-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwanger?

Toen ik vannacht in het park ging spelen op mijn gitaar (ja, dat doen vampiers) om een uur of 3.15 werd ik in eens misselijk. Ik dacht dat het door gister kwam, want ik had ojaa met Tom gedaan. Maar toen dacht ik dat dat niet kon omdat we niet geprobeerd hadden om een kindje te maken. Ik was gewoon maar misselijk, het zal er wel niet uit komen, dacht ik. Dus ik ging gewoon verder met gitaarspelen. Toen de paparazzi, ineens langs kwam, stond ik ineens op de foto! Midden in de nacht zou je denken dat ze niet zouden komen, en dat je dan lekker rust had. Naja. Dan maar niet he?

Toen het 6 uur 's morgens werdt ging ik maar naar de kuns gallerie omdat ik anders zou verbranden. Ik ben toen maar daar gaan gitaarspelen in een van de kunst hallen. Ik moest toen stoppen van de eigenaar, omdat ik te veel herrie maakte. Maar toen kwam het omhoog, alles wat ik gegeten had vandaag kwam eraan, zou het dan toch nog mogelijk zijn? Ik zwanger van Tom Shallow? Mijn grootste nachtmerrie kwam omhoog. Ondanks dat ik hem toch leuk ben begonnen te vinden vind ik het nog steeds geen goed iedee om zwanger van hem te zijn!!! Dat wil ik helemaal niet. Ik wil nog niet zo jong een moeder worden. Ik kan nog super lang leven, vanwege mijn vampier zijnde. Al was mijn moeder ook wel vroeg zwanger. Toch vind ik dat het eigenlijk niet kan. Maar toch gebeurd het.

Ik ging naar de kerk, waar ik en mijn broertjes gedoopt zijn, de communie hebben gedaan en het vormsel. Mijn ouders en voor ouders zijn hier getrouwd. En dat zal ik ook ooit doen. Vandaag ga ik erheen om mijn zonden te vertellen, De zonden dat ik ojaa heb gedaan met iemand waarmee ik niet getrouwd ben en dus moet ik daar nog lang zitten, het is 9.00 uur en je kan je zonden pas vertellen om 10.00 uur dus dat duurt nog even. Dan ga ik nu maar even bidden voor de zekerheid. Misschien ben ik wel niet zwanger en heb ik wel gewoon iets verkeerds gegeten, zoals mensenvoedsel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Einde deel 5. Wat vonden jullie ervan?