Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 7 van 18

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H2

Hoofdstuk 3 ~ Door liefde doe je domme dingen Afbeelding
Er gingen weer twee weken voorbij, waarin ik weer niets hoorde van Carrot. Niet eens een belletje. Ik maakte me er soms wel zorgen over.

Afbeelding
In die twee weken was ik gaan solliciteren voor een baan in de muziek. Met mijn gitaar ging ik naar binnen. Ik moest een stukje laten horen op mijn gitaar en verder over mezelf vertelde. Na een tijd wachten in de wachtkamer kwam een vrouw me vertellen dat ik de baan had gekregen. Ik was natuurlijk super blij!

Afbeelding
Op een dag stond Carrot opeens weer voor mijn deur. Met een smile op mijn gezicht liet ik hem binnen. Hij pakte me vast ‘Hee lekkerding.’ Zei hij. ‘Hee, ik heb je gemist.’ Zei ik een gaf hem een zoen. ‘Ik miste jou ook.’

Afbeelding
Hij begon me heftiger te zoenen en hij wreef over mijn rug, naar mijn kont toe. ‘Zin in een wip, schatje?’ Zei hij en zoende me weer.

Afbeelding
Ik probeerde me van hem los te maken, maar hij had me stevig vast. Ik draaide mijn hoofd van hem af, zodat hij me niet kon zoenen. ‘Uhm, ik dacht, we kunnen ook op de bank TV kijken, of buiten zitten en lekker samen zitten. En dan misschien een paar kusjes.’ Zei ik aarzelend. Met een zwoele doordringende blik keek hij me aan. ‘Of je doet mij een pleziertje.’ Ik wist niet wat ik nog kon zeggen. Hij kneep een keer in mijn kont en keek me streng aan. ‘Oké…’ Zei ik voorzichtig.

Afbeelding
Hij had zijn kleren uitgetrokken en me naar buiten onder het speelhuis gedragen. Hij trok mijn badpak los en streelde mijn rug. Voorzichtig trok ik mijn badpak uit. Carrot ging liggen en trok me bovenop zich.

Afbeelding
Ik deed wat hij zei, maar ik voelde me vies. Ik voelde me een vieze ****. Waarom deed ik wat hij zei? Waarom had ik niet gewoon streng ‘Nee’ gezegd en als hij dat niet accepteerde hem gewoon weggestuurd. Wou ik dit wel? Nee. Wou ik hem? Ja. Weet ik hoe ik hem moet krijgen zonder te doen wat hij zegt? Nee.

Afbeelding
Dezelfde avond voelde ik me down. Hij zou nu wel weer voor een week verdwijnen en dan weer opeens voor mijn deur staan en precies hetzelfde doen. Dat wou ik niet. Ik wou zijn liefde, maar niet zijn **** zijn voor zijn kleine pleziertjes.

Laatst gewijzigd door Marit. op ma 22 aug 2011, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
franniewee
Mest analist Mest analist

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H3

Leuke up!
Ik keek nog even terug om te zien wat er aan aanstootgevend taalgebruik in stond. Juist door die opmerking hierboven ^, viel het op. Maar er zijn genoeg synoniemen en misschien geef je door een ander woord te gebruiken nog een extra lading aan het ongemak van jouw personage.
Anyway, persoonlijk stoort het mij niet.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H3

Nog even aan een aanvulling op de opmerkingen van de moderators.

Als het taal gebruik niet wordt aangepast en er scheldwoorden blijven opduiken (dat is tegen de forums regels in) gaat dit dagboek gewoon op slot en eventueel helemaal weg.

Veel dingen kun je ook op een andere manier zeggen zonder dat het uitmaakt voor het verhaal.

Dus ik stel voor dat je je eigen dagboek even naloopt en het een en ander veranderd en voortaan erg goed let op je taalgebruik anders grijp ik persoonlijk in.

Dan doe ik liever niet omdat het een erg leuk dagboek is en we het graag verder willen volgen :laugh

Hiki - webmaster Sims Nieuws.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie