Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 6 van 18

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 4, deel 1 G5 11-9-11~

Haha, ik ga kijken wanneer er weer een update komt.. Ik ga mijn best doen om vandaag nog een update te plaatsen, maar omdat er iets meer voorbereiding voor nodig is, weet ik niet wanneer hij online komt :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 4, deel 1 G5 11-9-11~

Hoofdstuk 4, deel 2
Afbeelding
Hijgend kwam ik het appartementje binnen. Nadat ik uit de kliniek was vertrokken, had ik een plaats nodig om te slapen, en een of andere vage gast had me dit appartement willen lenen. Toen ik eenmaal binnenstond, begreep ik waarom iemand deze plek voor weinig geld verhuurde. Binnen was het klein, heel klein, en ondanks dat het zo klein was, paste er toch ongelofelijk veel rommel in. Overal lagen lege zakken chips, boeken en kaarsen, want de verlichting deed het niet. De enige meubels waren een bank en een tafel, en dat betekende dat ik in een slaapzak op de grond moest slapen. Dat viel niet mee voor een hoogzwangere, want zonder al dat gedoe had ik al rugpijn, om nog maar te zwijgen over het traplopen naar de 4e verdieping.
Afbeelding
Ik ging op de bank liggen en probeerde mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Mijn bruin geverfde haren vielen slap naar beneden toen ik diep ademhaalde. Mijn hoofd bonkte. Door dat alles bij elkaar voelde ik me klote, mijn leven was gewoon klote. Als ik die ene avond gewoon van de drank was afgebleven lag ik hier niet. En nu lag ik hier dus, zwanger nog wel. Alweer begonnen de tranen te stromen, en ik begon me onderhand af te vragen waar ik zoveel tranen vandaan haalde. Na een tijdje viel ik huilend in slaap.
Afbeelding
Maar lang sliep ik niet, want ik werd gewekt door een felle steek in mijn buik. Een natte plek op de bank had zich bij mijn benen gevormd, en ik sprong op. Opnieuw schoot er een steek door mijn buik. De gil die uit mijn mond ontsnapte was ijselijk. Het was me onderhand wel duidelijk dat de bevalling was begonnen.. Maar.. was ik dan al 9 maanden zwanger? Omdat ik geen geld had gehad voor echo's, en ook geen besef had van tijd en datum, wist ik niet hoelang ik zwanger was. Lang had ik niet om erover na te denken, want de kramp in mijn buik bleef maar aanhouden.
Afbeelding
Opnieuw gilde ik, en de deur vloog open. Een man rende op me af en tilde me op. Toen raakte ik buiten bewustzijn.

Jaa, wat wordt het? Ik weet het :3

Laatst gewijzigd door Simsfreak op ma 12 sep 2011, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 4, deel 2 G5 12-9-11~

Dankje :3

@Matthieu; Volgens mij heb je nog nooit gepost ..
@Emma; Ik ga mijn best doen :3
@Catlin; Zo leuk is het niet hoor x3

^
Vooral als jet het zelf meemaakt :sleep

Maarjaa, hopelijk kan ik morgen updaten.. Maar heb wel veel huiswerk en moet nog leren voor een SO en voor die andere SO nog wat opgaven bekijken.. Maarjaa, morgen maar 2 uur (van 45 min) school, dus ik denk/hoop dat het wel lukt..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 4, deel 2 G5 12-9-11~

Update 5
Afbeelding
Voorzichtig zette ik Rylan in het geroeste wiegje. 'Mama gaat even weg.. Maar wees maar niet bang, over een paar uurtjes ben ik er weer'. Na Rylan nog een aai over zijn bol te hebben gegeven, liep ik het appartementencomplex uit. Ik had nu meteen drank nodig. In de paar maanden van mijn zwangerschap had ik geprobeerd zo min mogelijk te drinken, maar nu kon ik er weer vol tegenaan. En dat was wat ik wilde, gewoon alles even vergeten.
Afbeelding
Toen ik eenmaal in de goedkoopste kroeg van Bridgeport was, bestelde ik meteen een drankje, dat ik vervolgens in een keer achter over sloeg. En na een paar van die drankjes, waren mijn wangen roze en giechelde ik aan een stuk door. Kijk, dit is pas leven..
Afbeelding
Op de een of andere manier raakte ik in gesprek met een of andere gozer die net zoveel ophad als ik. Hij bazelde over hoe klote het leven was, en ik kon het natuurlijk alleen maar met hem eens zijn. Toen werd er geroepen dat het sluitingstijd was, en nog steeds pratend wankelden we naar buiten.Afbeelding
Buiten viel ik bijna, maar de gast, waarvan ik de naam was vergeten, ving me op. Ik dacht dat hij me weer los ging laten, maar in plaats van dat drukte hij me tegen de muur. 'Laten we alles gewoon even samen vergeten..' mompelde hij. Ik voelde zijn warme huid tegen de mijne, rook zijn adem die naar alcohol stonk. Waarom ook niet? Mijn leven was toch al verkloot, het was niks meer waard. Ik was Jimmy kwijt, ik was mijn ouders, mijn familie kwijt. Niks deed er nog toe. Ik knikte en samen vertrokken we naar mijn appartement.
Afbeelding
Het was helemaal stil in mijn eenkamerappartement. Ik dacht na over mijn leven. Als je het nog een leven kon noemen. Het was helemaal verknipt en verkloot. Ik had zoveel meegemaakt, zoveel dingen die een normaal mens niet zou hebben meegemaakt. Ooit had ik een familie gehad, een vriend.. Nu leek er niks meer over te zijn van mijn leven. Van mijn oude leven. Het leven dat ik nu leefde was een ander leven, het viel niet eens met elkaar te vergelijken. Toen schoot de deur met een klap open, en geschrokken hief ik mijn hoofd op.
Afbeelding
Daar stond hij. Jimmy. Ik wilde opstaan, hem omhelzen, ik wilde dat alles weer net zoals vroeger werd. Maar Jimmy had gezien dat ik gezelschap had, en hij verdween uit de deuropening. Ik rukte me los en sprintte achter hem aan, zonder moeite te doen om kleren aan te trekken. 'JIMMY!' gilde ik.Afbeelding
'Wat?' snauwde hij naar me. 'Jimmy.. Laat m-me h-het asje uitlegge'. Door de alcohol kon ik niet meer goed nadenken, wat ervoor zorgde dat praten ook een stuk moeilijker werd. 'Nee Liv, er valt niks meer uit te leggen..' Opnieuw draaide hij zich met een ruk om en liep van me weg.
Afbeelding
Het kon niet. Het mocht niet. Jimmy mocht me niet verlaten. Nee, dat kon hij niet menen. Mijn hoofd kon al die gedachten niet aan, en ik raakte de koude grond voordat alles zwart werd.

Nou, uiteindelijk toch weer een update :3
En jaa, Liv die gaat weer eens de verkeerde kant op ..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 5, G5 24-9-11~

Jaa, 'k moet even kijken wanneer er weer een update komt...

Eerst komt er een voor Gwen, daarna maak ik ws plaatjes voor Shaunee en dan komt Liv xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie