hoofdstuk 11
dit woord een super lang hoofdstuk dus hoop dat je er tijd voor hebt

hij vroeg of ik wat wou drinken bij hem thuis, en ik zij ja.
toen we daar waren gingen we even naar binnen een paar wijntjes drinken en daarna naar buiten. trok hij mijn hand naar de grond en hij ging zitten en ik ook, ik keek naar de sterren en hij ook.

hij pakte mijn hand en ik schrok maar was wel blij, dat hij mij ook leuk vond. uuhhmmm wie was Jason ook alweer, toen bedacht ik me iets NIALL ik moest hem over een paar minuten al ophalen dat zij ik ook tegen Romeo. maar gelijk daar achteraan belde ik mijn moeder of zij op Niall wou passen en ja dat wou ze!!!

Romeo nam me mee naar binnen en we gingen op de bank zitten, hij sloeg een arm om me heen, maar hij trok hem terug hij vroeg of ik het niet erg vond en ik zij dat ik het juist fijn vond.

en toen kuste hij me ik kuste hem terug want ik was verlieft, ik wordt wel snel verlieft

ik weet niet hoe maar we kwamen op zijn bed terecht hij vroeg of ik het wel wou en ik zij ja, ik weet niet waarom ik was verblind van liefde denk ik. ik schaam me nu wel een beetje...

hij legde me voorzichtig op mijn rug, net of ik een breekbare vaas was♥

en toen kroppen we onder de dekens, en ja niet echt veilig ofzo.....
en toen gingen we slapen zo moe waren we

die ochtent rapte ik mijn kleding van de grond trok ze aan en wou de deur uit lopen, maar Romeo zat aan de eet tafel en had een extra bord voor mij, ik vond het zo lief dus ik bleef eten maar ik zij dat ik daarna echt weer naar Niall moest
...
toen ik klaar was zij hij we spreken elkaar nog wel en gaf me een kus op mijn wang
3 weken later

ik zat op de schommel in het park, Niall was al weer een peuter en was bij een tante die zo graag een keer op hem wou passen. ik voelde me de laatste tijd al een beetje raar, en ik herkende het maar nu was het erger...

ik was erg misselijk en rende naar de wc in het park en kotste daar, ik dacht nee ik kan wel zwanger zijn

ik ging snel naar de apotheek en kocht een zwangerschaps test en ja hoor zwanger

ik zag een vriendin van me lopen en rende naar haar toe, ik vertelde haar alles

ze zij dat ik het hem moest vertellen en als hij er over ging klagen hij het niet waard was en dat ik dan altijd mij haar terecht kon, zo lief is ze

die zelfe avond nog ging ik naar Romeo toe en vertelde dat ik zwanger was, ik was zo bang dat hij me net als Jason in de steek zou laten..
maar in tegen deel hij was zooooo blij hij sprong zowat een gat in de lucht hij wou altijd al een gezinnetje, hij vroeg of ik misschien dan een relatie met hem wilde ik zij ja want ik vond hem wel erg leuk en hield van hem.

en hij bood ook nog aan of ik bij hem wou intrekken omdat hij er graag bij wou zijn als het zo ver was, zoo lief. ik zij dat ik dan eerst het huis nog moest verkopen en dat er dan veel geregelt en zo moest worden
hij zij dat dat niet erg was en me zou helpen
en dat hij een leuk kamertje voor niall zou maken
ik zij dat ik het wel erg snel vond, hij zij dat het niet hoefde maar ik zij ja het is beter
en ik ging naar huis, daar was niall mijn lievertje, hij leek veel te veel op zijn vader...
zooo dat was dan een groot en snel hoofdstuk, hoop dat het nog te volgen is en je kan nu ook stemmen voor namen!!!
bedankt voor het lezen
Laatst gewijzigd door simsxlove op za 10 nov 2012, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.