Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 2 van 6

cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 100 minimensjes update 4 + 5 op 31-12-11 pag. 2

up 6
Afbeelding
Afbeelding
De tijd vliegt en ik heb Danny nog steeds niet gesproken. Mijn buik is behoorlijk dik geworden. Nu komt het moment dat ik het Danny moet vertellen. Maar eerst...
Afbeelding
...versier ik de kerstboom het is namelijk kerstavond yaay, en ik zit hier alleen. Goed ik ga Danny bellen.
Afbeelding
Hoi Danny met mij kun je even komen? Ik moet je iets belangrijks vertellen. ‘Wat is er? Wacht daar ik kom er aan.’
Afbeelding
‘Hey schat hier ben ik dan, wat ben je dik je bent toch niet?’ Ja ik ben zwanger. ‘Van wie?’ Van jou idioot, maar er is nog iets ik kan niet met je verder, en ik hou het kind.
Afbeelding
‘Wat! Waarom heb je het niet vertelt? Ik wil helemaal geen kind, laat het onmiddellijk weghalen. En hoezo kan je niet met me verder? Ach het kan me niets schelen ik wil niet eens met je verder, stik toch ik vertrek.
Afbeelding
Het spijt me dat ik het niet eerder heb verteld, dat durfde ik niet omdat ik zo’n reactie verwachtte. En het lijkt me inderdaad beter dat je gaat, dag Denny.
Afbeelding
Ik van tevoren bedacht dat ik het helemaal niet erg vond als Denny wegging maar nu het zo is gelopen, vind ik het toch heel erg. Hoe vaak moet ik nog zo’n moment meemaken?
Afbeelding
Opeens krijg ik hevige pijn in mijn buik. Het was vervelend met Danny maar zo erg was het ook weer niet, mijn buik hoeft er niet door kapot. Ach en wee. Wee? Aaah dit komt niet door Danny, dit zijn weeën. De baby komt, help! Mama!
Afbeelding
Een paar minuten later hou ik mijn eerste baby in mijn handen. Wat ben jij een schatje zeg, ga jij straks mama’s afwas doen?

... is geboren met de eigenschappen vriendelijk en houd van buiten
-----------------------------------------------
nou wat is het???

Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 06 jan 2012, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
little devil
Podium hulp Podium hulp

Re: 100 minimensjes update 6 op 01-01-12 pag. 3

volgens mij is het een jongetje! (waarschijnlijk heb ik het fout... :glare zoals altijd :P )
leuke up!

Owhja, ik wilde nog even een tip geven; misschien kan je iets meer leestekens gebruiken, ik vind dat persoonlijk fijner lezen... :)

Laatst gewijzigd door little devil op ma 02 jan 2012, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.

onderschrift verwijderd door hiki
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 6 op 01-01-12 pag. 3

wow, jullie kunnen goed raden. Trouwens ik heb leestekens toegevoegd bij deze up, maar er word niet veel in gezegd hij is ook een beetje kort
----------------------------------------------
up 7
Afbeelding
Danny groeit als kool, ja ik heb hem vernoemd naar zijn vader. Ik kon het gewoon niet aan dat hij zo boos was en zo voel ik dat de grote Danny nog van me houd. Danny (de kleine, dit is best verwarrend) kan net zo boos kijken als zijn vader, vooral als hij honger heeft.
Afbeelding
Maar het is ook een schatje hoor. En we zijn dikke vriendjes. Ik hou van zijn schattige stemmetje en lieve neusje.
Afbeelding
Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen maar toen ik vanmiddag boven kwam stond de computer te roken.
Afbeelding
‘Luister jongeman, je hebt geluk dat ik mijn boek ook online heb opgeslagen, maar ik kan dat ding niet repareren. Deze keer mats ik je wel en bel een technisch reparateur maar de volgende keer..... Ach laat ook maar ik kan niet boos op je blijven.’
Afbeelding
Ik bel de technisch reparateur en hij maakt de computer voor me. Hoe knap! Ik weet alleen maar hoe je hem aan en uit moet zetten. ‘Zeg heb jij een vrouw?’
Afbeelding
Nee dat heeft hij niet, joepie. ‘Danny ga maar even beneden spelen. Mama moet even wat regelen.’

Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 06 jan 2012, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 7 op 02-01-12 pag. 3

tnx allemaal, ik denk/probeer dat het vanaf nu wat sneller gaat
----------------------------
up 8
Afbeelding
Het gaat goed met mijn boek het geld stroomt binnen, dus heb ik het huis laten verbouwen. Het moest wat groter zijn want. Er komt een kleintje aan. En het is Danny’s verjaardag. Vandaag word hij groot. Nouja groter dan hij nu is in ieder geval.
Afbeelding
‘Danny blaas jij helemaal zelf de kaarsjes uit, knap hoor.' Eigenlijk niet helemaal zelf, want ik blies ze uit. Maar dat weet Danny niet toch? Ik heb nu al zin in die taart.
Afbeelding Daar gaat Danny genietend van zijn laatste momentjes als peuter.
Afbeelding Danny is opgegroeid met de eigenschap boekenwurm.

Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 06 jan 2012, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 8 op 03-01-12 pag. 3

up 9
Afbeelding
Ik word steeds dikker, en Danny zorgt goed voor mij en de baby.
Afbeelding
En voor de badkamer
Afbeelding En voor oude stoffige boeken. Ik snap niet wat hij daar aan vind. Wie houd er nou van boeken?
Afbeelding
Goh ik moet ook maar eens verder met schrijven. Boeken zijn zo leuk!
Afbeelding Vandaag gaat Danny voor het eerst naar school. Hij is heel zenuwachtig en eet niet eens zijn kliekjes op.
Afbeelding
Buiten toetert de bus. Kom op straks kom je nog te laat.’ ‘Goed mam ik ga tot vanmiddag.’ zegt Danny Hij geeft me nog een stevige knuffel en gaat dan weg. Wat is het toch een schatje, ook al is hij nu groot.
Afbeelding Kijk hem daar nou zitten. Hij word natuurlijk als eerste opgehaald, dat werk niet echt tegen zenuwen. Danny red het wel. Hij kan het aan, hoop ik.
Afbeelding
'Ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar toch kijk ik hem na. Ik ben net zo zenuwachtig als hem. Ik laat hem voor het eerst ergens alleen heen gaan buiten huis. Zonder hem voel ik me best eenzaam. De baby moet maar snel komen.'

Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 06 jan 2012, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 9 op 05-01-12 pag. 4

up 10
Afbeelding
‘En hoe was het op school Dan?’ ‘Super ik heb allemaal vrienden gemaakt, en superveel geleerd. Maar ik miste jou wel hoor mam, en ik heb huiswerk gekregen. Hoe verzinnen ze het? Ben je thuis kan je nog voor school bezig’
Afbeelding
‘Aaaaah, mam wat doe je? Wat is er? Moet ik je helpen?’ schreeuwt Danny ‘Nee hoor ga maar buiten spelen. ‘Maar zo kan ik je toch niet achter laten?’ Nee ga maar Danny echt het lukt wel.’
Afbeelding
Baby Lara is geboren met de eigenschappen dapper en artistiek.
Afbeelding
Baby Lotte is geboren met de eigenschapen virtuoos en gedisciplineerd.
Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 10 op 06-01-12 pag. 4

up 11
Afbeelding
We hebben het perfecte leventje. Danny heeft omdat hij zijn kamer nu moet delen een muffinbakoventje gekregen. Hij verkoopt ze voor het goede doel. Mij dus.
Afbeelding
Lotte en Lara zijn beste vriendinnetjes en spelen samen met hun poppenhuis, dat ik als cadeautje voor hen heb gekocht.
Afbeelding
Danny vind de meisjes ook geweldig en geeft Lara zijn lievelingspop zodat ze daarmee kan spelen.Afbeelding
En hij speelt spelletjes als kiekeboe met Lotte.
Afbeelding
Maar er zijn ook minder leuke dingen, zoals Danny die ouder word en zijn tienerjaren ingaat. Ik weet niet of dat erger is maar ik wil mijn kleine jongen niet kwijt.
Afbeelding
‘Zeg mam, nu ik ouder ben en groter. Vind ik het vervelend om bij die twee meiden te slapen. Ik bedoel ze zijn heel lief enzo maar ik wil liever een eigen kamer en een eigen bed. Dan heb ik wat meer privacy en kan ik mijn eigen stijl ontwikkelen.’ zegt Danny
Afbeelding
‘Ik snap het lieverd maar de verbouwing koste veel geld en anders moesten er mensen buiten slapen, en als je dat graag wil houd ik je niet tegen maar een eigen kamer voor iedereen is gewoon te duur. Maar als je wil mag je wel bij mij slapen vannacht voor deze keer omdat het je verjaardag is.’ Zie je wel dat tieners lastig zijn.
Afbeelding
Danny is opgegroeid met de eigenschap charismatisch.
-------------------------------
Danny kijkt een beetje dom hier maar hij keek de hele tijd verdrietig en ik vond dit zijn beste blik om zo te zeggen
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie