Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

69 berichten • Pagina 2 van 4

Adoror
Mest analist Mest analist

Re: Dagboek van de maand september 2010

Meerdere mensen, en dan vooral het team, lijkt me ook een goed idee. Een soort jury, waarin iedereen, maar dan echt iedereen, een eerlijke kans krijgt.

Ik moet zeggen dat ik mezelf met m'n nieuwe stuk heb overtroffen, dat nu online staat. Ik vind het echt heerlijk :D en de rondleiding zal ik ook eens gaan afmaken, alleen is wordt die natuurlijk continue bijgevuld als ik weer wat heb gemaakt. Ben nog druk bezig met vanalles :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror

Dat hoeft ook niet, maar voor het team is het dan zeker interessant. Ze lezen meer dagboeken dan 1 persoon.

En ja, de lappen tekst. Sommigen houden er van, anderen niet. Ik vind het zonde om bij een foto maar 2 zinnetjes te zetten. Het is de kracht van mijn dagboek, voor mijn gevoel. Dat ik daarmee lezers afsluit. Tja, niet mijn doelgroep I guess :D
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ja, het is ook maar net wat je leuk vindt. Opzich vind ik het ook wel leuk om te lezen maar 's avonds lukt dat me echt niet meer.

En twee regels vind ik ook niet altijd leuk hoor, al zijn veel plaatjes wel weer leuk. Maar omdat er zoveel dagboeken zijn heb je altijd wel keuze.
Adoror

Volgens mij is het niet meer in de handen van Essel, maar in de handen van het Sims 3 Nieuws Team. Zo bedoeld ze het, denk ik?

En dankje Elodie :D Ik houd het ook bij die lappen tekst, met minder kan ik het niet o-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie