True, okay, dat is waar. Maar toch een poging waard? Als we alle dagboeken hebben gehad, zou je weer een soort van vooraan kunnen beginnen door de updates van de dagboeken er weer bij te pakken?
Jullie hebben allemaal geweldige ideeën... Maar ik kan er nu nog even niks mee doen.... Ik heb het veel te druk met school... volgende week heb ik een soort van toetsweek Echt helemaal geen zin in...Maarjaa, hoort erbij Jullie horen snel wat van me, over de ideeën...
Sorry dat ik een beetje laat antwoord, maar misschien als Essel op vakantie gaat dat een ander forumlid die het over kan/wil nemen het overneemt zodat het er toch nog kan zijn?
Ik denk ook als het beste dagboek van de week word gestart dat er dan forummers die een tijdje niets aan hun dagboek hebben gedaan gemotiveerd worden omdat ze er iets heel leuks mee kunnen bereiken?
Ik hoop dat dit idee word doorgezet,
het is namelijk een heel leuk idee!
Jenny schreef:Oehh, ik ben echt benieuwd!
Maar geld dat oo kvoor de dagboeken die op weebly enz. staan, maar waarbij hier de link staat?
Dat moeten we nog met Essel bespreken: maar het gaat hier om dagboeken die op ons forum staan en die weebly staan niet echt op ons forum dus we moeten even kijken wat we daarmee gaan doen.