Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

56 berichten • Pagina 2 van 3

Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: A Wild ISBI! ~Update 0.2! 10/08 ~

Hi iedereen :) Ik heb vandaag heel veel fun met spelen gehad en ik ga dus morgen ook spelen, maar ik denk dat dus Magsen's baby binnenkort wordt geboren :3 Daarom wil ik vragen of jullie misschien namen weten? Alsjeblieft jullie jongens en meisje namen via PM sturen :) Het enige waar je even aan moet denken is dat het wel in het Engels uit te spreken moet zijn. Wie weet gebruik ik jouw naam wel! :D Alvast bedankt <3
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: A Wild ISBI! ~Update 0.3! 14/08~

Ik ben een nerd :lol

Iig, Camilla is wel goed terecht gekomen ;P

Leuwk! <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: A Wild ISBI! ~Livestream! Afgelopen 15:15~

Heey iedereen! :D

Jammer van degenen die het niet hebben kunnen zien :( Maar er komt morgen of overmorgen weer een stream en dan ga ik er waarschijnlijk bij praten :) (als dat goed gaat XD)

Luna: Ja ik kookte zoveel omdat ik een kans had waar ze een geweldig gerecht moest maken, en ik probeerde ze de hele tijd geweldig te krijgen maar dat lukte niet dus toen stopte ik maar en liet haar een kliekje eten, bleek dat die van geweldige kwaliteit was XD vandaar, en ook omdat ze steeds wensen heeft naar koken toe.

Het is trouwens Oliver, misschien kon je dat niet duidelijk zien of ik heb het verkeerd ingetypt :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie