Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

152 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Serena's Anorexic Story

Wauw.. Ik heb je dagboek juist ontdekt, en kon gewoon niet stoppen met lezen.. Dit is zo'n interessant onderwerp, maar ook een heel gevoelig. En ik vind het heel sterk van jouw dat je hier je verhaal neerzet. Het is een zware strijd, maar je zal de strijd uiteindelijk altijd winnen! 'If you can dream it, you can do it.' ;)
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

deetui schreef:Eerder is natuurlijk leuker maar ik weet niet of je iets met showtime wilt doen.. Maar je mag het natuurlijk zelf weten!
nou je krijgt er veel nieuwe dingen bij enzoo.. en dan heb ik ook gelijk nieuwste update van sims(geen internet op mijn laptop.) en dan kan ik ook weer nieuwe kleding en kapsel meubels downloaden.
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

charissa134 schreef:wanneer komt dr weer upp??:)
sorry ik was deze week naar Londen met school(en ben nu heel er moe xd) maar ik ga denk ik zo een upp doen (:
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

~UPDATEEE~

heeeiii

sorry dat ik zo weinig update de laatste tijd maar tsja lekker weer en alles dan ga ik niet binnen zitten enzo x3

Door Lisette:

Afbeelding

Serena ligt nu al een paar dagen in het ziekenhuis, ze is nu gelukkig wel bij bewust zijn maar het gaat nog steeds niet goed. Vanochtend belde de dokter dat ik vanmiddag met spoed bij hem moest komen voor een gesprek.
Dat gesprek was verschrikkelijk. De dokter had gepraat met Serena en was tot de conclusie gekomen dat ze een eetstoornis heeft. Ik keek hem aan ik kon hem niet geloven. Mijn Serena een paar maanden terug klaagde ik nog dat ze teveel eet. Ik zei dat het niet kon, ze is helemaal niet mager ze ziet er altijd nog mollig uit en ze heeft ook geen smal gezicht. "Je moet is beter kijken, ze draagt altijd weide kleding en draagt lagen make-up zodat jullie het niet zouden zien." Ik geloofde het nog steeds niet dus hij zei dat ik maar moest gaan kijken, gelijk daar waar hij bij was. Ik trok haar shirt omhoog en ik was in shok. Ik zag haar ribben, haar heupbotten en allemaal littekens. Hij gaat als ze wakker is ook met haar praten want dat kan zo langer niet volgens hem.

Afbeelding

Vanavond gingen Emanuel en ik naar het strand hij zei dat hij een verassing voor mij had.
Ik kwam daar, er waren overal kaarsjes neer gezet. We waren daar met z'n tweeën en het was zo romantisch, ik was alles vergeten. Gewoon weer zoals het was iedereen blij. En toen kwam het hij vroeg mij ten huwelijk. Zomaar opeens. Natuurlijk zei ik ja. Hij wil gaan trouwen zodra Serena uit het ziekenhuis is, omdat zij er dan ook bij kan zijn.
Ik vind het echt super dat we gaan trouwen, maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Hij doet altijd zo streng tegen Serena en hij heeft nog niet eens bij haar langs geweest. En tegen Troy doet hij wel gewoon normaal, en als hij boos wordt is dat lang niet zo heftig als tegen Serena..

Door hond waarvan ik de naam even niet meer weet.

Afbeelding

*woef*

Door Serena:

Afbeelding

Ik wordt wakker en ik heb geen idee waar ik ben, ik kan me niks meer herinneren wat er gebeurde voor ik wakker wordt. Ineens staat er een dokter bij mijn bed en dan besef ik het pas, ik lig in het ziekenhuis. "Weet je nog wat er gebeurde voor je hier kwam Serena?" Nee, ik weet het niet ik wil het ook niet weten. Langzaam schud ik mijn hoofd. "Je bent flauwgevallen tijdens de gymles, je had te weinig gegeten." Het duurde even voor ik het begreep. "Serena kunnen we zometeen eventjes praten, je mag je eerst omkleden als je wilt." Ik knikte alleen maar, ik had gefaald mensen zijn erachter gekomen waar ik mee bezig ben Ana gaat dat niet leuk vinden.

"Ik denk dat jij een probleem met eten heb." Zo dan die dokter valt gelijk met de deur in huis.
"Ik weet niet waar U het over heeft."
"Ik zie toch dat je veel te mager bent en dat je flauw bent gevallen omdat je te weinig gegeten heb maakt het voor mij alleen maar duidelijker."
"Er is niks aan de hand, ik eet gewoon normaal."
"En hoe kom je aan die littekens dan?"
"Ik had een kat. En die werd wel eens boos enzo"
"Geloof je het zelf Serena? Dat soort littekens krijg je niet van katten. Ik wil dat je nu eerlijk bent, ik zal als het niet aan je ouders vertellen."
"Ik zeg toch dat er niks aan de hand is!" Er staan tranen in mijn ogen ik voel ze branden ik probeer ze onopvallend weg te vegen.
"Waarom veeg je nu dan tranen weg?"
"Ik eh.. Ik denk wel om wat ik eet en hoeveel ik beweeg enzo.."
"En hoeveel eet je dan op een dag?"
"Uhm.. Bij het ontbijt eet ik een kommentje cornflakes. Op school eet ik niks, gewoon omdat ik daar geen tijd voor heb. En met het avond eten klein beetje."
"En hoeveel beweeg je dan?"
Ik moet liegen ik moet hier onderuit komen. Het gaat hem niks aan dat ik gewoon alleen s'avonds eet. En al helemaal niet hoeveel ik beweeg.
"Gewoon iedere dag even halfuurtje op de loopband."
"Oké en hoelang ben je hier al mee bezig dan?"
"Half jaar denk ik?"
"En hoeveel weeg je nu dan?"
LIEG!!! Ik hoor de stem van Ana in me hoofd.
"55 kilo" Ik weet dat dit een gezond gewicht is voor mijn leeftijd en lengte.
"Wil je nu dan op de weegschaal staan waar ik bij ben?"
"Uhm.. oke dan?"

"Je heb weer gelogen, je weegt 40 kilo en dat weet je."
"Mag ik nu gewoon weg, niemand heeft hier wat aan."
Er kwam een zuster binnen en zei dat hij moest komen ofzo..

OMG IK MAG NAAR HUIS TOE! het is een wonder wie had dat nou gedacht!?


Afbeelding

Maar het werd niet zo leuk als ik had gedacht; Daniel was er en hij wou met mij praten.
"Serena ik vind je super leuk en ik ben echt wel verliefd op je maar dit kan zo niet langer, je heb teveel problemen en dat wil ik niet. Ik denk dat het beter is als we uit elkaar gaan tot jij genezen bent van je eetstoornis."
"IK HEB GEEN EETSTOORNIS!!"
"Serena kom op je bent slim je weet dat het niet goed met je gaat. Je weegt nog maar f*cking 40 kilo dat is niet gezond! Je hebt overal van die rare foto´s liggen! Je zit onder de littekens! Snap je dan niet dat ik je alleen maar wil helpen maar zolang jij geen hulp accepteert wil ik niet samen zijn!"
En weg was hij.

Ik ga achter de computer zitten. Ik heb advies nodig van mensen die mij wel begrijpen.
Ana zegt: DIE MENSEN WETEN NIET WAAR ZE HET OVER HEBBEN!!! GA OP DE WEEGSCHAAL STAAN KIJK IN DE SPIEGEL ZIE JE AL DAT VET DAN NIET!!?
Afbeelding
Ze heeft gelijk ik zie het. Het moet allemaal weg.
Serena zegt: Je heb gelijk ik zie al het vet het moet allemaal weg!!
Ana zegt: DAN DOE JE ER ALLES AAN! GA NIET MEER ETEN ALLES WAT JE EET MOET ERUIT GA SPORTEN MET JE LUIE LIJF! Je zou een foto kunnen maken voor mij dan zeg ik wel wat er allemaal nog af moet.
Afbeelding
Ana zegt: Daar bij je armen allemaal vet flubbers! Bij je bovenbenen allemaal vet! bij je buik: allemaal vet! VET VET VET! HET MOET WEG!
Serena zegt: Je heb gelijk ik ga kei hard afvallen! het maakt mij niet uit wat iedereen er van vind!
Ana: Ze zullen allemaal zeggen dat ze je alleen maar willen helpen en dat ze het beste met je voor hebben, maar meid ik heb het beste met je voor ik weet wat goed van je is! Je zult moeten liegen tegen iedereen anders willen ze je alleen maar veranderen.
Serena zegt: Ik moet gaan ciaoo x
Ana zegt: byee x

Afbeelding

Ik weiger te eten. Ik doe het niet.! Ze kunnen zeggen wat ze willen ik doe het niet!
"SERENA EET JE ETEN OP!!" Mam wordt wel erg boos.
"Jij gaat niet eerder weg dan dat je dit op heb!" Ben ik even blij, mam moet zometeen weg.
"JE KAN GAAN DREIGEN WAT JE WILT! IK EET DIT NIET OP!"
Ze begint te huilen, ik kan hier niet tegen ik sta op en loop weg.

Door Emanuel:


Afbeelding

"Lisette het komt allemaal goed, echt waar je hoeft je geen zorgen te maken." Lisette is niet naar d'r werk gegaan, ze moest de hele tijd huilen om Serena.
"Ziet ze het dan niet?! Ze maakt zichzelf helemaal kapot!"
"Laat het maar het komt echt goed."
Ik kan hier niet tegen, ik ga naar Serena toe en ik zal haar vertellen hoe het zit.
"Ik ben zo terug."


Afbeelding

"SERENA BEN JE NU TROTS OP JEZELF?! JE MOEDER IS AAN HET HUILEN ALLEEN MAAR OMDAT JIJ ZO'N EGOÏSTISCH BENT DAT JE ALLEEN MAAR AAN JE EIGEN DENKT EN DAT JE ALLEEN MAAR OMDAT JE NIET BLIJ MET JEZELF BENT?! DENK IS AAN DE MENSEN DIE VAN JE HOUDEN!"
"Ga weg!"
"NEE, LEG MIJ MAAR EENS UIT WAAROM JIJ ALLEEN MAAR AAN JEZELF DENKT? OVERMORGEN IS DE BRUILOFT EN JE MOEDER IS HELEMAAL ZIEK AAN HET WORDEN ALLEEN MAAR OMDAT JIJ AAN JEZELF DENKT!"
"IK DENK NIET ALLEEN MAAR AAN MEZELF, IK DENK JUIST AAN MENSEN IN MIJN OMGEVING IK WIL NIEMAND IN DE WEG ZITTEN MET MIJN LICHAAM EN HOE IK ER UIT ZIE.!"
"DOE ALSJEBLIEFT NORMAAL! JE BENT NIET DIK JE MAAKT JEZELF HELEMAAL KAPOT! ALS JE ZO BLIJFT DOORGAAN KOM JE IN EEN KLINIEK! EN DAN DWINGEN ZE JE OM TE ETEN!!"
"Zo erg is het niet."
"Laat maar, ik ga na de bruiloft bellen en er voor zorgen dat je hulp krijgt, want dit gaat niet."

uhm ik weet niet wanneer er weer een update komt..

xx
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

Haai,,

Oké nou dit is dus het ding; ik ben al een tijdje met dit dagboek bezig en ik merk dat het voor mijzelf iedere keer een stuk moeilijker wordt om erover te schrijven. Dit verhaal is waargebeurd en iedere "update" is weer recenter dan de andere. Daarom heb ik besloten om nog maar 2 keer in de maand ofzo te updaten want het is gewoon moeilijk voor mij. En ik wil er wel over schrijven, zo kan ik het van mij af zetten, maar het blijft lastig.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dit accepteren.

xx
~RAWR~
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Serena's Anorexic Story

Ik begrijp dat maar al te goed en wens je succes met het vervolg van je dagboek :D maar eigenlijk meer met de echte situatie waarin je nu zit. ;) Zet 'm op en ik denk aan je. :knuffel
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Serena's Anorexic Story

Neem alle tijd die je nodig hebt. Het is goed dat je het van ja afschrijft. Maakt niet uit hoe vaak. ;) Succes met je eigen vervolg! ;)
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

~UPDATTEEEE :D

Haai :D

Ik bedacht me een paar dagen geleden dat ik iemand nog niet eerder in het verhaal gebruikt heb,omdat ik dacht dat dat meisje boos zou worden maar dat is niet zo, maar ze wil liever niet dat ik haar eigen naam gebruik (dus ik verzin nu wat :\) maar het zou leuk zijn als iemand anders met een leuke naam komt :D

Door Melanie:
Afbeelding

Heei laat ik mezelf even voorstellen..
Mijn naam is Melanie ik ben 15 jaar oud en ik ben redelijk random.. Ik ken Serena van school en voor zover ik weet zijn we een soort van vrienden. :knuffel nouja vrienden, ik ben nog nooit bij haar thuis geweest iedere keer als ik het voorstelde kwam ze met een vaag smoesje dat ze geen tijd had. Of dat ze teveel huiswerk had, of dat ze niet kon, kortom soort van vrienden. Ik vind het leuk om met haar om tegaan tijdens school of na school de stad in maar meer hebben we denk ik niet (en ja dat vind ik jammer.)

Afbeelding

Het is niet zo dat Serena altijd zo, tsja stil is , zoals we hadden vorige week ergens een muziek avond en zij kwam ook. We hebben haar overgehaald ook een lied te doen en thank God ze deed het. Niemand verwacht van haar dat ze serieus best goed gitaar kan spelen, en als ze er dan bij gaat zingen wordt het helemaal mooi. Je kon gewoon zien dat ze het leuk maar tegelijkertijd best eng vond om te doen. (want hé laten we eerlijk wezen, het is en blijft het buitenbeentje in de klas, en dat ze flauwgevallen was maakt het niet beter) Inplaats van dat iedereen gewoon eerlijk lieten zien wat ze van het liedje vonden begonnen ze allemaal boe te roepen dingen naar haar te gooien en nouja lullige dingen te roepen. Twee dagen later kwamen een paar mensen naar me toe en zeiden dat ze dat alleen maar deden om haar te irriteren, omdat ze altijd zo bijdehand is. Voor zover ik weet hadden zij en een paar jongens het "uitgepraat" en zouden ze gewoon normaal met elkaar omgaan, dus niet. Maar sinds die avond, is er iets veranderd bij haar, ze is stuk minder verlegen en gaat sneller tegen mensen in die wat over haar zeggen en dat is natuurlijk alleen maar beter. Maar ergens had ik het hele jaar al een gevoel dat zij niet over alles eerlijk is dat ze iets voor mij achterhoud.. En volgens mij krijg ik daar vanmiddag antwoord op. (jaa dit is door dat meisje zelf geschreven :3)

Door Lisette:

Afbeelding

Morgen is het eindelijk zo ver: we gaan TROUWEN! Een paar maanden geleden wist ik nog niet eens zeker of ik wel iets met Emanuel wou beginnen, en was ik bang dat er rare reacties zouden komen en nu hebben we samen een kind en gaan we trouwen. Ik zou natuurlijk helemaal blij moeten zijn enzo maar ik begin een beetje te twijfelen ik bedoel tegen Serena is hij altijd zo streng maar tegen Troy nooit.. ik bedoel het is natuurlijk heel erg hoe het met Serena gaat maar om haar gelijk in een of andere kliniek te doen? Ik wil eigenlijk eerst een tijdje aankijken hoe ze reageert nu ze weet dat wij weten dat het niet goed met haar gaat..
"Gaat het?" Mijn gedachtes wrden ineens onderbroken, blijkbaar was Emanuel al die tijd al tegen me aan het praten.
"Meh.. Ik ben een beetje met Serena bezig."
"Ik vind het heel vervelend dat je daar zo vlak voor het trouwen mee bezig bent.. Ik bedoel morgen word de mooiste dag van ons leven, ons leven samen en als je dat begint met zorgen of ruzie is niet goed. Zullen we nu anders nog met haar praten?"
"Ik weet niet.. ik bedoel dan krijgen jullie ruzie en dan gaan jullie weer allerlei dingen naar elkaar roepen.." en dan ga je haar slaan, maar het lijkt me geen goed idee om dat er bij te zeggen..
"Ik beloof dat ik me in zou houden, en als Serena boos wordt blijf ik ook rustig."
"Laten we dat dan maar doen.."

Afbeelding

"Jezus man wat is er nou weer?!" Wow die heftige reactie had ik niet van Serena verwacht.
"Nou we hebben eigenlijk nog niet goed over je probleem gepraat."
"Ik heb geen probleem."
"Oké als je geen probleem heb, waarom komt de dokter dan bij ons met het verhaal dat jij een eetstoornis heb?"
"Dat is onzin."
"Oke luister, Emanuel en ik hebben dingen tegen je gezegd die we niet echt meende, het was eerder uit boosheid dat we zeiden dat we je in een kliniek willen doen. Er zijn ook andere opties om je probleem op te lossen."
"IK HEB GEEN FACKING PROBLEEM!"
"Je hoeft niet te schreeuwen, vertel ons gewoon wat jij wilt wat jou oplossing is voor je probleem."
Emanuel heeft nog helemaal niks gezegd, maar voor hoelang blijft hij rustig??
"Oke mijn probleem is dat jullie je veel te veel met mij bemoeien!! Het gaat jullie niks aan hoe het gaat op school en hoeveel ik eet en blablabla!"
"Luister we willen je een voo.."
Voor ik mijn zin kon afmaken stond Serena op ging naar boven. Emanuel is woest en loopt achter haar aan. En voor ik het weet hoor ik Serena boven schreeuwen dat hij met zijn handen van haar af moet blijven en wat doe ik, ik blijf hier en luister alleen maar. Inplaats van Emanuel te kalmeren blijf ik hier en doe niks.

Afbeelding

Vandaag zou de mooiste dag van mijn leven moeten zijn maar zo voelt het niet. Ik voel me laf omdat ik niks gedaan heb gisteravond. Serena zegt de hele dag al niks tegen me, zelfs niet toen ik vroeg of ze de ringen wou brengen.. Eindelijk weer eens de hele familie bij elkaar, zou gezellig moeten zijn, maar ze maken zich te veel zorgen om Serena. Ze vragen vaak hoe het gaat en of het wel goed gaat, of dat ze wel genoeg eet. Of ze maken opmerkingen dat ze er zo slecht uitziet, te mager en te depressief. Het ergste van alles is; ze geven mij de schuld. Waarom? Omdat ik tot een paar maanden geleden nog klaagde dat ze teveel at en te weinig sporten en nu, nu hoop ik alleen maar dat ze niet verhongert.

Door Serena:(nee ik ga niet nog een keer de bruiloft doen, 1keer lijkt mij wel genoeg.)

Afbeelding

Na muziek komt ineens mijn mentrix naar me toe en vraagt of ik even met haar wil komen praten.
De meeste docenten bij ons op school zijn oud, versleten en stammen uit het jaar 0 en willen dan altijd aangesproken met "meneer" en "mevrouw". Maar gelukkig is daar dan mevrouw Van Vecht ookwel Trish. Trish is echt een toffe docent, zij snapt dat leerlingen niet een heel lesuur stil kunnen zijn, dat we af en toe wel moeten praten of druk zijn. Ik weet dat ik met haar goed zou kunnen praten maar dan nog?? Waarom wil ze met me praten?

"Ga even zitten, dit kan wel lang duren."
"Wat is er aan de hand?"
"Nou ik wil even met je praten want je bent de laatste tijd zo afwezig tijdens de les. En je ouders, vrienden en wat docenten maken zich zorgen om je."
"En U gaat me vast uitleggen waarom?" Dit is niet goed, als ze moeilijk gaat doen dan moet ik liegen.
"Luister, ik bemoei mij inprisipe nergens mee maar je cijfers gaan achteruit en dus moet ik met jou praten over je thuis situatie blabla want het is zo jammer je haalde altijd van die goede cijfers."
"Mwuh.. ik vind andere dingen belangrijker."
"Dus jij vind jezelf uithongeren, overgeven en idioot veel sporten belangrijker dan school?"
FML(f*ck my life) ze gaat moeilijk doen. LIEG LIEG!!
"Ik honger mezelf niet uit ik let gewoon een beetje op wat ik eet."
"Luister ik wil je iets vertellen wat ik nog niet eerder aan een leerling verteld heb, oke?"
"Waarom?"
"Omdat ik jou vertrouw en ik wil weten of jij je herkent in dit verhaal."
"Heb ik een keus?"
"Nee. Ik was 14jaar toen ik besloot dat ik wou afvallen ik woog 60 kilo,en wouextreem afvallen. Het begon gewoon normaal geen junkfood en andere troep meer, maar na een paar maanden was ik nog maar 5kilo afgevallen en dat was te weinig dus besloot ik dat ik meer moest sporten 1keer in de week hardlopen zou wel genoeg zijn, dacht ik. Ik vond nog steeds dat het niet snel genoeg ging en besloot niet meer te ontbijten en op school niks meer te eten, maar soms haalde ik stiekem na school een zak chips of iets anders en at dat snel op. Daar kreeg ik dan spijt van dus moest dat eruit en ging ik kotsen. Het duurde niet zo lang voordat ik me helemaal afsloot voor mijn omgeving, en op een moment woog ik nog maar 38kilo en weigerde om hulp te zoeken. Ik voelde mezelf waardeloos, ik dacht dat ik alles zou hebben als ik mooi dun was maar ik voelde me alleen maar slechter en ging mezelf snijden of verbranden. Toen kwam het moment dat ik moest kiezen; leven of dood. Ik koos natuurlijk voor leven maar daar moets ik wel alles waar ik die tijd voor heb gewerkt opgeven, ik was bang dat ik nooit meer gelukkig zou kunnen worden en heb geprobeerd zelfmoord te plegen. Nu ben ik 25 jaar en ik ben nog steeds niet genezen.*er staan tranen in haar ogen* Ik voel me nog steeds ongelukkig ik vind mezelf nog steeds te dik en ik ben zo verschrikkelijk bang voor de mening van andere mensen. Wat ik wil zeggen is; word alsjeblieft niet zoals ik!! Ik heb je zo vaak horen gitaar spelen en zingen en dat mag je niet opgeven omdat je eetstoornis in de weg zit!! Maak wat van je leven anders eindig je net zoals ik als leraar, en dat is niet wat je wil als je grote dromen heb."
Ik moet toe geven, dit verhaal heeft echt indruk op me gemaakt en dat van die grote dromen is waar. Ik wil later beroemd worden en geld verdienen aan muziek en ik wil niet dood. Ik merk dat ik zelf tranen in me ogen begin te krijgen en probeer ze snel weg te knipperen.
"Bedankt dat U mij dit verhaal verteld heeft. Ik zou het aan niemand door vertellen en ik zou nadenken over de woorden die U gezegd heeft."
"Serena alsjeblieft ga hulp zoeken je wordt zo echt niet gelukkig als je het eng vind om aan je ouders te vertellen vertel het dan eerst aan Melanie, het lijkt wel alsof jullie geen vrienden zijn maar ze geeft echt om je en wil echt goede vrienden met je worden. Ze is laatst bij me gekomen en maakt zich echt zorgen om je."
"Ik zal het vanmiddag gelijk aan haar vertellen." Ja dat ga ik echt doen.
"Ik hoor wel een keer hoe het ging."
"Is goed."

Die middag vertel ik alles aan Melanie ook over die pro-ana sites echt alles.


Fijne koninginnendag alvast :D
En vergeet niet om nog een leuke naam achter te laten (ik ben daar zo slecht in xD)

xx
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

heeii

bij veel mensen op het forum heb je zo plaatje ( Afbeelding ) en als je er op klikt dan kom je op het verhaal, forum achtig iets waar die persoon je naar toe wou linken.. MAAARRRR ik weet niet hoe dat moet :\ kan iemand dat misschien uitleggen(of maken (A)) want dat zou ik wel leuk vinden voor dit dagboek :D

xx
~RAWR~
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Serena's Anorexic Story

Ikk wil er wel een voor je maken (A) Als jij mij een foto stuurt die je wil gebruiken. Maar dan moet het wel vanmiddag, vanavond heb ik geen tijd en morgen ga ik weg :)

dus je moet snel een foto sturen in een pm :3
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie