Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 2 van 2

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: -' The End of my Best Friend ~ Update 2

Update 3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
'Ja, zo vaag dat ze gewoon niet beseft dat ze elk moment dood zou kunnen gaan!' 'Uhuu.' 'Ik bedoel, kom op. Dan ben je toch vaak bezig met wat je nog zou kunnen doen voordat je doodgaat of ligt dat nu aan mij?' 'Uhuu.' 'Wat, ligt dat aan mij?' 'Nee, nee zo bedoel ik het niet.'
Afbeelding
'Het interesseert je niet zo veel, of wel?' Teleurgesteld kijk ik naar Damien. We hebben wel afgesproken om over mijn probleem te praten. En ja daar heb ik me nogal voor uitgesloofd. Over míjn probleem praten klinkt egoïstisch, maar dat is wel de rede waarom ik hier ben. Waarom we hier zijn.
Afbeelding
'Nee, nee. Het is gewoon, zo.. Herkenbaar. Weet je wel?' Een frons van onbegrip verschijnt op mijn gezicht. 'Heb jij ook wel eens iemand verloren dan? Aan een ziekte?' 'Mijn cavia.' 'Lol.' 'Nee even serieus. Ik heb wel eens iemand verloren ja.' 'Wie.' 'Mijn pa.'
Afbeelding
'Tja..' Damien zucht. Ik zie dat hij het moeilijk heeft en zich groot houd. Schijnbaar voor mij. Ah, hoe lief. 'Wil je er over praten?' Vraag ik om de lange, pijnlijke stilte te doorbreken. Alhoewel, stil is het niet. Het piepende geluid van de schommels en het gepiep van de scharnieren maken het nou niet bepaalt stil.
Afbeelding
'Ik was tien toen ik hoorde dat mijn vader kanker had.' Wow, tien jaar. Ik was drie toen mijn vader overleed, eigelijk herinner ik me niet meer zoveel van hem. 'Hij was de enige die me begreep. Ik heb vier zussen, dus ja, je begrijpt het wel. Uiteindelijk is hij in zijn slaap overleden. De ochtend dat ik het hoorde besefte ik nog niet eens dat mijn vader er niet meer voor me was.'
Afbeelding
Ineens staat Damien op. Vragend volgen mijn ogen zijn bewegingen. 'Wat ga je doen?' 'Ik ga je duwen.' Antwoord Damien droog, zonder enige andere emotie te vertonen, ondanks dat onderwerp van net. Ik begin te giechelen als een klein meisje terwijl Damien me een duw geeft.
Afbeelding
Ja, vanavond is wel gezellig geworden. Heel gezellig..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 3 alweer, :3 Ja, ik heb Damien en Flynn hun kapsels veranderd, vond ik leuk :P

v Thankyouu <3 Die komt van AAS en de skin is deze :3

Laatst gewijzigd door xRainbow op vr 26 aug 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
xRainbow

Re: -' The End of my Best Friend ~ Update 3

Het spijt me heel erg dat er nog steeds geen update is, maar het komt me op dit moment (prive ook) niet goed uit :$ Ook mijn spel heeft er niet erg veel zin in, het huis bugt als een gek en 'k heb problemen met de interacties, ik hoop dat jullie nog eventjes geduld hebben :$
Afbeelding
xRainbow

Re: -' The End of my Best Friend ~ Update 3

Update 4
Afbeelding

Afbeelding
'Ayame Alexanders'
Afbeelding

Afbeelding
'Nee.. Nee.. Nee!'
Afbeelding
'Nee. Dat nooit.'
Reacties zouden leuk zijn :laugh Ja hij is héél kort, maar ik ben bezig met de 5e en die word langer hoor (:
Afbeelding
xRainbow

Re: -' The End of my Best Friend ~ Update 4

Oke, ik heb best wel slecht nieuws nu :S

Ik wou net gaan simmen, dus ik klik zo de familie aan, net bezig met screens maken enzo: Blijft het beeld hangen en ben ik ineens weer op mijn bureaublad. Nou, sims weer opgestart: Alle familie's, werelden en downloads weg :'(
Dus ik ben bang dat ik niet verder kan gaan, sorry :'(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie