Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

331 berichten • Pagina 7 van 17

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: ~Pink Belly Strape Button: G2:Hft1 {7-7-2011}

Neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Wrm !!!!! hij mocht niet doodgaan xsnik ze... ze... ze.... heeft dit niet verdient!! wrm moet je haar nou zo lijden!! dat arme meisje... :( en hoe durft die moeder van haar haar zo te behandelen!! het was toch een ongeluk!!! duizenden mensen sterven per dag per min!! alles gebeurt wel per sec er komt nieuw leven op leven of er word gevochten er word iemand in elkaar geslagen het gebeurt allemaal!! maar waarom beseft Daisy dat dan niet dat het een ongeluk is !! :'(
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ~Pink Belly Strape Button: G2:Hft1 {7-7-2011}

Hey iedereen,

Sorry dat ik nog niet heb geupdate, ik ben er wel mee bezig geweest maar op het moment lukt het even niet. Ik heb nogal wat prive problemen en ga binnenkort verhuizen, komt allemaal wel weer goed. Maar daarom staat dit dus even op een laag pitje. sorry!! ILL BE BACK!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ~Pink Belly Strape Button: G2:Hft2 {31-7-2011}

Simsesther schreef:Super leuk! Ik vind Violet echt zo'n knap meisje geworden :wub girl crush
Ben benieuwd hoe het verder gaat :$
Thank you! Ik vind violet ook kei mooi! Heeft d'r moeder haar toch goed afgewerkt hihihi
I_mJimmy schreef:Ik haat jou :sleep Zomaar een einde maken aan dat hoofdstuk :sleep

Nee echt, een geweldige update, can't wait to see what happens next :love
hihi het scheelt, ik haat jou ook (A)

Ik hoop snel weer te kunnen updaten :)!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie