Update voor Hoofdstuk 2! http://thekeyismagic.weebly.com/hoofdstuk-2.html
Het is de laatste update deze week want ik heb toetsweek. Na de toetsweek volgt er nog een (iets kleinere) update voor Hoofdstuk 2 en daarna begin ik alweer aan Hoofdstuk 3 en (eindelijk) begint dan de echte magie! Reacties???
Ik heb niet zo leuk nieuws want ik heb problemen met mijn spel... Nynke is kaal en Sander ook dus daar moet ik even een oplossing op zien te vinden.. Maar ik ben er hard mee bezig.
Weet ik nog niet ik zoek nog hard naar een oplossing, ik denk dat ik ze gewoon een ander kapsel geef maar ik moet even nadenken over hoe ik dat in het verhaal laat komen snap je?
Als je misschien zelf een idee hebt hoor ik het graag, misschien dat ik dat gebruik of misschien krijg ik er zelf ideen van..
Euh, een oplossing:
Het blijkt dat alle inwoners van Lunadorp zo kaal als de maan zijn, maar omdat haar ouders haar niet uit de toon wilden laten vallen hebben ze haar steeds een hele goede pruik gegeven.
Misschien een wat leukere:
Nu Nynke weet dat ze oorspronkelijk uit Lunadorp komt, is dit gevaarlijk voor haar: ze moet een geheel andere identiteit aannemen.
Mijn laatste idee:
Alle inwoners van Lunadorp hebben groen/blauw/geel/wit/zwart (kies een kleur) haar. Haar ouders wilden Nynke niet op laten vallen, dus lieten ze haar haar rood verven. Nu wil Nynke haar oude identiteit terug dus verft ze haar haar in de oorspronkelijke kleur.
Maar het is toch niet alleen Nynke het zijn toch ook Tim, Marijke en Bobby!?
Wat dacht je van dat de mode is veranderd, en dat ze dus andere kapsels nemen?
Of... Bobby wou als verassing bij Nynke, Tim en Marijke het haar doen, maar dat was een beetje mis gegaan....
Inderdaad het was niet alleen Nynke.. Wat lief dat jullie zo goed meedenken. Ik krijg er zelf weer inspiratie van.. Moet alleen het idee nog even uitwerken. Maar als dit is opgelost zal ik weer proberen om minimaal een keer per week te updaten..
Tot 19/8 geen updates want ik ga binnenkort op vakantie. Nog niet nu maar ik heb niet genoeg om een update te doen. Ben nog bezig met de tekst maken en een set bouwen en daarna moet ik ook nog foto's maken en bewerken dus het gaat me niet lukken voordat ik op vakantie ga. Sorry jongens!
Xxjes
'Hehehe eindelijk weer een update! Dat duurde lang zeg!'
Hetspijtme! Hetspijtme! Hetspijtme! Ik heb het gewoon echt superdruk, met school, volleybal en huiswerk. En naast die dingen wil ik ook nog tijd voor mezelf hebben. Ik ga weer proberen regelmatig te updaten maar ik weet niet of ik een keer in de week ga redden.. Ik doe mijn best!
Xxjes en veel leesplezier!