Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

30 berichten • Pagina 2 van 2

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Familie la Grand *NIEUW*

Update (alweer, ik ben in een update bui... Voordeel voor jullie ;) )
----------------------------------------------------------------------------------------

' Ik ben nu 3 maanden zwanger, je ziet er nog niet veel van... Maar mn buikje begint te komen... Na 3 jaar in ons vorige huis te wonen, waren we het een beetje zat... De buren maakten de hele dag door herrie. Zo vervelend. En dat willen we ons kindje niet aandoen...
Dus hebben we besloten te verhuizen..We hebben wat geld geleend van de bank, en kochten een nieuw huis...'

Afbeelding
'Dit is het huis, de onderverdiepig.'

Afbeelding
'Derek en ik zijn heel blij met dit huis. Dit is de bovenverdieping, het is één kamer, en netjes ingericht. Hier kan een logé slapen, maar het is tevens de werk "kamer". Derek en ik zijn klaar voor het kindje...'

Afbeelding
'Ik heb gekozen voor een nieuwe look, ik moet er natuurlijk wel leuk uitzien, tijdens mijn zwangerschap...'

Afbeelding
' Ik ga vandaag inkopen doen als de baby komt, bij de boekenwinkel koop ik een boek om meer over de zwangerschap te weten te komen, en ik koop wat peuterboekjes. Leuk voor later!'

Afbeelding
'Dan ga ik naar de supermarkt, ik koop eten voor deze hele week, en ik koop wat meloenen.
ik heb ergens gehoord, dat dat de kans op een meisje vergroot. En dat zou ik zo graag willen! Als ik uit de supermarkt loop, zie ik mijn beste vriendin staan, we maken even een praatje, en dan ga ik naar huis, het is al laat.'

Afbeelding
'Als ik thuis kom, en ik een bordje soep heb gegeten, kijk ik even naar een romantische film. Maar dan spookt het idee van mijn beste vriendin door mijn hoofd. Ik besluit de tv op het kinderkanaal te zetten. Geen idee of het werkt.'

Afbeelding
'De laatste weken ben ik de hele tijd misselijk, ook nu weer. Ik ren snel naar de wc, en kots mijn bordje soep uit.'

Afbeelding
'De ochtend erna, neig ik weer om de tv aan te zetten, op het kinderkanaal. Ik heb het toch maar gedaan. Ik raak denk ik een beetje verslaafd aan de Garfield serie. Of die over de konijnen...'

Afbeelding
'Dan belt mijn vriendin Isabel (?) Simstra. We hebben het een tijdje over kinderen, zij heeft pas geleden een jongetje gekregen. Hij is wel super schattig! Ik verheug me er nu echt op. En ik verlang ernaar om zo'n schattig kindje in mijn armen te hebben.'

Afbeelding
'Ik krijg het sneller koud, nu ik zwanger ben. Ik maak het vuur in de openhaard een beetje aan, zo lekker warm!'

Afbeelding
'Het is nu lekker warm, en ik kijk naar mijn buik. Ik praat even tegen de baby...'
"Ja, lieverd, nu heb je het weer lekker warm hé?? Ik hoop dat je er snel bent!"

Afbeelding
' Ik wil niet dat ik het gitaar spelen verleer, dus moet ik af en toe nog even oefenen.'

Afbeelding
'Derek moet voor zijn werk veel sporten, we hebben nu wel fitness apperatuur, maar daar moet Derek niks van weten, hij staat gewoon te zweten achter de TV.'

Afbeelding
' 's Nachts kan ik nauwelijks in slaap vallen. Ik denk steeds aan de baby. Maar eindlijk, na 2 uur hebben liggen woelen, val ik in een diepe slaap.'

Afbeelding
'Als ik 's Ochtends wakker word, is mijn buik een stukje gegroeid... Ik kan mijn ogen er maar niet vanaf houden.'

Afbeelding
'En als ik 's Middags weer naar mijn buik kijk, is hij alweer gegroeid. Wat leuk! '

Afbeelding
'Ik wilde een leuke foto voor in het plakboek voor mijn kindje, met mijn dikke buik, in hem/ haar's kamer. En het is niet de allermooiste foto geworden, maar ik sta erop met mijn dikke buik!'

Afbeelding
'Derek wilde graag een keer aan mijn buik voelen. Hij vond het er zo grappig uitzien!'

Afbeelding
'Opeens was er brand ontstaan in de woonkamer, naast de trap. Ik ben best wel moedig, en ik pakte meteen de brandblusser. Het is me uiteindelijk wel gelukt voordat de brandweerman kwam! We kregen veel te veel geld terug van de verzekering. We moesten er maar wat leuks voor gaan doen!'

Afbeelding
'Het was alweer de volgende dag, en ik was lekker uitgerust. Ik was nog niet helemaal wakker, maar toen zag ik opeens dat mijn buik alweer was gegroeid...Ik ben nu echt heel dik! het kan niet lang meer duren...'

Afbeelding
'Ik had alweer lang niet gitaar gespeeld. Ik wilde het zeker niet verleren, dus ging ik gelijk na mijn ontbijt, met mijn dikke buik, een nieuw liedje leren. Die was nog best moeilijk hoor! '
----------------------------------------------------------------------------------------

Dit was de update, hij was wel superlang, voor mijn doen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Familie la Grand *UPDATE 3 IS ONLINE*

Ehh... Hoe zeg ik-
Nou ja, ik flap het er maar uit:
De afbeeldingen staan volgens mij niet meer op photobucket, en dus ook niet meer hierop..
En dan alleen van de laatste update, misschien moet je ze er opnieuw in zetten? :rolleyes
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Familie la Grand *UPDATE 3 IS ONLINE*

Mijn sims geeft de hele tijd problemen :crying , ik moet hem denk ik overniew installeren. Er zitten donwloads in mijn spel, die er niet in horen. Ik denk dat ik met dit dagboek ga stoppen, en er vanavond nog een nieuwe opzet... :blush

Jullie horen het! :thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie