~Hoofdstuk 5
En aangezien Dawn alweer een kind was, werd het tijd om nog een vader te zoeken.
Pff, nog een.. Deze keer wel een die roze begrijpt! En die absoluut geen kabouter behang heeft op de wc! Ik: We kunnen vast wel een vader vinden die dat niet heeft..
Nou, met mannen weet je het nooit! Heel deze wereld heeft nooit de wraak van kabouters meegemaakt! Behalve arme ik natuurlijk..
Even bijkomen hoor.. Maar dit is té awesome voor woorden.. Ik: Wat nu weer? -__-
ALLE HEILIGE ROZE HAMTARO'S! WE GAAN HIER NAAR BINNEN! Ik: We hadden ook niks anders kunnen verwachten..
En terwijl haar moeder bezig was met gek worden door een roze huis, stond de Dawn te schilderen..
In haar onderbroek.. Laten we het maar houden op; zo moeder, zo dochter..
Maar terug naar Gwen..
Hee, jij bent awesome gozer!
Strawberry: yeey, jij ook!
Strawberry: En zal ik je eens wat vertellen; roze is awesome!
KIJK! JIJ BEGRIJPT HET TENMINSTE! Dit lijkt me wel een geschikte vader Ik: Wauw, het valt ook echt niet op dat je roze leuk vind als je hele huis, plus jij zelf roze bent..
Nou, Straw die ziet Gwen ook wel zitten..
Die gast heeft echt aardbeien in zijn hoofd..
Jij word de nieuwe vader, eindelijk iemand die het belang van roze begrijpt!
Straw: Ja, ik weet het, ik ben awesome!
Nou, dat zei ik niet, maar ja, je bent roze, dus je bent natuurlijk awesome!
Ik voel me hier helemaal thuis! Ik: Wat een verrassing...
Maar, Straw, pas wel op voor die evil kabouters! Ze zijn de meest kwaadaardige wezens in de wereld! En ze doen aan bellen blazen..
En toen we thuis waren besloot Gwen even in het openbaar te kotsen..
Waar anders? Die wc is zó evil.. Daar kan ik gewoon niet mee in een kamer zijn.. STEL JE VOOR DAT ER FOTO'S OP INTERNET VERSCHIJNEN MET HET ONDERSCHRIFT: GWEN HOUDT VAN EVIL WC'S OPETEN! JA, DAT WORD HEM NIET!
Ik zal eens laten zien dat ik een goede moeder ben! Mensen die altijd maar denken dat ik gestoord ben! Hmpf, alleen al het idee!
'Hoe maak ik gestoofde smurfen? Ingrediënten: Smurf, beetje zout en peper..' Ik: Tja.. wat moet ik hierover zeggen?
Dawn: Mam, je bent geweldig! Ik ga morgen meteen die smurfencakjes proberen!
Goed zo Dawnie, je leert het nog wel! Ik: Tjaa.. Dat kan alleen iemand zeggen die dezelfde genen heeft als Gwen.. Arme Dawn..
Alweer zwanger? Dit is wel de laatste keer he? Ik: Wel als je 99 baby's kan krijgen in een keer..
Ach, dat moet wel lukken!