Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

60 berichten • Pagina 2 van 3

franniewee
Mest analist Mest analist

Re: Dagboek: The long road, hoofdstuk 9 upped 23/10

Voor wie dit volgt: sorry, het duurde wat langer dan verwacht om foto's te maken. Ik had weer eens last van het meteoriet virus. Het is echt niet leuk meer om tot 3x toe op één avond een geplet personage te hebben. Gelukkig maar dat je dan het spel opnieuw kunt starten zonder op te slaan.
(was dat ook maar mogelijk in het dagelijks leven :D )

Maar in ieder geval hier is Hoofdstuk 9
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
franniewee

Re: Dagboek: The long road, hoofdstuk 10 upped 25/10

Een lekker lange up, maar dit hoofdstuk werd zo lang, dat ik besloten heb het in tweeën te hakken EN zo ook nog maar eens de spanning erin te houden. Misschien dat de 'vaste' fans wat mond-op-mond reclame kunnen maken... :thumbup? Nou ja, niet letterlijk hoor.

Voor het tweede deel van het verhaal heb ik nog geen vaste ideeën. Wel weet ik dat het geschreven gaat worden vanuit de visie van een ander personage. Meer laat ik er nog niet over los, behalve dat het me soms moeite kost om in slaap te vallen.

Dus hier is Hoofdstuk 10, deel I

Have fun
Afbeelding
franniewee

Re: Dagboek: The long road, hoofdstuk 11, deel 1 upped 5/11

Nog steeds het meteoriet virus - gék wordt ik ervan :cursing , hoe dan ook EA zal je spelplezier vergallen. Is het geen patch, dan wel een vallende ster.

Dat meteorieten gedoe kost me helaas veel tijd. Spel niet opslaan en dan maar weer overnieuw beginnen.
Uiteindelijk was Weebly ook weer in de lucht (met wat kuren) en hier is dan

Hoofdstuk 11, deel I

Ja helaas weer in 2 delen. (A) Het 2e deel is geschreven, maar ik moet de set nog bouwen. Graag nog even geduld dus. :fluit
Afbeelding
franniewee

Re: Dagboek: The long road, hoofdstuk 11, deel 2 upped 14/11

Eindelijk heb ik dan deel 2 van hoofdstuk 11 af.

Veel tijd ging zitten in het bouwen van de set en het uitzoeken van de poses. Dat is ook niet overal evengoed gelukt omdat de poses die ik in gedachte had, gewoon nog niet bestaan. Ik heb zelfs nog iemand van MTS benaderd met een nederig verzoek de poses voor mij te maken. Helaas, ging die vlieger niet op. Ik kreeg geen reactie. Dus moest ik smokkelen. Vinden jullie dat dat een beetje gelukt is?

Iets dergelijks had het dus moeten worden. Oh en het gaat er hier niet om dat de Sim 'naakt' is (de personages zijn in het verhaal ook gekleed), maar dat goed duidelijk zou zijn hoe de romp, armen en benen geplaatst zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Maar ik ben bang dat ik deze poses zelf zal moeten maken.

Genoeg gekletst. Hier is Hoofdstuk 11, deel II

Have fun en laat alsjeblieft een reactie achter, dat zou erg leuk zijn.
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Dagboek: The long road, hoofdstuk 12, upped 19/11

Ik vind het helemaal niet te 'spicy' of zo, een beetje dit soort vurige liefde wordt vaak vergeten in de dagboeken, terwijl een groot deel van het leven er toch echt over gaat :P Dus, ik vind het juist heel goed! (En ik lees het dagboek al een tijdje maar ben weer zo lui dat ik niet heb gereageerd XD)

Veeeerder :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie