Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

168 berichten • Pagina 2 van 9

simsxlove
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: 6G valentina hoofdstuk 7 !!! 03-11-2012

hoofdstuk 8

Afbeelding
ik zat gewoon op de bank toen ik opeens heel erg buikpijn kreeg, ik dacht onee de baby komt!!!
Afbeelding
en het verbaasde me dat Jason ging schreeuwen en dat hij in paniek was want de laatste tijd keek hij amper naar me om...
Afbeelding
en toen de pijn verdween en..
Afbeelding
ik kreeg het aller liefste jongetje in mijn handen, mijn zoontje Niall!!!
Afbeelding
ik zag er precies Jason in!!!
Afbeelding
en hier is die dan de baby kamer!!!
Afbeelding
ik legde niall lekker in ze wiegje en Jason kwam niet eens kijken!!! het lijkt wel of er niets gebeurt is

1 week later
Afbeelding
ik besloot met Jason te gaan praten waarom hij zo deed, terwijl Niall lekker lag te slapen
Afbeelding
Jason zij dat het niet zijn bedoeling was...
ik denk bij mezelf ga nu maar geen ruzie maken want over een maand is de bruiloft al...
simsxlove

Re: 6G valentina hoofdstuk 7 !!! 03-11-2012

hoofdstuk 9

Afbeelding
Jason was naar een vriend toe, en ik ging even wandelen en Niall was bij de oppas
tot dat ik Jason zag zitten met een vrouw... en ze zoenden...
Afbeelding
en niet zoon beetje ook... alleen de vrouw had een rare jurk aan net of ze zo in de zee kon duiken, het was zeken een soort van ect...
maar Jason keek haar zo verlieft aan... zo keek hij mij ook eerst aan

3 uur later

Afbeelding
en toen Jason nog geen minuut binnen was barste ik los
''WIE WAS DIE VROUW WAAR JE MEE ZOENDE JASON, WAS HET DE ZELFDE VROUW DIE JE MEE NAM NA JE VRIJGEZELLEN FEEST''
Jason was helemaal bleek geworden en daarna rood van schaamte en daarna rood van woede
Afbeelding
J:'' WAT ZEG JIJ NOU WEER MENS, JIJ WOU TOCH NIET MEER MET MIJ ZOENEN TOEN JE ZWANGER WAS DUS IK WILDE GEWOON LOL, EN OOK NOG DAT KIND ERBIJ!!! IK WIL GEWOON LOL!!!
ik wist niet wat ik hoorde... wou hij Niall niet eens...
Afbeelding
''JE BENT GEWOON VREEMD GEGAAN, IK WIL NIET MEER MET JE TROUWEN GA WEG!!!''
de woorden verlieten mijn mond voordat ik het wist, maar ik meende het wel
Afbeelding
ik kon mijn ogen niet geloven maar hij liep volgensmij met een blij gezicht de deur uit..
gaf hij dan niets om me, ik voelde me gebruikt en vies... bah...

zooo dat was dan hoofdstuk Jason xd dus geen bruiloft sorry... hoop dat het leuk was
simsxlove

Re: 6G valentina hoofdstuk !!! 06-11-2012

hoofdstuk 10

het gaat allemaal snel, maar dat vind eva niet erg xd

Afbeelding
ik rende naar buiten, geen idee naar welke plek maar op eens stopte ik en begon te huilen
Afbeelding
er kwam een donkere man naar me toe ik kende hem vaag ergens van...
hij vroeg wat er was en of het met me ging
Afbeelding
ik weet niet waarom maar ik vertelde alles, zelfs dat ik een zoontje had
Afbeelding
hij zij dat hij Romeo hete en dat hij Jason een foute gozer vond, en zij ik veel te mooi was om zo iets mee te maken, ik bloosde.
Afbeelding
het werd al wat donkerder en ik kwam steeds dichter bij Romeo staan en ik vond hem eigenlijk wel erg aantrekkelijk, hij had mooie bruine ogen
Afbeelding
hij rende opeens weg ik schrok me dood maar hij kwam nog geen minuut later terug met een bosje mooie witte bloemen!!! en hij vroeg.....

ja al me screens waren op eens weg die ik had gemaakt na deze dus kan die nog niet verder ben echt wet boos :cursing maar komt wel goed ik verzin wel wat :(
simsxlove

Re: 6G valentina hoofdstuk !!! 06-11-2012

hoofdstuk 11

dit woord een super lang hoofdstuk dus hoop dat je er tijd voor hebt xd

Afbeelding
hij vroeg of ik wat wou drinken bij hem thuis, en ik zij ja.
toen we daar waren gingen we even naar binnen een paar wijntjes drinken en daarna naar buiten. trok hij mijn hand naar de grond en hij ging zitten en ik ook, ik keek naar de sterren en hij ook.
Afbeelding
hij pakte mijn hand en ik schrok maar was wel blij, dat hij mij ook leuk vond. uuhhmmm wie was Jason ook alweer, toen bedacht ik me iets NIALL ik moest hem over een paar minuten al ophalen dat zij ik ook tegen Romeo. maar gelijk daar achteraan belde ik mijn moeder of zij op Niall wou passen en ja dat wou ze!!!
Afbeelding
Romeo nam me mee naar binnen en we gingen op de bank zitten, hij sloeg een arm om me heen, maar hij trok hem terug hij vroeg of ik het niet erg vond en ik zij dat ik het juist fijn vond.
Afbeelding
en toen kuste hij me ik kuste hem terug want ik was verlieft, ik wordt wel snel verlieft :$
Afbeelding
ik weet niet hoe maar we kwamen op zijn bed terecht hij vroeg of ik het wel wou en ik zij ja, ik weet niet waarom ik was verblind van liefde denk ik. ik schaam me nu wel een beetje...
Afbeelding
hij legde me voorzichtig op mijn rug, net of ik een breekbare vaas was♥
Afbeelding
en toen kroppen we onder de dekens, en ja niet echt veilig ofzo.....
en toen gingen we slapen zo moe waren we :$
Afbeelding
die ochtent rapte ik mijn kleding van de grond trok ze aan en wou de deur uit lopen, maar Romeo zat aan de eet tafel en had een extra bord voor mij, ik vond het zo lief dus ik bleef eten maar ik zij dat ik daarna echt weer naar Niall moest
...
toen ik klaar was zij hij we spreken elkaar nog wel en gaf me een kus op mijn wang

3 weken later

Afbeelding
ik zat op de schommel in het park, Niall was al weer een peuter en was bij een tante die zo graag een keer op hem wou passen. ik voelde me de laatste tijd al een beetje raar, en ik herkende het maar nu was het erger...
Afbeelding
ik was erg misselijk en rende naar de wc in het park en kotste daar, ik dacht nee ik kan wel zwanger zijn
Afbeelding
ik ging snel naar de apotheek en kocht een zwangerschaps test en ja hoor zwanger
Afbeelding
ik zag een vriendin van me lopen en rende naar haar toe, ik vertelde haar alles
Afbeelding
ze zij dat ik het hem moest vertellen en als hij er over ging klagen hij het niet waard was en dat ik dan altijd mij haar terecht kon, zo lief is ze

Afbeelding
die zelfe avond nog ging ik naar Romeo toe en vertelde dat ik zwanger was, ik was zo bang dat hij me net als Jason in de steek zou laten..
maar in tegen deel hij was zooooo blij hij sprong zowat een gat in de lucht hij wou altijd al een gezinnetje, hij vroeg of ik misschien dan een relatie met hem wilde ik zij ja want ik vond hem wel erg leuk en hield van hem.
Afbeelding
en hij bood ook nog aan of ik bij hem wou intrekken omdat hij er graag bij wou zijn als het zo ver was, zoo lief. ik zij dat ik dan eerst het huis nog moest verkopen en dat er dan veel geregelt en zo moest worden
hij zij dat dat niet erg was en me zou helpen
en dat hij een leuk kamertje voor niall zou maken
ik zij dat ik het wel erg snel vond, hij zij dat het niet hoefde maar ik zij ja het is beter
en ik ging naar huis, daar was niall mijn lievertje, hij leek veel te veel op zijn vader...

zooo dat was dan een groot en snel hoofdstuk, hoop dat het nog te volgen is en je kan nu ook stemmen voor namen!!!
bedankt voor het lezen

Laatst gewijzigd door simsxlove op za 10 nov 2012, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.

simsxlove

Re: 6G valentina hoofdstuk 11 !!! 09-11-2012

hoofdstuk 12

okey hier is dan een iets kleiner hoofdstuk xd

Afbeelding
het was al weer 4 maanden geleden dat ik in mijn dagboek schreef, maar er is ook niet veel begeurt
ik woon nu bij Romeo met Niall, Romeo is helemaal gek op Niall en ook andersom<3
Afbeelding
en dit is het kamertje van Niall, het is erg klein en niet veel speelgoed... maar het is genoeg voor Niall
Afbeelding
en Romea kan ook niet van mijn buik afblijven hij wil alleen maar voelen of luisteren of hij iets hoort of voelt, ik voel genoeg xd
Afbeelding
en hij is ook nog romantisch en hij zegt heel vaak hoe mooi ik ben en hij vind dat dat niet veranderd door mijn buik, wat ben ik blij dat Jason uit mijn leven is.
Afbeelding
mijn buik is al aardig dik voor 4 maanden zwanger, ik dacht dat die bij Niall wel kleiner was...
en ik had ook veel meer rugpijn dan bij Niall.. toch maar even naar de dokter

twee dagen later
Afbeelding
ik en Romeo zijn bij de dokter geweest en hebben blij maar ook schokkend nieuws gehoort, we krijgen niet 1 kindje maar meer!!! of het er nou 2 of 3 waren kon de dokter niet zien maar waarschijnlijk 2

2 maanden later
Afbeelding
ik en Romeo kijken allebij naar mijn buik, hij is zooooo dik en ik heb ook zo veel last van van alles en nog wat...
Afbeelding
en hij vind me nog steets mooi zij hij :wub
Afbeelding
en Niall is een kind geworden!!! ik was zoo trots op hem!!! en Romeo was bijna nog trotser op hem dan ik :laugh
maar hij leek zo ontzettend veel op Jason... soms voel ik me een beetje verdrietig als ik hem zie lachen. Dat zijn eigen vader hem eigenlijk niet wil maakt me verdrietig
gelukkig is Romeo als een vader voor hem!!!

zooo, ik heb geen foto's van de verjaardagen van Niall omdat me foto's op eens weg waren en zo, maar hoop dat het niet erg is
bedankt voor het lezen en stemm!!!
simsxlove

Re: 6G valentina hoofdstuk 11 !!! 09-11-2012

hoofdstuk 13

Afbeelding
ik weert wakker met hele erge weeen, ik dacht gelijk ''DIT KAN NIET IK BEN BIJNA 8 MAANDEN ZWANGER VEEL TE VROEG'' maar ik kreeg natuurlijk meer dan een kindje dus ja
Afbeelding
ik riep gelijk Romeo wakker, hij was helemaal in paniek; ''WAT DIT KAN NIET, WAT MOET IK DOEN HELP HELP!!!''
ik zij meteen ''BRENG ME NAAR HET ZIEKEN HUIS''
Afbeelding
en daar gingen we, ik had zo veel pijn dat ik Romeo helemaal doof gilde.
en hij zei de heletijd rustig rustig.
Afbeelding
ik liep zo snel als ik kon het ziekenhuis in

Afbeelding
en daar kwam ik dan weer naarbuiten na een keizer snee en ik mocht gelijk weer weg heel vreemd vond ik zelf maar ja, en met mijn DRIEling ja drie mooie meisjes, Robbyn Emma en Rosa
dat wordt een drukke boel
Afbeelding
en ja Romeo en ik wisten dat het huis van Romeo te klein zou worden dus we gaan verhuizen, naar dit huis!!!
Afbeelding
en dit is de achtertuin, met een speeltuintje er bij!!!

ik hoop dat jullie het een mooi huis vinden!?! de screens van de inrichting komen nog.
En een drieling pfff beetje druk :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie