Hoofdstuk 16
'Girl Power'

'Ik heb een strakke agenda wat mijn afspraakjes met meneer de agent en meneer de supervisor betreft. Ik wil niet dat ze elkaar ontmoeten, puur om jaloezie te voorkomen natuurlijk. Omdat Tjeerd meestal 's avonds staat ingepland in mijn agenda lag het dus ook aardig voor de hand dat hij eerst mijn bedpartner zou worden. En dat werd hij.'

'En dat het spannende avondje niet voor niets was kon je duidelijk aan mijn buik zien. Ik ben weer zwanger! Gelukkig vindt Sten het niet erg dat ik er twee vriendjes op na houdt terwijl ik zijn vader en Déons vader gedumpt heb. Déon vindt het, hoe jong hij ook is, verschrikkelijk. Hij noemt me stomme mama! Ach ja, hij moet het zelf weten, dan krijgt hij geen eten van me. O wacht, hij krijgt eigenlijk al nooit eten van mij, eten zulke kleine kinderen eigenlijk wel?'

'Gelukkig is Chris de agent niet zo'n helder licht, hij merkte eerst niet eens op dat ik zwanger was en toen ik hem vertelde dat ik het was..'

'feliciteerde hij mij! Wat een schat is het ook, maar hoe hij ooit een boevenvanger is geworden snap ik niet, hoor! Hoe kun je nou boeven vangen als je niet eens weet dat 5 + 5 euh.. 8, 9, 10 is!'

'Gelukkig hoef ik die walgelijke babysitters niet meer in te huren, want Sten blijft vaak thuis om op zijn kleine broertje te passen. Ze zijn echt beste vrienden!'

'Hopelijk kunnen ze het ook goed vinden met hun nieuwe zusje. Ja, zusje, ik weet zeker dat het een meisje wordt, want Amaley du Cardi krijgt wat Amaley du Cardi wil! En ze wil een dochter!'

'Zoals altijd had ik gelijk en heb ik nu een dochter. Haar naam is Leah en haar vader Tjeerd. Dat laatste is niet zo'n heugelijk feit, want hij wachtte thuis op mij en zijn dochter om ons met open armen te ontvangen. Maar ik ben hem niet meer nodig, Chris staat nu op het lijstje. ''SECURITY!'' '