Vandaag een uitgebreide update!
Update 8: Peter en mijn geheim.
Ik vertelde Peter alles, over de vloek, over Mike en over de baby's.

Hij was zo lief! Hij troostte me en beloofde dat alles goed zou komen.

Hij kwam iedere dag langs, hielp me met de kinderen of paste op ze. Langzaam werden we verliefd.

Peter kwam uit een moeilijke relatie, zijn ex had hem altijd voorgelogen en bedrogen. Hij heeft mij meteen vanaf het begin duidelijk gemaakt dat hij nu niet zat te wachten op een relatie.

Ondanks dat belandden we toch samen in bed. We vonden elkaar ontzettend leuk en ik was blij met zijn gezelschap en aanwezigheid.

We bespraken achteraf het risico. De kans was nu eenmaal groot dat er weer een baby zou komen. Dat vond hij geen probleem. Hij behield zijn vrijheid en zou toch voor zijn kind zorgen. Net als hij nu ook al voor de andere kinderen zorgde.
De kinderen waren ook gek op Peter. Hij vertelde ze spookverhalen en was meer een vader voor ze dan alle andere vaders ooit geweest waren.

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was nam hij alles van me over zodat ik rustig aan kon doen en kon schilderen.

Annabel was jarig en dus nodigde ik Stilles uit. Hij deelde alleen de grote momenten in haar leven. Maar Annabel was dapper, ze was gek op Peter en op mij dus maakte het haar niets uit.

Ze groeide op naar tiener en kreeg daarbij de eigenschap Gedisciplineerd.

Ze leerde haar vader wat beter kennen, regelmatig deden ze een potje schaak samen.

Ook Daniëlle en Elise groeiden op naar Peuters.

Ik leerde Daniëlle en Elise praten.

Toen op een dag, tijdens het schilderen...

Ik last kreeg van weeën.

Ik had besloten om deze baby thuis te krijgen.

Samen met Peter noemde ik hem Ferdinand, hij werd geboren met de eigenschappen Atletisch en Virtuoos.

Peter kon zijn geluk niet op! Hij had een prachtige zoon gekregen, iets wat hij nooit meer had verwacht.

Hij nam de zorg van de kinderen op zich, zodat ik alle tijd had voor Ferdinand, Daniëlle en Elise.

En dus had ik alle tijd om Daniëlle en Elise te leren lopen en ze zindelijk te maken.

Toen was het weer groot feest! Daniëlle en Elise waren jarig!

Ze groeiden op naar kind.

Daniëlle kreeg de eigenschap Bankhanger.

Elise kreeg de eigenschap Geluksvogel.
Ondertussen bleek ik zwanger te zijn van het 2e kindje van Peter.

Hij was zo blij toen ik het hem vertelde. Heel anders dan hoe Stilles had gereageerd toen ik zwanger bleek te zijn van Annabel. Maak je geen zorgen Sofie, ik ben er voor jou en al jouw en onze kinderen.

En toen was het Ferdinand zijn beurt om op te groeien van baby naar peuter.

Peter was zo blij dat hij me met bloemen verraste. Voor de mooiste en liefste vrouw en moeder van de hele wereld, zei hij.

We waren echt een gelukkig gezinnetje.

Ik dacht niet meer aan Mike en aan de vloek, ik was gelukkig en dat zou met de vloek niet kunnen! dus was er geen vloek. Simpel als dat.
Weer werd er een verjaardag gevierd, Bella en Christiaan groeiden op naar tiener.

Bella groeide op met de eigenschap Bovennatuurlijke fan.

Christiaan groeide op met de eigenschap Ambitieus.
Xander kwam naar alle verjaardagen van zijn 2 kinderen. Hij had me met mega schulden opgezadeld, maar in het belang van de kinderen hadden we het daar niet meer over.

Voor degene die nieuwschierig zijn wat de indeling van het huis momenteel is, hier een foto. De indeling gaat binnenkort drastisch veranderen, Sofie is hard aan het sparen