Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?

Saai.
5
6%
Gaat wel.
4
5%
Leuk om te lezen.
8
10%
Mooi geschreven en erg realistisch.
25
30%
Erg mooi, Super leuk.
7
9%
Ben benieuwd naar MEER!.
33
40%
Totaal aantal stemmen: 82

213 berichten • Pagina 9 van 11

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: De jongen zonder hart.(Waargebeurd)UPDAtE ONLINE!!BLZ 17

Wow, heftig, maar wat is ze eigenlijk een dom kind hé, want wie spreekt er nou nog af met iemand die je constant heeft betast en eng heeft gedaan tegen je en waarom zeg je sorry tegen iemand die niet eens iets uithaalde wanneer iedereen mega erg aan je zit. Maarja haha, wss is het zo bedoeld. Wel vette update, echt!
Afbeelding
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

^
Ik begrijp wat je bedoeld, liefde maakt blind zeggen ze, en geloof me.. Het is echt zo.. Ik zag niet in wat die jongen me allemaal aandeed totdat ik uiteindelijk mijn ogen opendeed en zag wat hij bij me aanrichtte.. Maar dt heeft ook nog een half jaar geduurt ofzo..

@Hikari
Thanks:D ik vond de screens zelf wat minder. En ik zie nu dat ik een screen vergeten ben.. Maar anders post ik die wel van de week in dit topic :P om te laten zien.. :D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

idd WAUW

Heftig verhaal. Ik blijf het knap vinden dat je het hier vertelt. Een mening geven over hoe dom iemand is geweest op dat moment is heel makkelijk.
Maar echt als je het slachtoffer wordt van een ongelijke machtsituatie is het heel moeilijk om daar uit te raken en als je er eenmaal uit bent wil dat nog niet zeggen dat je het zomaar los kan laten.

En wat ook wel eens gezegd mag worden, mensen denken jullie aan al het werk dat Hikari hierin stopt, ik vind het zo cool dat je dat doet Hikari. :klap
OMG, ik ben tante geworden
Distel
Snackventer Snackventer

ergens kan ik me wel in een soortgelijke situatie plaatsen. toen ik op mn 18de (lang geleden) op kamers ging wonen was ik ook ontzettend naief en goedgelovig. maar toch bleef ik niet lang bij degene die mij in zekere zin onderdrukte. ik had toch net teveel zelfrespect en eigenwaarde om het gedrag van die jongen niet langer dan een maand te tolereren. toen heb ik het contact ook definitief verbroken. en geloof me, ik was doodsbang voor die jongen (met een erg aggressief karakter) die mij toch korte tijd in zn macht had. ook daarna heb ik hele stomme/naieve dingen gedaan. (b.v. zomaar meegaan met iemand (naar zn huis) die ik een keer in de kroeg had ontmoet) meer dan 20 jaar later sta ik er nog steeds van te kijken dat niemand van die gasten echt misbruik van mij heeft gemaakt of mij kwaad heeft gedaan. waarschijnlijk omdat ik duidelijk NEE durfde te zeggen en ook bij mn mening bleef.

Dit is dus ook meteen een advies: als je iemand ontmoet, al is hij/zij nog zo lief/leuk enzo, luister HEEL GOED naar je gevoel. als je ergens ook maar het minste twijfeltje voeld, ZEG NEE! Jij hebt namelijk totaal geen verplichting tegenover zo'n knul, al zeg ie 100 x dat ie van je houd. Voor je het weet zit JIJ in de problemen. Als jij afhaakt vind hij zo weer een ander (slachtoffer).

Ik snap eigenlijk niet waarom Mimi niet afhaakte bij dat vals geld. dan krijg je toch al het gevoel van; hier klopt iets niet...
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

SunShineMimi schreef:^
Ik begrijp wat je bedoeld, liefde maakt blind zeggen ze, en geloof me.. Het is echt zo.. Ik zag niet in wat die jongen me allemaal aandeed totdat ik uiteindelijk mijn ogen opendeed en zag wat hij bij me aanrichtte.. Maar dt heeft ook nog een half jaar geduurt ofzo..

@Hikari
Thanks:D ik vond de screens zelf wat minder. En ik zie nu dat ik een screen vergeten ben.. Maar anders post ik die wel van de week in dit topic :P om te laten zien.. :D
begrijp ik het nou goed, ik weet dat het waargebeurd is, maar ben jij dat meisje in het verhaal? :o

iig leuke up!

\/Omg, respect dat je dat gewoon allemaal op internet durft te zetten :o

Laatst gewijzigd door Jepske op ma 07 feb 2011, 19:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
SunShineMimi

^had je update 6 al gelezen??
Wanneer mijn verhaal verdergaat, ik hoop zo snel mogelijk maar aangezien ik hier in dit topic niet meer verder kan schrijven omdat het niet kan op het forum ben ik verplicht een website aan te maken waar ik al mijn updates moet opzetten en de rest wat nog moet gaan komen.. Vindt het zelf erg jammer maar er is niet veel aan te doen. De home page van de site is al gemaakt maar de rest moet nog.. Morgen ga ik er weer verder mee aan de slag en hoop dat ik de site snel online kan zetten.

Liefs, Mimi
Afbeelding
SunShineMimi

Website Gelanceerd!!

Bekijk alle updates op:

http://truestory.webklik.nl/page/homepage

De website is nog steeds wel elke dag in bewerking om kleine foutjes en de website te verbeteren..

Veel plezier met lezen!
En voordat je gaat lezen, wil ik even mededelen dat sommige update's als SCHOKKEND ervaren kunnen worden;)

Liefs,
Mimi:D

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op do 17 feb 2011, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie