De volgende ochtend toen ik wakker werd besloot ik als eerste de vieze borden op de ruimen die nog op de tafel stonden. Ik draaide me om en plots stond Jay daar in zijn onderbroek voor de koelkast om zijn ontbijt te pakken. Wat was dit nou? In zijn onderbroek, wat een gek!

'Een hele goedemorgen' Zei Jay die zijn eten pakte en richting de tafel liep. 'Euh hallo, lekker geslapen?' Vroeg ik en ik pakte de afwasborstel en maakte het bord schoon. 'Ja als een roosje, alleen ik miste iemand naast me kan dat kloppen? Meid, je wilt me toch niet zeggen dat je op de bank sliep?' Zei hij en hij nam een hap van zijn broodje.

'Ja dat heb ik wel, ik kon toch niet zomaar bij je komen liggen?' Vroeg ik en ik maakte mijn handen droog. Jay liep op me af en pakte me stevig vast. Hij fluisterde in mijn oor: 'Natuurlijk mocht je wel naast me komen liggen, maar als je dat niet wil respecteer ik dat.' Hij gaf me een klein kusje in mijn nek, mijn lichaam trilde ervan. 'Oke wacht hier, ik kleed me om en dan neem ik je ergens mee heen!' Zei hij en liep richting de slaapkamer.

En vlak voordat de avond viel waren we weer terug bij ons huis. Nou ons huis was wel veranderd. Jay had de bouwvakkers laten komen terwijl wij weg waren naar het pretpark. Wat een lieverd! 'Oh, wat prachtig' Zei ik en ik kon mijn ogen haast niet geloven. 'Ja echt wel, dit word echt helemaal fantastisch Juul. Ik heb er zo'n zin in!' Zei Jay en pakte mijn arm en trok me mee naar binnen. 'Dit moeten we vieren!'

Ik kon nog niet eens ons nieuwe huisje bekijken want Jay had al hele andere plannen. Hij drukte me voorzichtig een kusje op mijn voorhoofd en daarna om mijn mond. 'Juul ik ben verliefd' Zei hij en zoende me nog eens. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik wist niet wat ik voelde. Hij zei dat ik mee moest gaan naar de slaapkamer. Dat dit het perfecte moment was. Had hij het nou echt daarover?

En ja hoor, ik had het goed. 'Ik wil graag met jou onze 10 generaties voort zetten Julia' Zei hij en kuste me. Ik zat na te denken, het moest maar er moest toch vroeg of laat een kindje komen en waarom dan niet met een jongen die nog best leuk is. 'Ik ook Jay, ik wil dat jij de vader van ons kindje wordt!' Zei ik. En toen gebeurde het.