Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 2 van 3

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Familie den Landhoos - het verhaal van Demi UPDATE 5/4/1

En tja dan is het alweer donderdag :rolleyes Ik heb het ZO ONGELOVELIJK druk gehad de afgelopen week met school dat het er echt tussenin is geschoten -.- Het spijt me echt!

De update zal ZO SNEL MOGELIJK online komen maar ik kan geen datum noemen, vandaag weer iets groots inleveren voor school en morgen de hele dag werken :S En van het weekend bij mijn vader zonder Sims :O

... :$
Afbeelding
I_mJimmy

Re: Familie den Landhoos - het verhaal van Demi UPDATE 5/4/1

Een kleine teaser om het wachten op de update (*minder*) dragelijk te maken :twisted

"Wat kan ik doen om mijn broertje te vinden!?" schreeuw ik in paniek. Niemand antwoord, het is helemaal stil. De muren lijken steeds dichterbij te komen, maar dat verbeeld ik me door de drugs. Ik laat mezelf vallen op de koude vloer. Ik heb geen idee waar ik ben. Er hangen vier kleine speakers in elke hoek van de vierkante kamer. Na enige tijd stilte klinkt er geruis, dan hoor ik een stem. "Wij weten van je gave." galmt er door de kamer.
Afbeelding
I_mJimmy

Re: Familie den Landhoos - TEASER OP PAGINA 4

Hoi lieve mensen ik was vandaag bezig met een update en wou die ook online gaan zetten maar toen ik foto's wou gaan maken (en er dus eindelijk tijd voor had) was mijn savegame van deze familie opeens weg :'( Dus ik ga even op zoek naar die savegame, en heb geen idee wat ik moet doen als die echt weg is :O :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie