Familie la Chase
Een gevaarlijke liefde

“Stil” zei Kenji en hij giechelde, net als Babette. Hij voelde zich 10 jaar jonger. Hij pakte Babettes hand vast en leidde haar door de eetkamer weg van de rumoerige salon, waar het geluid van kamermuziek en druk pratende stemmen uit kwam. “Wie zijn er?” vroeg Babette nieuwsgierig. “Een stelletje Landgraaf bobo’s die hun maandelijkse avond met Asuka’s schoonfamilie hebben” zei Kenji ongeïnteresseerd en hij trok haar mee zijn verblijf binnen. “Wauw” zei Babette vol verwondering. “Je doet het niet slecht hier” ze glimlachte en raakte daarna verwikkeld in een heftige zoen met Kenji. Ze vergaten de avond, de mensen in het huis en al het andere wat minder belangrijk was dan dat zij met z’n twee bij elkaar waren.

De avond was geweldig, maar hij ging snel voorbij. Pas toen ze het geluid van stemmen hoorden, die van buiten kamen, schrokken ze uit hun zevende hemel wakker. “Ik moet ook maar eens gaan” zei Babette en ze stond snel op. Ze realiseerde zich ten volste dat ze een Koopman was en dat ze op dit moment zich in het La Chase huis bevond. “Kenji, dit was een slecht idee” zei ze terwijl ze zich vlug klaarmaakte om te gaan. Kenji bleef kalm en pakte haar zacht vast “Kom eens hier lieverd” zei hij zacht en hij omhelsde haar. “Het doet er niet toe wat zij denken, alleen wij twee doen er toe.” Babette glimlachte zwak, maar was niet gerustgesteld “Ik moet echt gaan Kenji.” Hij knikte en liet haar los “Ik breng je naar buiten”

Buiten stonden ze nog 10 minuten. Ze bleven dicht tegen elkaar staan, het was fris geworden. “Zie ik je snel nog?” vroeg Kenji. Babette wachtte even met antwoorden, maar zei uiteindelijk: “Vast wel, maar ik weet niet wanneer.” Nu was het Kenji’s beurt om weer even te zwijgen. Vervolgens ging hij verder “Ik zal elke dag, elke avond, elke minuut aan je denken en aan deze nacht.” Fluisterde hij. Hij gaf haar nog een laatste passionele zoen en liet haar toen los. Hij liep de trap op, zij liep het landgoed af. “Tot ziens!” zei hij en hij draaide zich om. “Tot ziens!” riep Babette terug, terwijl ze zwaaiend wegliep.

Kenji bleef staan kijken tot ze helemaal uit zijn zicht verdwenen was. Hij wist, diep in zijn hart, dat hij de vrouw van zijn leven liet ontsnappen. Hij voelde dat ze elkaar een tijd niet zouden zien. Hun liefde hielp hun door die tijd. Tot ze eindelijk weer samen konden zijn had Kenji een andere missie. Hij moest zorgen dat hij hier kon blijven, permanent. Als hij niet op het landgoed mocht blijven, moest hij zelf maar een huisje kopen. Maar hij moest een manier vinden om zich te vestigen in Sunset Valley. Voor de toekomst van hem, van Babette, en van de wereld. Met die gedachte staarde hij naar de maan, om uiteindelijk de deur te sluiten. Het was laat, hij moest gaan slapen. De komende tijd zou genoeg problemen brengen en hij moest uitgerust zijn om ze aan te kunnen.
Laatst gewijzigd door Adoror op wo 23 sep 2009, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.