Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 2 van 3

Adoror
Mest analist Mest analist

Re: Vraagje voor jullie :)

True, okay, dat is waar. Maar toch een poging waard? Als we alle dagboeken hebben gehad, zou je weer een soort van vooraan kunnen beginnen door de updates van de dagboeken er weer bij te pakken?
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Jullie hebben allemaal geweldige ideeën... Maar ik kan er nu nog even niks mee doen.... Ik heb het veel te druk met school... volgende week heb ik een soort van toetsweek :s Echt helemaal geen zin in...Maarjaa, hoort erbij :'( Jullie horen snel wat van me, over de ideeën...
laura134
Podium hulp Podium hulp

Sorry dat ik een beetje laat antwoord, maar misschien als Essel op vakantie gaat dat een ander forumlid die het over kan/wil nemen het overneemt zodat het er toch nog kan zijn?
Ik denk ook als het beste dagboek van de week word gestart dat er dan forummers die een tijdje niets aan hun dagboek hebben gedaan gemotiveerd worden omdat ze er iets heel leuks mee kunnen bereiken?
Ik hoop dat dit idee word doorgezet,
het is namelijk een heel leuk idee!
Afbeelding

BDA my love's, my everything's <3
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Essel gaat binnenkort samen met S3N iets met al jullie dagboeken doen: ook iets wat op onze homepage komt.

Meer details volgen binnenkort wel: we gaan er dus nog niks erover vertellen tot het allemaal uitgewerkt en geregeld is.

xD
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Jenny schreef:Oehh, ik ben echt benieuwd!
Maar geld dat oo kvoor de dagboeken die op weebly enz. staan, maar waarbij hier de link staat? :O
Dat moeten we nog met Essel bespreken: maar het gaat hier om dagboeken die op ons forum staan en die weebly staan niet echt op ons forum dus we moeten even kijken wat we daarmee gaan doen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie