Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

En??

Ja ik lees het!
9
75%
Nee ik lees het niet, tip?
3
25%
Totaal aantal stemmen: 12

43 berichten • Pagina 2 van 3

rayex
Groentehakker Groentehakker

Re: 10G Vallain ~ UPDATE 2 10/10

Afbeelding
De volgende ochtend toen ik wakker werd besloot ik als eerste de vieze borden op de ruimen die nog op de tafel stonden. Ik draaide me om en plots stond Jay daar in zijn onderbroek voor de koelkast om zijn ontbijt te pakken. Wat was dit nou? In zijn onderbroek, wat een gek!

Afbeelding
'Een hele goedemorgen' Zei Jay die zijn eten pakte en richting de tafel liep. 'Euh hallo, lekker geslapen?' Vroeg ik en ik pakte de afwasborstel en maakte het bord schoon. 'Ja als een roosje, alleen ik miste iemand naast me kan dat kloppen? Meid, je wilt me toch niet zeggen dat je op de bank sliep?' Zei hij en hij nam een hap van zijn broodje.

Afbeelding
'Ja dat heb ik wel, ik kon toch niet zomaar bij je komen liggen?' Vroeg ik en ik maakte mijn handen droog. Jay liep op me af en pakte me stevig vast. Hij fluisterde in mijn oor: 'Natuurlijk mocht je wel naast me komen liggen, maar als je dat niet wil respecteer ik dat.' Hij gaf me een klein kusje in mijn nek, mijn lichaam trilde ervan. 'Oke wacht hier, ik kleed me om en dan neem ik je ergens mee heen!' Zei hij en liep richting de slaapkamer.

Afbeelding
En vlak voordat de avond viel waren we weer terug bij ons huis. Nou ons huis was wel veranderd. Jay had de bouwvakkers laten komen terwijl wij weg waren naar het pretpark. Wat een lieverd! 'Oh, wat prachtig' Zei ik en ik kon mijn ogen haast niet geloven. 'Ja echt wel, dit word echt helemaal fantastisch Juul. Ik heb er zo'n zin in!' Zei Jay en pakte mijn arm en trok me mee naar binnen. 'Dit moeten we vieren!'

Afbeelding
Ik kon nog niet eens ons nieuwe huisje bekijken want Jay had al hele andere plannen. Hij drukte me voorzichtig een kusje op mijn voorhoofd en daarna om mijn mond. 'Juul ik ben verliefd' Zei hij en zoende me nog eens. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik wist niet wat ik voelde. Hij zei dat ik mee moest gaan naar de slaapkamer. Dat dit het perfecte moment was. Had hij het nou echt daarover?

Afbeelding
En ja hoor, ik had het goed. 'Ik wil graag met jou onze 10 generaties voort zetten Julia' Zei hij en kuste me. Ik zat na te denken, het moest maar er moest toch vroeg of laat een kindje komen en waarom dan niet met een jongen die nog best leuk is. 'Ik ook Jay, ik wil dat jij de vader van ons kindje wordt!' Zei ik. En toen gebeurde het.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 10G Vallain ~ UPDATE 3 14/10/11

Ik vind Jay best een erge vent ;s
En Julia geeft wel snel toe ;o

Ben benieuwd naar de volgende update! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
rayex

Re: 10G Vallain ~ Poll online 17/10

Afbeelding
De volgende ochtend was Jay al vroeg uit bed om het eten klaar te maken. Ik lag nog even lekker in mijn warme bedje. Ik zou vandaag eerst de was doen en even wat eten halen bij de plaatselijke supermarkt, aangezien al onze voedselvoorraad op was.

Afbeelding
Ik stapte uit bed en alles om me heen begon te draaien. Mijn maag draaide zich om en ik deed snel mijn hand voor mijn mond. Ik trok een sprintje zo snel mogelijk naar de wc. Ik was net optijd, al mijn eten van de afgelopen dagen kwam naar buiten. Wat was dit nou? Ik kon toch niet zo snel zulke verschijnselen hebben?

Afbeelding
Ik kleedde me om en liep terug naar de slaapkamer om ons bed op te maken. 'Hee schoonheid' Zei Jay terwijl hij de slaapkamer binnen wandelde met iets achter zijn rug. 'Is het eten klaar? Ik heb echt honger' Zei ik terwijl ik het kussen opschudde. 'Ja dat ik klaar.' Zei hij, hij hield een kussen achter zijn rug vandaan en begon er mee te zwaaien. 'Kom eens hier jij!' Lachte hij en hij raakte me. Ik gilde het uit. Ik pakte ook een kussen en raakte hem zo hard ik kon. 'Dit zal je leren!'

Afbeelding
Na een half uur intensief een kussengevecht te hebben gehouden besloten we maar ons eten op te eten. We hadden leuke gesprekken over van alles en nog wat. Jay zou vandaag een baan gaan zoeken zodat we dit huis ook konden blijven betalen. Dat was een goed plan, ik wou geen baan. Ik ging lekker voor de kinderen zorgen, dit was altijd al een droom van mij geweest.

Afbeelding
Terwijl Jay de borden en glazen afwaste maakte ik alles droog. Wat waren wij al een top-team in zo'n korte tijd. Ik vertelde aan hem wat er deze morgen was gebeurt, hij zei dat het wel goed kwam. Maar als ik me echt zorgen ging maken wou hij wel mee naar het ziekenhuis. Jay had het beste me mij voor.

Afbeelding
Na de afwas ging Jay ik de krant zoeken naar een vacature en ik nam een heerlijk warm bad, dat had ik ook wel verdiend vond ik. Ik was best blij met het leven wat ik nu had en het zou alleen maar beter worden als ons eerste kindje over negen maanden ter wereld kwam.
Afbeelding
rayex

Re: 10G Vallain ~ UPDATE 4! 18/10

Afbeelding
De eerste maanden van de zwangerschap verliepen goed, tot op die ene morgen. Ik wou net uit bed stappen om het huis een beetje aan kant te maken zodat ik Jay kon verrassen als hij thuis kwam van zijn werk. Ik stapte uit bed en zakte plotseling in elkaar, wat had ik een pijn. De krampen schoten door mijn hele lichaam heen en ik begon te trillen.

Afbeelding
Ik moest Jay bellen, hij moest me naar het ziekenhuis brengen. Nog steeds geknield op de grond zocht ik mijn telefoontje. Ik leunde voorover en haalde mijn telefoon van de oplader af en toetste Jay zijn nummer in. 'Schat, je moet me ophalen. NU!' Schreeuwde ik door de telefoon heen. 'Ja ik ko..' De lijn werd verbroken.

Afbeelding
'Gaat het Juul, wat is er gebeurd?' Hij ging op de grond zitten en nam mij in zijn armen. 'Het komt goed Juul, echt het komt goed!' De tranen stroomde over mijn wangen heen, wat was dit voor helse pijn. Jay boog zich voorover en gaf me een kus op mijn mond en stond op om een taxi te bellen. 'Kleed je snel om!' Zei hij en toetste het nummer in.

Afbeelding
Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis was het er nog niet beter op geworden. Mijn hele lichaam trok samen. Als er maar niks met het kindje gebeurd is dat was het enige waar ik me zorgen om kon maken.

Afbeelding
Na 2 uur in het ziekenhuis allerlei onderzoeken gehad te hebben was ik eindelijk thuis. Ik had de hele taxi rit gehuild. De dokters hadden me verteld dat ze niet zeker wisten of het wel goed zou komen met het kindje. Ik moest in een rolstoel zitten voorlopig, want ik mocht me hele lichaam niet te veel belasten. Jay had me op ons bed neergelegd en stond naast me en zei niks.

Afbeelding
Ik draaide me om en Jay liep naar het bankje dat voor het bed stond en ging daar zitten. Wat ging er wel niet in zijn hoofd om? 'Godver.' Glipte er zacht uit zijn mond. 'Wat is er schatje?' Vroeg ik. 'Niks Julia, er is niks.' Hij stond op en liep weg.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie