up 6
De tijd vliegt en ik heb Danny nog steeds niet gesproken. Mijn buik is behoorlijk dik geworden. Nu komt het moment dat ik het Danny moet vertellen. Maar eerst...
...versier ik de kerstboom het is namelijk kerstavond yaay, en ik zit hier alleen. Goed ik ga Danny bellen.

Hoi Danny met mij kun je even komen? Ik moet je iets belangrijks vertellen. ‘Wat is er? Wacht daar ik kom er aan.’

‘Hey schat hier ben ik dan, wat ben je dik je bent toch niet?’ Ja ik ben zwanger. ‘Van wie?’ Van jou idioot, maar er is nog iets ik kan niet met je verder, en ik hou het kind.
‘Wat! Waarom heb je het niet vertelt? Ik wil helemaal geen kind, laat het onmiddellijk weghalen. En hoezo kan je niet met me verder? Ach het kan me niets schelen ik wil niet eens met je verder, stik toch ik vertrek.

Het spijt me dat ik het niet eerder heb verteld, dat durfde ik niet omdat ik zo’n reactie verwachtte. En het lijkt me inderdaad beter dat je gaat, dag Denny.
Ik van tevoren bedacht dat ik het helemaal niet erg vond als Denny wegging maar nu het zo is gelopen, vind ik het toch heel erg. Hoe vaak moet ik nog zo’n moment meemaken?

Opeens krijg ik hevige pijn in mijn buik. Het was vervelend met Danny maar zo erg was het ook weer niet, mijn buik hoeft er niet door kapot. Ach en wee. Wee? Aaah dit komt niet door Danny, dit zijn weeën. De baby komt, help! Mama!

Een paar minuten later hou ik mijn eerste baby in mijn handen. Wat ben jij een schatje zeg, ga jij straks mama’s afwas doen?
... is geboren met de eigenschappen vriendelijk en houd van buiten
-----------------------------------------------
nou wat is het???
Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 06 jan 2012, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.