Spijtig Ik ben heel benieuwd en ik vertrek morgen naar de zee voor een week dus het zou wel leuk zijn nog daarvoor een update te krijgen?... Als je tijd en zin hebt natuurlijk.
SorrySorrySorry... Mijn moeder wilde er vroeg bij zijn dit jaar, dus hebben we schoentjes geshopt
Maar wel heeeeeeeeeeeele leuke 2 paar (lekker boeiend). Maar het huis is nog niet af, en de update al HELEMAAL niet... En ik moet ook nog mn boeken kaften... Maar ik beloof jullie morgen of (heel miss. vandaag) of woensdag een UPDAAAAAAAAAATE
Nee, vandaag niet.. Ik ben vandaag bezig geweest met een andere familie... Ik had ff geen zin in westwood... En morgen weet ik het niet... Maar jullie horen het wel ;p
Ik was vandaag eindelijk klaar met het huis... ZIT ER EEN BUG IN
Zwaar ***. Ik had er juist zo'n zin in! Ik heb het spel opgeslagen, en afgesloten, dus nu start ik opnieuw de sims op om te kijken of hij eruit is. Anders vraag ik hulp
Ik hoop zo dat hij het doet! En al doet hij het, beloof ik dat ik meteen aan een update ga beginnen!
Ik heb het een soort van opgelost... De bug is niet weg, maar er is een spannend verhaal omheen Duss... Ik ben nu bezig met updaten... Maar eerst............... Ga ik weg, om een cadeautje voor mijn ma te kopen