hang alle schilderijtjes op. Zo dat ziet er goed uit! Nu nog even opdirken en dan ga ik maar richting het strand…
Cleo nog even een knuffel geven, en dan stap ik in de auto naar het strand.
Daar is Jeffery hij komt gelijk naar me toe. Hij ziet er wat zenuwachtig uit. ‘Eehm.. Nina ik wil je wat vragen.’ Hij krabt op zijn achterhoofd. Hij kucht zachtjes. Hij gaat op zijn knieën. ‘Nina ik hou heel veel van je en we zijn al een hele lange tijd samen, dus wil je met me trouwen?
‘Ja natuurlijk ik hou van je!’ En ik knuffel hem helemaal plat.
Dan leid hij me naar een stoel rond een kampvuurtje met allemaal kaarsen om ons heen en rozen. Wat lief en wat mooi! ‘Heb je dit allemaal voor mij gedaan?’ Ik krijg tranen in mijn ogen zo ontzettend lief! ‘Ja want jij bent mijn alles. En hij zoent me. Hij geeft me een bord speciaal voor jou gemaakt!
Daarna roosteren we marsmallows. Ik kijk naar Jeffery hij kijkt ook naar mij. We lachen en praten over de bruiloft.
Ik kijk naar de sterren. Dan valt me iets op in het zand staat iets geschreven. N♥J Ik trek Jeffery van zijn stoel en ik ren er na toe. ‘Ik hou ook van jou’ fluister ik.
‘Wie het eerst in het water is!’ Ik ren achter Jeffery aan maar ik kan hem niet inhalen. Lachend val ik in het iets te koude water.
Aahh! Niet spetteren!
Aahh! Niet spetteren! Doet Jeffery me na. Boos kijk ik hem aan en ik duw hem kopje onder. Hahaha!
Ons mooie plekje. Maar ik had het toen niet door. Ik zag alleen maar Jeffery!
‘Een vallende ster!’ ‘Doe een wens’ Ik wil dat wij samen een kindje krijgen. Fluister ik. Jeffery glimlacht naar me dat wil ik ook fluisterd hij terug.
We gingen ook nog vissen. Oke dat kon ik dus echt niet. Maar het was wel heel grappig! Maar toen oppeens werd het licht! We waren gewoon de hele nacht opgeweest. Maar het was echt perfect deze nacht!
Ik keek in Jeffery’s ogen ik wist het, we zouden voor altijd bij elkaar blijven. Ik glimlachte en zo bleven we een tijd staan.
Alweer een tijdje geleden dat ik heb ge-upt! Sorry maar ik ben al wel bezig met de bruiloft maar het moet gewoon een mooie bruiloft worden want ik vond die van Jade en Ryan mislukt. Ik hoop dat het me gaat lukken.
Maar vanavond het vrijgezellen feestje! (Als het me lukt denk het wel
Jeffery en ik hebben de laatste dingen voor de bruiloft geregeld! Nu alleen nog het vrijgezellenfeestje en we konden trouwen!
S'ochtends deed ik wat klusjes die nodig moesten gebeuren. Ik maakte de douche schoon deed de was. Ik was stiekem ook een beetje zenuwachtig voor het vrijgezellen feestje want ikzou na een lange tijd mijn beste vriendin Kim, uit Sunset valley zien! Ik schaam me we een beetje dat ik pas na zo'n lange tijd contact op neem... Maar ja, het word vast super gezellig! S'middags ging ik naar de kroeg waar ik mijn feest zou houden ik deed wat voorbereidingen. Ze waren heel gastvrij ik moch alles zowat, veranderen! Noudat heb ik gedaan.
c; Ik overlegdde wat met de mixoloog. Ze was erg aardig. En daar was eindelijk de eerste gast het was Kim! Wow zij was veranderd! Maar ze zei precies hetzelfde over mij. We praten lang. De laatste gasten stromen binnnen het feest kon beginnen! Dansen! Ik zorgde voor al het drinken. Ik hoop dat ze het feest leuk vinden... Ach, tuurlijk! Het is super leuk Ik daagde Kim uit om de danser te zoenen! Hahaha! Jammer genoeg wou hij niet... Kim vond het niet eens erg! Kim is gewoon super tof, echt de liefste! We gingen foto's maken. Natuurlijk een gekke... En een leuke normale c; Daarna ging ik zelf nog dansen. Ik blogte over mijn geslaagde feest! En toen ging ik naar huis. Ik wachtte op Jeffery hij was wel een stuk later als mij thuis hihi hij zag er leuk uit! We gingen eigenlijk meteen op bed we waren allebei dood moe.
Ik sta samen met mama voor de spiegel, ik doe voor de laatste keer mijn haar goed; en mama werkt mijn make-up bij. Ik was best wel zenuwachtig ik hoopte maar dat alles perfect zou gaan lopen. Gelukkig waren papa en mama er wel. En Stan en Nomi, ja hun waren nog steeds samen! Maar eigenlijk was er nog iemand… iemand in Nomi’s buik! Ja ze is zwanger! Echt zo leuk! Ik stapte in de auto en we reden naar het strand. Ik liep naar Jeffery toe. Hij pakte mijn hand en we liepen naar de trouw boog. Uploaded with ImageShack.us
We kijken elkaar aan, we lachten en luisterde naar de dominee we zeiden het ‘ja woord’. Uploaded with ImageShack.us
De moeder van Jeffery moest gelijk een traantje weg pinken. Uploaded with ImageShack.us
Zelfs Timon kon zijn tranen niet tegenhouden.
Uploaded with ImageShack.us
Ik keek naar mijn trouw ring, ik was nu echt met Jeffery getrouwd geweldig! Het voelde allemaal zo goed! En er was nog niks fout gegaan gelukkig!
Ik pakte een stuk taart en ging aan een tafeltje zitten. Jim kwam bij me zitten. Ik verslikte me bijna in de taart. Oke, ik moet echt rustig doen. Hij feliciteerde me. Ik glimlachte en at stilletjes mijn taart. We deden alsof er nooit iets was gebeurd. Maar toch was er een spanning tussen ons. Ik voelde me ongemakkelijk. Gelukkig kwam Nomi erbij zitten.
Zij feliciteerde me vrolijk. Ik haar ook vanwege haar kindje. We praten honderduit over kindjes en dat soort dingen. Jim zei niks eigenlijk hij at rustig zijn taart, en keek steeds naar Kim…?
Het bogen langzaam avond te worden. Het werd tijd voor de trouw foto’s!
Oke ik zie nu dat het een link is geworden door imageshack -.-
Weet iemand anders een goede upload site? (photobucket doet het niet)
alvast bedankt
xxx
Je moet even je bericht wijzigen en dat = teken hoort daar niet, dat moet een ] teken zijn.
(bv. [img=https.... moet [img]https...zijn)
Ik gebruik ook imageschack, maar dit heb ik nog nooit gehad
Hopelijk heb je er wat aan