Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 2 van 2

x_beestenbende
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: Dottie's 100 kleine kiddies

YAAAYY, 100 babyy challengee, zooo leuk he mooie sim btw en lynn is ook heel schattig, ik hou echt van 100 baby challenges om te lezen maar mijn (ingame) challenge was echt helemaal mislukt (gestopt met 10 kinderen) succes nogg,
x_Beestenbende

Een dag niet gelachen een dag niet geleefd...
Simaholic
Orgaandonor Orgaandonor

Superleuk!
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n Challenge doen,
Maar hoe start je dat op?
En kan iemand alstjeblieft dan ook de voorwaarden opschrijven?
Alvast bedankt! (ik ben een beetje een newbie)
Memii
Podium hulp Podium hulp

Simaholic schreef:Superleuk!
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n Challenge doen,
Maar hoe start je dat op?
En kan iemand alstjeblieft dan ook de voorwaarden opschrijven?
Alvast bedankt! (ik ben een beetje een newbie)
Maak in CAS een vrouwelijke, jongvolwassen sim naar keuze. Je mag alleen deze sim maken, ook geen huisdieren! Als je huisdieren wil, zal je ze moeten adopteren. Als je begin te spelen mag je een huis kopen, of een lege kavel, en helemaal zelf opstarten. Je mag GEEN geld cheats gebruiken, dus luxueuze spullen zullen moeten wachten tot je genoeg geld hebt verdiend. En je moet zorgen dat er iets in je huis staat, waarmee je geld kan verdienen, want het is nogal moeilijk om te gaan werken als alleenstaande moeder van 100 kinderen. ;)

De vaders mogen ook eigen creaties zijn, of sims uit de stad, maakt niet uit (denk ik toch), dan wat romantisch doen en een kind maken. Per vader mag je 2 kinderen krijgen, of 1 twee- of drieling. En je mag ook geen mood-cheats gebruiken. Als je kinderen jongvolwassene zijn geworden moet je ze laten verhuizen.

Voor het opgroeien was het volgens mij dat je baby's altijd mag laten opgroeien, peuters mogen opgroeien als ze kunnen lopen en praten, kinderen als ze een 10 halen op school, en tieners ook als ze een 10 halen op school. En dan denk ik dat dit de regels zijn? :)

Ben er zelf ook al een tijdje over aan het denken om een 100BC te doen. Ik krijg er helemaal zin in als ik al die 100BC dagboeken zie. :)

En ik hoop dat je iets bent met deze info. Kan zijn dat er nog wat regeltjes zijn hoor, maar die ben ik dan ff vergeten. ^^
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie