~Hoofdstuk 7
De tijd gaat snel voorbij als je veel te doen hebt..
En of ik veel te doen heb! Ik heb in totaal al 3 smurfen geel gewassen, en pfoe, wat een werk! Het duurde minstens anderhalf uur tot een weer enigszins geel was! Of nou, ik zou het eerder groen noemen! Maar natuurlijk is smurfen wassen niet mijn enige prioriteit.. Ook heb ik de kleine Vince de regels geleerd, en hij heeft het goed opgenomen.. Dat moet ook wel voor zo'n kleine roze!
En nu, kleine Vincie, gaan we een liedje leren! Zing maar mee:
Oooo, wat is het leven toch hard..
Je jeugd werd geruïneerd door kabouters
Ze verfden alles blauw... Ik: Je geeft je kinderen wel het goede voorbeeld he?
Ja, goedzo Vincie! Nog niet helemaal, maar het lijkt er al op! Ik: Nou, hij lijkt oprecht geïnteresseerd..
NATUURLIJK IS HIJ GEÏNTERESSEERD! WIE IS ER NOU NIET GEÏNTERESSEERD IN HET BELANG VAN ROZE EN HET UITROEIEN VAN SMURFEN EN TUINKABOUTERS! Ik: Ja, het kan vast iedereen wat schelen..
De morgen was weer aangebroken, en er heerste stilte in huize Fehn. Tenminste, totdat het 8 uur werd.
Vince: MAMAAAAA!
Moet ik voor die knul weer mijn bed uitkomen..
KINDEREN! SOMS HE, SOMS ZIJN ZE NET ZO ERG ALS SMURFEN! DAN KOM IK DIE LAGE TWEE METER HIERHEEN GELOPEN, LIGT IE WEER TE SLAPEN! EN DAT NOG WEL OP ZIJN VERJAARDAG! GELUKKIG DUURT HET NIET MEER LANG VOORDAT HIJ ALLES ZELF MAAR ZELFSTANDIG MOET DOEN.. DAN KAN IK TENMINSTE VERDER MET DIE STOMME KABOUTERS, WANT IK MOET NOG ROZE WAPENS BESTELLEN JA! Gelukkig gedraagt Dawn zich nog goed..
Dawn: MAAAM, IK GA NAAR SCHOOL TOE! en ik laat je lekker alleen met die kwaadaardige vliegen.. Ik kan ze gewoon niet wegjagen, het is te gevaarlijk.. Als ze me zouden steken he.. Dan zou ik voor de rest van mijn leven in een blauw vissenpak moeten rondlopen.. TE AFSCHUWLIJK! Ach, laat die vliegen mijn broertje maar steken..
Dawn is opgegroeid met de eigenschap Goed gevoel voor humor
Omg het gaat weer lekker daar
Ik ben benieuwd hoe Gwen ooit nog 98 kinderen gaat opvoeden Als ze allemaal in die stad blijven wonen, gaat het waarschijnlijk binnenkort Pinky Town heten ofzoiets