Ik hoop dat ik 1 van deze dagen weer een update kan plaatsen, normaal gesproken kan het veel sneller gaan, maar me ouders zitten af en toe op me lip met wat ik aan het doen ben en dat ik zo veel aan het typen ben,. en tja ik kan natuurlijk niet vertellen over me verhaal, want me ouders weten van niks om het zo te zeggen. ben tegenwoordig ook al half bezig met typen op me telefoon als ik bijvoorbeeld in de bus zit. hoop dat jullie hier begrip voor hebben, en ik probeer weer zo snel mogelijk te updaten.. dus hou het in de gaten
Mooi verhaal, jammer dat je niet zo vaak kunt updaten. Ik raad het je chter aan om het er eens met je ouders over te hebben, niet alleen omdat ik meer updates wil (:p) maar ook omdat het me beter lijkt. Maar dit is natuurlijk je eigen keus.
er zitten idd veel spelling- en grammaticafouten in. Heb je de spellingcontrole van word wel aangezet? Want verliefd sbijvoorbeeld cshrijf je echt met een -d aan het eind. En ik zag ook wat foutjes met werkwoordspelling, maar de spellingcontrole van word ziet dat vaak niet.
ik wil je echt niet afkraken, alleen maar raad geven
Verder is het echt een super mooi verhaal en je schrijfstijl bevalt me verder wel
Hikari-desu schreef:Mooi verhaal, jammer dat je niet zo vaak kunt updaten. Ik raad het je chter aan om het er eens met je ouders over te hebben, niet alleen omdat ik meer updates wil (:p) maar ook omdat het me beter lijkt. Maar dit is natuurlijk je eigen keus.
er zitten idd veel spelling- en grammaticafouten in. Heb je de spellingcontrole van word wel aangezet? Want verliefd sbijvoorbeeld cshrijf je echt met een -d aan het eind. En ik zag ook wat foutjes met werkwoordspelling, maar de spellingcontrole van word ziet dat vaak niet.
ik wil je echt niet afkraken, alleen maar raad geven
Verder is het echt een super mooi verhaal en je schrijfstijl bevalt me verder wel
De spellings controle had ik wel aanstaan maar ging daarnet toch nog even zoeken naar die spellingscontrole en zag kon het op 1 of andere manier toch nog een keer controleren.. dus dat ga ik zeker doen met de volgende update want zag ook inderdaad spelfouten staan. Thanks:)
Ben nu bezig met een website in elkaar te zetten zodat ik het daar allemaal overzichtelijk kan plaatsen.
Me ouders slapen nog niet, dus ik ga zo weer verder met de update maken:)
Nog even geduld.
SunShineMimi
we wachten, we wachten :3
grapje, doe maar rustig aan koor
leuk verhaal trouwens! je zegt trouwens ook nogal vaak me in plaats van mijn of m'n. Dat ziet word niet omdat me wel een echt woord is :3 (hij houdt van ME)
De volgende ochtend werd ik wakker met een glimlach op mijn gezicht, ik kon niet wachten totdat ik Charel weer zou zien.
Ik ging douche, kleedde me aan en at een broodje met jam.
Om een uur of 3 pakte ik de bus en was binnen een half uur bij hem, met de auto was het maar 10 minuutjes rijden maar doordat de bus door heel twinbrook ging duurde het iets minder dan een half uur. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik wat te drinken en we zaten samen op de bank televisie te kijken. Om een uur of half 6 vroeg hij of ik zin had om te blijven eten, Nou dat wou ik wel dus ik belde me moeder op en ze vond het wel goed.
Half uurtje later stond Charel in de keuken kip te snijden en rijst te koken, ik hielp hem met de kip snijden en te kruiden. We waren zo met elkaar bezig dat de rijst aankoekte, we hebben dus maar alleen de bovenste laag opgegeten.
Verder die avond hebben we op de bank een film gekeken en wat geknuffeld en gezoend. Zijn lippen voelden zo enorm zacht aan. Ik was om een uur of 12 weer thuis en viel vredig in slaap.
Een aantal weken later.
We hadden vaak afgesproken in die tijd, kregen verkering en leerde ook zijn vrienden kennen, Sordan was daar 1 van. Een buitenlandse jongen, Koerdisch als ik het goed heb. Ik vond hem zo lelijk maar hij was erg aardig en had toch wel wat aantrekkelijks, ondanks dat zijn gezicht vol met ‘gaten’ zat. Denk dat hij vroeger heel veel last van acne heeft gehad, vond het in het begin maar een engerd.
Ik zat bij Charel op de bank en de bel ging, Charel liep naar de deur en deed open. Het was Sordan die binnen gelopen kwam. Met zijn handen in zijn zakken ging hij op de bank zitten, Charel en Sordan praatte over dingen waar ik niet veel wijs uit kon worden. Ze zeiden dingen waar ik geen verhaal aan vast kon knopen. Sordan stond op en liep naar de keuken, hij pakte wat te drinken en ging bij de tafel staan. Charel liep naar hem toe en ging ernaast staan, ze gingen weer verder met praten. Sordan pakte een stapel met briefjes van 50 Simleons uit ze zak, Charel pakte er 1 van en keek er uitgebreid na. ‘ erg goed gedaan’ zei hij, ‘ Mimi!, kom eens’,riep Charel, Ik liep naar hun toe en keek hem verbaast aan. Hij gaf me het briefje van 50, ‘ briefje van 50 toch?’ zei hij. Ik vond het er gewoon normaal uit zien, maar achteraf bleek het nep te zijn. Alles was enorm goed nagemaakt, het leek gewoon net een echte.
Na wat gepraat te hebben over dat nep geld, vroeg Sordan mij of ik er 1tje voor hem kon omwisselen. Het maakte niet precies uit wanneer maar ik moest het gewoon proberen, zei hij tegen me. Ik pakte het briefje aan en stak het in me zak ‘niet kwijtraken zei hij nog’ en 5 minuten later ging hij weer weg, hij dronk zijn drinken op en liep naar buiten, stapte in zijn golf 4 met geblindeerde ramen en reed scheurend weg. Ik was vanaf het begin dat ik die auto zag helemaal verliefd, die auto deed me wat.
De volgende dag had ik weer school, in de pauze ging ik met een vriend van me naar de dichtstbijzijnde coffeeshop, waarom ik naar een coffeeshop ging weer ik ook niet meer, ik gaf het briefje van 50 aan die vriend van me waarop hij naar binnen liep en ermee probeerde te betalen. Nog geen 2 minuten later kwam hij naar buiten ‘mimi! Het briefje is nep!’ ‘Nep?!’ zei ik, ‘ hoe kan nou’ . Ik deed net alsof me neus bloedde, ik liep naar binnen en maakte een praatje met de man die binnen stond, ik kon het briefje niet meer terug krijgen. Ondanks dat ik alles probeerde lukte het me niet, en het werd meteen opgestuurd naar de politie.
Charel en Sordan waren gelukkig niet boos op me.
Een paar dagen later zat ik weer in de bus op weg naar school, ik pakte de simkrant die in de bus lag en begon te lezen. Me oog viel op een klein stukje tekst ergens in het midden van de krant, het ging over 4 personen die waren opgepakt door de politie vanwege bezit van nep geld, plakken goud en siraden.
Ik bekeek het artikel goed en dacht na over het nep geld.
Ik kwam die dagen/maanden nog vaak bij Charel. Sordan en Rydel waren er ook vaak, volgens mij bleven ze heel vaak slapen en gebruikte ze hem een beetje omdat hij een eigen huis heeft.
Ik bleef ook een keer bij hem slapen, ik durfde eigenlijk zijn bed niet in. Het lag vol met haren, hij had kat of hond maar het waren zijn haren. Erg vies, ik sliep nog liever op de grond tussen de as in, dan dat ik in zijn bed lag en constant een haar uit mijn mond moest vissen. Charel kamde zijn haar volgens mij ook niet erg vaak, op zich niet erg maar verschoon dan wel je bed.
De keren dat ik bij hem sliep voelde heerlijk aan, zijn bed was van ganzen veren dus ik sliep elke keer als een roos. Als hij al sliep keek ik graag naar hem, hij was zo schattig als hij lag te slapen.
Een maand later hadden Sordan en Charel ruzie gekregen, ze moesten niks meer van elkaar hebben. Ik begreep eerst niet waarom ze nou ruzie hadden maar nadat ik een beetje los had gekregen van Charel bleek dat hij werd beschuldigd van iets wat hij niet gedaan had. Sordan had gevraagd of hij iets mocht laten liggen bij hem, en ze hadden het geheime pakketje verstopt op de koelkast. Enkel Charel en Sordan wisten dat het daar lag. Charel werd beschuldigd toen Sordan het op kwam halen en het er niet meer was, Logisch dat hij dan de schuld kreeg.
Ik zat aan me computer en opende mijn account, ik had een bericht. Ik opende het en begon te lezen.
Hey, alles goed met jou. Leef je nog? Je zag er goed uit vrijdag.
Kus
Het bericht kwam van Sordan.
Ik stuurde meteen een nieuw bericht terug, •
‘Dankje, ja ik leef nog. Met mij gaat het verder prima, hoe is het met jou dan?’
‘Ja, met mij gaat ook wel goed hoor. Wanneer gaan we een sigaretje roken dan? Of durf je dat niet met mij?’
‘ Ja, tuurlijk durf ik dat wel, maar sins wanneer heb je interesse in mij om met mij een sigaret te gaan roken dan? ‘
‘ Sins Charel geen echte vriend meer van mij is, Hij heeft het verknald. Dus vandaar dat ik nu interesse toon in jou, voeg me toe op simschat dan praatte we daar verder, gaat makkelijker’
Ik voegde hem toe op de chat en we begonnen een heel lang gesprek. Hij vertelde me waarom Charel precies geen goede vriend meer is van hem, en vroeg mij maar steeds om af te spreken.
Uiteindelijk had ik ja gezegd.
En stapte diezelfde avond nog bij hem in de auto en reden naar een parkeerplaats toe.
Laatst gewijzigd door SunShineMimi op za 11 dec 2010, 01:26, 2 keer totaal gewijzigd.