Nou, jullie hebben er wel zin in dus hé?? Hahaha, hier komt hoofdstuk 1! Ojaa, even een kleine toelichting... Ik plaats dit eerste hoofdstuk alleen grote screens, en verder doe ik dat met grote update's ook. Want anders duurt het uploaden van die foto's zo lang, en je hebt er verder toch geen last van? Ik denk dat het gaat gebeuren... Haha!!
----------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 1; Voorstellen & Verkennen
De familie Santen bestaat pas 3 generaties, maar het gaat goed. Behalve dat de dochter van Valerie en Rob is verdwenen met een buitenlandse dan. Monica, 14 jaar, bijna 15. Lang donkerblond haar. Dus als u haar gezien heeft, wij horen het graag...

Dit ben ik... Ik ben Dana, Dana Santen. Ik woon op Meiboslaan 60, in Sunset Valley. Ik ben 14 jaar oud, ik word bijna 15. En ik hou van Justin (mijn vriendje), schilderen en computeren... Ik ben al 8 jaar beste vriendinnen met Kirsten, dat is de zus van Justin...

Dit is mijn moeder Valerie, met mijn kleine zusje Roos. Ik houd heel veel van hen allebei... Mijn moeder is 45 jaar. Sinds mijn tweelingzus Monica vermist is, gaat het veel slechter met haar, en raakte ze per ongeluk weer zwanger. Maar ze heeft er nu helemal geen spijt van, Roos is hartstikke welkom. Maar mensen zien haar vaak als een vervanging voor Monica. Dat is heel jammer, maar wij proberen dat maar te negeren... Ik ben blij dat er nu iemand bij is... Ik wilde altijd al een zusje erbij... Maar ik mis mijn zus Monica heel erg…

Dit is mijn vader Rob. Hij is heel wat aangekomen na alle toestanden rondom mijn zus… En een stuk chagrijniger… (al speelde hij net wel met de watersproeier die in onze nieuwe tuin staat). Meestal is hij wel aardig, maar af en toe doe ik echt iets niet goed bij hem. Hij moet als hij mij ziet veel aan Monica (zijn lieveling) denken. Hij probeert mij dus altijd maar te ontlopen. Maar dat gaat onmogelijk in ons nieuwe huisje…

We waren er pas net, toen mijn vader met ons wilde praten… het ging over het verkennen van de buurt, en dat we heel voorzichtig moesten doen. Daarna wilde hij praten over Monica… Dat deed hij echt nooit. Hij vertelde dat hij dacht dat ze, in Sunset Valley verbleef. Hij wilde morgen starten met zoeken, en wij moesten hem helpen…
Hope you enjoyed it! Dat was het voor vandaag, morgen meer