Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 7 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 16
'Girl Power'

Afbeelding
'Ik heb een strakke agenda wat mijn afspraakjes met meneer de agent en meneer de supervisor betreft. Ik wil niet dat ze elkaar ontmoeten, puur om jaloezie te voorkomen natuurlijk. Omdat Tjeerd meestal 's avonds staat ingepland in mijn agenda lag het dus ook aardig voor de hand dat hij eerst mijn bedpartner zou worden. En dat werd hij.'

Afbeelding
'En dat het spannende avondje niet voor niets was kon je duidelijk aan mijn buik zien. Ik ben weer zwanger! Gelukkig vindt Sten het niet erg dat ik er twee vriendjes op na houdt terwijl ik zijn vader en Déons vader gedumpt heb. Déon vindt het, hoe jong hij ook is, verschrikkelijk. Hij noemt me stomme mama! Ach ja, hij moet het zelf weten, dan krijgt hij geen eten van me. O wacht, hij krijgt eigenlijk al nooit eten van mij, eten zulke kleine kinderen eigenlijk wel?'

Afbeelding
'Gelukkig is Chris de agent niet zo'n helder licht, hij merkte eerst niet eens op dat ik zwanger was en toen ik hem vertelde dat ik het was..'

Afbeelding
'feliciteerde hij mij! Wat een schat is het ook, maar hoe hij ooit een boevenvanger is geworden snap ik niet, hoor! Hoe kun je nou boeven vangen als je niet eens weet dat 5 + 5 euh.. 8, 9, 10 is!'

Afbeelding
'Gelukkig hoef ik die walgelijke babysitters niet meer in te huren, want Sten blijft vaak thuis om op zijn kleine broertje te passen. Ze zijn echt beste vrienden!'

Afbeelding
'Hopelijk kunnen ze het ook goed vinden met hun nieuwe zusje. Ja, zusje, ik weet zeker dat het een meisje wordt, want Amaley du Cardi krijgt wat Amaley du Cardi wil! En ze wil een dochter!'

Afbeelding
'Zoals altijd had ik gelijk en heb ik nu een dochter. Haar naam is Leah en haar vader Tjeerd. Dat laatste is niet zo'n heugelijk feit, want hij wachtte thuis op mij en zijn dochter om ons met open armen te ontvangen. Maar ik ben hem niet meer nodig, Chris staat nu op het lijstje. ''SECURITY!'' '
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 17
'De politie op je hielen'

Afbeelding
'Chris is bij me ingetrokken, omdat hij blut is. Wat een agent zeg, een agent zonder geld. Hij heeft geluk dat hij bij mij in mocht trekken, want hier is al erg weinig ruimte, ik kan papa's fortuin hier nog niet eens bewaren.'

Afbeelding
'Chris is trouwens veel leuker als bezoekje af en toe dan als huisgenoot, laat ik je dat maar vertellen. Laatst lagen we op bed, ik was klaar voor 'de grote operatie' toen er ineens een walgelijk geluidje uti zijn buurt kwam. Hij liet een windje! En het eerste wat hij zei was: ''Bah, Amaley! Dit had ik niet van je verwacht!'' Ik was diep beledigd. Uit mijn gouden kontje is nog nooit iets smerigs gekomen! 'De grote operatie' kwam er dus ook niet meer van, daar kon je op rekenen, hoor!'

Afbeelding
'Ook smakt hij tijdens het eten, heeft hij het taalgebruik van een tweede rangsburger en hij snurkt! Elke ochtend stap ik vermoeid uit bed, ik kan geen van mijn prachtige oogjes sluiten als hij geluid maakt alsof hij een vliegtuig voor me bouwt, wat trouwens geen slecht idee zal zijn..'

Afbeelding
'Maar vandaag besloot ik door te bijten. Oordopjes in, knip op mijn neusje en er op..'
Afbeelding
Mikese

Dankjewel!

^ Nou een regel is dat elke baby/tweeling/drieling van een andere vader moet komen! Dus ik ben nog wel even bezig haha.
Nee, verouderen staat uit en de kinderen groeien op door taarten maar ik heb wel wat regels voor mezelf gesteld die niet officieel zijn:
baby --> peuter (mag altijd)
peuter --> kind (kind moet eerst lopen & praten)
kind --> tiener (10 op school)
tiener --> jongvolwassene (10 op school)

Maar dan gaat het nog aardig snel hoor! :P
Afbeelding
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

@Mikese; Ooh, okee. Want ik had ook een keer een babies legecy gelezen waarbij de speler bij 10 mannen, 6 babies moest krijgen. Maar dan heb je uiteindelijk maar 60 babies, dat is dan een hele andere legecy ofzo. (: Oja, want ik wilde ook wel zoiets proberen, maar ik vroeg me dan af hoe ze ouder moesten worden. ghehe.
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie