En de mysterieuse tiener op klompjes.. (

Maar dit is de allerlaaatste update tot nu toe, aangezien ik nu ook door de foto`s heen ben, en de sims me in de steek laat..

Maar ook de derde van de drieling groeit fijn op.

Tot nog een mooie peuter.

Zo hebben we: Kim,

Megan,

En Irma!

De babysitter was er ook nog, en die gaf Megan wat te drinken.

Na de drukke dag moest Judith ook nog beginnen met haar huiswerk, maar omdat dit haar eerste dag was, kreeg ze niet zoveel huiswerk mee naar huis.

Megan begon hard te schreeuwen, en dat hoorde je duidelijk door het hele huis.

Ymre legde haar dan ook maar in een wiegje.

Ymre liep naar beneden, en pakte nog een bordje met eten. ‘Wat stinkt hier zo? Wacht, ik ben dat!’

Snel ging Ymre in bad, om van de stank die ze mee droeg af te komen.

En ze waste zich dan ook echt goed.

Judith was inmiddels alweer in haar bedje gekomen, nadat ze haar vader nog even wat vroeg over het rekenhuiswerk, wat ze dus echt niet snapte!

Megan lag als enige niet meer in haar wiegje, en ze had het muziekstuk gevonden, waar ze vrolijk op speelde.

Tot ergernis van Judith, die er wakker van werd.

Boos schreeuwde ze naar Megan, die zich erg schrok, maar ook meteen ophield, waardoor Judith weer verder kon slapen.

Maar Megan had nu de speelgoedbak ontdekt, waarin ze vrolijk was aan het spelen.

Ymre en Dustin lagen ondertussen lekker te slapen.

Maar al snel werd Judith alweer wakker van een huilende baby.

Het was Max, die hevig aandacht nodig had van iemand.

‘Kom op nou!’ riep Judith boos. ‘Gun mij nou gewoon die slaap!

Gelukkig werd Ymre ook alweer wakker van het gegil van Max.

‘Max, stil nou.’ Zei ze lief tegen Max, Max was al snel stil, nadat Ymre hem eens goed had geknuffeld.

Judith was al naar beneden gelopen, het duurde namelijk niet meer zo lang dat ze weer naar school moest. Ze liep naar de spiegel, en bekeek zichzelf eens goed.

Ymre was nog even met Max aan het spelen.

Judith probeerde wat met haar haar, en na een tijdje had ze iets gevonden wat ze echt leuk vond!