hip, dat mijn idee het zo groot heeft gehaald ik ben benieuwd naar de dagboeken, toch leuk om gewezen te worden op bijzondere dagboeken, zeker als ik ze niet lees
Ik zie het topic nu pas
Maar, dagboeken op weebly, die wel een topic hier hebben voor hun dagboek niet toch?
Als ik het goed heb begrepen
(Wel jammer als het zo is, want dan kunnen 2 hele goeie het niet worden.. Die van Angelica en Nina.)
Het slaat gewoon nergens op , want de mensen die hier een weebly hebben doen het alleen hier publiceren. Ik vind het nergens op slaan echt niet, en mijn dagboek pagina hier is ondanks dat het op weebly staat erg actief;) Nog maals: Slaat nergens op, het is niet alsof jullie een officiële site zijn.
En trouwens , Essel kan dan zelf ook niet meedoen want ze heeft zelf een weebly;)
Angelica heeft gelijk..
En de helft van de dagboeken heeft het dagboek op weebly of wordpress!
Hele goede dagboeken kunnen dan ook niet worden gekozen.
Dat vind ik echt jammer Hiki. dan zijn er maar weinig dagboeken die zullen gekozen worden. echt zonde zonde zonde. dan had je overigens niet weebly sites moeten toestaan. Je wist dat dagboek van de blabala wel eens zou kunnen komen, dus is het niet fair nu. Echt totaal niet fair.
Op dit moment hebben we besloten geen Weebly dagboeken uit te kiezen. Dat zullen we in ieder geval voor deze eerste maand doen. Wellicht dat we in de toekomst besluiten ook Weebly dagboeken mee te laten doen.
Zeker aangezien een groot deel van de bezoekers er ook gewoon voor is Weebly dagboeken uit te kiezen zullen we het er zeker nog een keer over hebben. Maar het heeft geen zin om te blijven noemen dat het zonde is, de boodschap is overgekomen
We hebben voldoende uitgelegd dat het hier om dagboeken gaat die op S3N forum staan en die dagboeken die gaan we promoten. Maar ik val in herhaling.
Dat er mensen hun dagboeken op Weebly zetten en hier promoten is nooit een probleem geweest: wij hebben het in ieder geval nooit gepromoot of gezegd dat we het jammer vinden dat dat gebeurt. We hebben nooit onze mening over Weebly gegeven.
Er kan hier veel: wees daar blij mee! Zoals Xelles al zei: misschien veranderd dat wel, misschien ook niet!
Mensen op weebly maken eerst hier een topic aan en maken dan pas iets op weebly. We maken ons dagboek voor S3Ngebruikers, maar maken het op weebly, omdat dat makkelijker is! You get me?
AnsjJ2 schreef:nou wat zijn we hier blij mee zeg. NOT
We kunnen niet iedereen happy maken en ik hoop dan ook dat jullie accepteren dat we deze keuze gemaakt hebben.
Er over doorzeuren heeft geen zin. En ik hoop ook dat jullie straks bij het bekend maken van het Dagboek van de Maand ook niet allemaal negatief gaan reageren. Jullie bezwaren zijn nu wel duidelijk!
Bovendien is het maken van dagboeken hier net zoveel werk als op Weebly, alleen moet je hier een tussenstap nemen: screens eerst hosten op bv Photobucket.
Je maakt ook niet iedereen happy.. Maar een paar mensjes.
En ik ben daar geen van.
En ik zeur toch door, want ik denk dat Angelica, Nina, JustMyLife, Vampsessed en alle andere op weebly (Of wordpress) dit ook niet leuk vinden.